Snap je reactie Rogier, we hebben al vaker van deze titels gehoord dat ze eraan zitten te komen waar achteraf blijkt dat het niet gebeurd.
Toch denk ik dat het deze keer anders zal verlopen....James Cameron heeft zijn handen nu meer vrij om masters te keuren aangezien Avatar 2 al gereleased is en deel 3 ook al in post-production zit. Avatar en Titanic zijn allebei opnieuw uitgebracht in de bioscoop met 4k optie dus die masters bestaan nu. Wat betreft True Lies en The Abyss waren er ook al berichten naar buiten gekomen dat er nieuwe masters zijn dus de weg ligt nu open om alles uit te gaan brengen. Zeker nu James Cameron weer volop in the picture staat. Maar terughoudendheid blijft een onderdeel als het om zijn films gaat dus jouw reactie is begrijpelijk.
Zeker nu Disney heeft aangekondigd Avatar : The Way Of Water eerst als digital release uit te brengen op iTunes e.d. voor verkoop only volgende week zonder ook maar enige inzicht te geven in een fysieke release behalve dat er een nieuw persbericht komt met meer info over zulke releases.
Mijn gevoel zegt dat deze films dit jaar wel uitgebracht zullen worden op Blu-Ray en 4k Blu-Ray maar dat is maar mijn gevoel