De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Captain America: Brave New World [Phase 5]

    Februari 2025.

    Laatst aangepast door rogue : 10-11-2023 om 10:23

  2. #2

    Standaard

    De staking van de acteurs mag dan afgelopen zijn, de effecten worden nu wel duidelijk, want Disney heeft z'n hele releaseschema overhoop gegooid.
    Captain America: Brave New World schuift op naar 12 februari 2025.

  3. #3

    Standaard

    Ik zal de data aanpassen, bedankt.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Wat een suffe teaser is dit zeg.Zal vast en zeker wel weer een budget van 200 miljoen aan vast zitten.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat een suffe teaser is dit zeg.Zal vast en zeker wel weer een budget van 200 miljoen aan vast zitten.
    200 miljoen? Pfff, daar kun je een hoop leuke andere en nuttigere dingen mee doen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    200 miljoen? Pfff, daar kun je een hoop leuke andere en nuttigere dingen mee doen...
    Dat kost zo'n beetje elke Marvel film Marcel.De een wat minder en de ander zelf wat meer.

    Dit is op moment de enige Marvel film waar ik zelf een beetje interesse in heb:https://www.youtube.com/watch?v=73_1...b2x2ZXJpbmU%3D

    Het comic gehalte lijkt hier meer aanwezig dan in de film hier boven[ Captain America] en dus lijkt me het geld hier beter besteed.

    Qua superhelden films gaat er nog niets boven Hellboy[2004 versie] en de 1e Spider-Man trilogy [Sam Raimi]
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-07-2024 om 14:36

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •