De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Devotion (UHD)

  1. #1

    Standaard Devotion (UHD)

    Devotion (UHD)

    Devotion is een best interessante oorlogsfilm en krijgt een geweldige release op 4K UHD.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Op basis van je review voor de hoofdprijs aangeschaft. Leuk als een NL indie distribiteur een geweldige release uitbrengt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Op basis van je review voor de hoofdprijs aangeschaft. Leuk als een NL indie distribiteur een geweldige release uitbrengt.
    Ja, het lijkt wel alsof ze nu het goede “recept” te pakken hebben dus ik ben wel benieuwd naar de volgende 4K releases van ze.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, het lijkt wel alsof ze nu het goede “recept” te pakken hebben dus ik ben wel benieuwd naar de volgende 4K releases van ze.
    Dat kunnen we alleen maar aanmoedigen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Heb de afgelopen dagen deze film bekeken, en ik moet eerlijk zeggen dat ik er wat meer van verwacht had. De film kabbelt inderdaad bijna 2 uur en 20 minuten wat voort en met name de scènes in Frankrijk voegen niets toe aan het verhaal en hadden gemakkelijk geschrapt kunnen worden. Ook de actie-/vliegscènes vond ik niet echt overtuigend in beeld gebracht, om niet te zeggen erg nep. De CGI druipt ervan af en waar je dat bij sommige films amper merkt ("Gravity"), is dat bij deze film erg zichtbaar. Jammer.
    Ik was ook niet zo onder de indruk van beeldkwaliteit van de UHD. Als dit een gewone Blu-ray was geweest, had ik het ook geloofd. Sommige (buiten)scènes zijn inderdaad UHD-waardig, maar omdat de helft van de film zich in donkere, slecht verlichte ruimtes afspeelt, waarbij scherpte en contrast duidelijk achter blijven, kreeg ik niet echt een wow-gevoel, terwijl ik dat wel verwacht had. In ieder geval geen 4K-demomateriaal voor mij.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •