Ik had nog zo tegen mijzelf gezegd, ik ga NIET aan die Rollins UHD's beginnen.....maar ja, Indicator sale. Heb alleen de vampier films besteld, dat wel.
Ik had nog zo tegen mijzelf gezegd, ik ga NIET aan die Rollins UHD's beginnen.....maar ja, Indicator sale. Heb alleen de vampier films besteld, dat wel.
Marathon Man 4K Kino Lorber
Platoon 4K Shout
Flatliners 4k Arrow
The Odessa File Indicator BD
The China Syndrome Indicator BD
Network Arrow BD
pre order:
Narc 4K Arrow
Chinatown/The Two Jakes 4K Paramount Presents.
Het zijn fraaie uitgaves, dat in elk geval. Ikzelf heb er ook eentje besteld (The Shiver of the Vampires) om te bekijken hoe hij zich verhoudt tot de Nederlandse Encore dvd die ik van de film heb. Ik sta tot nu toe nog wat dubbel tegenover zijn films. Er staan veel extra's op die me hopelijk kunnen helpen deze filmmaker beter in te schatten of meer te begrijpen. En visueel moet de 4K toch ook wel positief bijdragen in de beleving verwacht ik, hoewel de dvd al niet zo slecht is. Mocht mijn aankoop bevallen, dan kijk ik bij een volgende sale wel weer verder. Een paar van z'n meest vooraanstaande titels vind ik waarschijnlijk wel genoeg op den duur.
Laatst aangepast door BigLebowski : 08-04-2024 om 22:46
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
Gekocht in de Indicator sale:
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Het kan niet anders dan een vooruitgang zijn tot de DVD lijkt mij. Ik heb heel goed naar de trailers gekeken van de Rollin films die Indicator heeft en ben op deze uitgekomen, vooral vanwege de sfeer die ik meekreeg bij de trailers. The Night Of The Hunted (en de andere die niet in de sale zaten) heb ik nog laten liggen. Die sfeer kan dan in de daadwerkelijke film tegenvallen (helaas vaak genoeg meegemaakt in het verleden), maar goed, dat zal ik wel zien.
Mallrats 4K Arrow
Donnie Darko 4K Arrow
Gekocht/Besteld deze 2 Pre-orders bij Amazon.it:
''Rocky V (4K Ultra HD + Blu-ray, Limited Edition Steelbook)'' € 24,45
''Rocky Balboa (4K Ultra HD + Blu-ray, Theatrical Version + Director's Cut, Limited Edition Steelbook)'' € 24,45
Inclusief verzendkosten € 52,78
Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.de:
''The Iron Claw (4K Ultra HD + Blu-ray, Limited Edition Mediabook)'' € 35,57
(Deze Duitse uitgave bevat de enigste uitgave ter wereld op 4K UHD van deze film, rest van de wereld alleen een Blu-ray release!)
Besteld bij Eureka:
The Crow 4K Steelbook bij Bol.com: https://www.bol.com/nl/nl/p/the-crow...5.ProductTitle
Ik was na de introductie van de preorder net te laat en toen was deze niet meer leverbaar. Dus als je deze editie nog wilt hebben dan zou ik em zeker nu bestellen.
Rarewaves:
Ben ik in de picture?
Nu ik ze fysiek in handen heb en ze ook vlug even op beeld gezien heb, kan ik niet anders dan zeer positief zijn over deze 4K uitgaven! De kleuren spatten van het scherm en maken de beleving duidelijk een stuk sterker dan hun dvd en blu ray versies die ik heb van respectievelijk The Shiver of the Vampires en Black Magic Rites. Verder bevalt mij de dunnere case ook prima. Het bijgeleverde boekje maakt het af. Mooi uitgegeven dus en zeker de upgrade waard geweest.
Ben ik in de picture?
The Departed Steelbook besteld bij Bol.com, en deze zou morgen moeten uitkomen, maar deze staat nu als “Niet Leverbaar” en wordt ook niet verstuurd. Ben benieuwd of en wanneer deze dan uitkomt.
The Departed 4K Steelbook is overal (Bol, Fnac, Amazon, ...) van de radar verdwenen. Overal is deze niet meer beschikbaar dus ik vermoed dat deze opgeschoven zal worden of deze wordt gewoon niet uitgebracht. Blijkbaar geldt dit ook voor de gewone uitgave op 4K.
Ontvangen van Bol:
The Abyss € 32,99
Aliens € 32,99
True Lies € 32,99
Laatst aangepast door Frank : 24-04-2024 om 23:27
The Abyss 32,99
Beverly Hills Cop 19,99
The Beekeeper 26,99
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Abyss had ik al even, maar gisteren toch wel weer genoten van True Lies. "Battery Aziz... "
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Gekocht bij BoekenVoordeel:
Wonka € 34,99
Online gekocht Werner of in een winkel?
Het verbaasde me gisteren dat Fnac Antwerpen geen enkele van de 3 James Cameron UHD's had en The beekeeper daar waren enkel 2 DVD's van binnen. De UHD daarvan kon wel besteld worden maar ging 10 dagen duren.
Ik ben ook even gaan kijken bij de 1 meter lange media afdeling van Mediamarkt Antwerpen maar ja dat was op voorhand verloren moeite. Daar hadden ze 5 bluray's in stock maar die konden ze om één of andere duistere reden niet uit de stock gaan halen.
Twister met Dolby Atmos en Auro3d. Mediabook.
Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)
LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K