"Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
- Al Swearengen -
EDIT: en binnen.
Ik heb nog niet thuis gekeken, maar als het goed is is mijn VS-versie geleverd.
Deze tekst zie ik in de app.
Wednesday, March 13
9:58 AM
Package delivered.
Amsterdam, NL
9:18 AM
Package is out for delivery
Amsterdam, NL
7:19 AM
Package is out for delivery.
Amsterdam, NL
7:18 AM
Package in transit. Flight containing package has arrived
Amsterdam, NL
6:05 AM
Package arrived at a carrier facility.
Amsterdam, NL
2:30 AM
Package left the carrier facility.
Koeln, DE
Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-03-2024 om 16:35
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Vanochtend las ik bovenstaand verhaal, en omdat het in NL nogal moeizaam gaat om de juiste info te krijgen, heb ik gebeld met VSN, en een zeer vriendelijke meneer heeft mij beloofd om uit te zoeken hoe het nou eigenlijk zit met The Abyss 4K, en daar heb ik een mailtje over gehad.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste Ger,
Ik heb navraag gedaan bij ESC Distribution en ik heb zojuist geupdatete afbeeldingen/packshots gekregen.
Ik heb deze verwerkt in ons systeem en deze zullen waarschijnlijk in de loop van morgen ook zichtbaar moeten zijn op Bol.
Het gaat inderdaad om een 3 disc versie, zoals de versie die op de Franse Amazon staat.
Echter met Engelse tekst i.p.v. Franse (A film by.. i.t.t. Un film de..).
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
En bedankt voor je belletje.
Met vriendelijke groeten,
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ook namens mij bedankt voor het betere speurwerk. Dus gewoon de versie van hier afwachten. Ik wacht al jaaaaren op The Abyss, die paar weken zullen er nog wel bij kunnen zeker?
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Vendor Services Nederland, is een groothandel.
https://www.vendorservices.nl/nl/
Aha ok, bedankt voor je reactie . Ik had er namelijk nog nooit van gehoord. Bij MediaMarkt werken ze / werkten ze met https://mylogin.bertus.com/ (Ook een grote Groothandel). Daar had ik wel van gehoord.
VSN heeft de covers aangepast:
Aan het formaat van de covers te zien lijken de uitgaves te zijn voorzien van een slipcover.
Gisteren gelijk gekeken en het was genieten. Zowel van de film - want dat was alweer een flinke tijd terug -, maar zeker ook van de beeld- en geluidskwaliteit. Dat begin van de film was vroeger mijn Dolby prologic demo versie. Zo mooi als de sonar door de surround speakers galmde. Nu nog steeds, alleen we zijn wat jaren en audioformaten verder...
PS: handige tip. Bij mij begon hij standaard met de theatrical version. De Special Edition moet je handmatig kiezen en is te herkennen aan de Nitze qoute (when you look into the abyss, the abyss will look upon you) die niet voor de Theatrical Edition zit. De film begint namelijk direct met de play movie-optie...
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Spannend, vooral hoe - na alle standaard verhuisbeslommeringen - je set gaat klinken in een andere omgeving...
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Sommige hebben een hele doos vol. Foto is van facebook.
Ik heb mijn vertraagde bestelling bij amazon.com inmiddels geannuleerd en een nieuwe bestelling geplaats bij amazon.fr. Het komt even duur uit als bol.com maar ik heb wat minder vertrouwen in die laatste. De 2-disc/3-disc-discussie is heel typerend voor hoe ze zaken doen: het interesseert ze niet hoe ze fysieke media adverteren. Ik krijg daar niet zo'n goed gevoel bij.
Ik heb gewoon niet zoveel vertrouwen in bol.com. Ik heb door de jaren heen te vaak meegemaakt dat er dingen niet in orde waren met bestellingen bij ze. Recent nog met meerdere bestellingen van (dure) boeken waarbij die los door een te grote doos heen stuiterden. Wonderbaarlijk zonder schade gelukkig. Maar het was het zoveelste voorbeeld, en als ik dan vervolgens bovenstaand verhaal lees dan zakt de moed me in de schoenen. Daarom dus toch maar weer besteld bij Amazon.
inderdaad, Amazon is echt waardeloos wat betreft verpakken: ik heb mijn The Abyss en True Lies orders bij amazon.com (geplaatst direct toen het kon) maar geannuleerd, zit totaal geen beweging in.. orders nu geplaatst bij bol.com
sowieso gaat alles erg traag bij Amazon.com, had in februari meerdere bestellingen gedaan (allemaal in stock) en pas vorige week een gedeelte verstuurd en het bizarre is dat ze items van verschillende bestellingen in 1 pakket hebben gestopt: vroeger verzonden ze een item gewoon los als deze op voorraad was maar het lijkt er nu op dat ze bij meerdere bestellingen kijken of ze items kunnen poolen... betaal wel per bestelling steeds die hoge verzendkosten...
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic