@ Rogier: Weet u toevallig of Poor Things in Nederland op blu-ray uit komt ?
@ Rogier: Weet u toevallig of Poor Things in Nederland op blu-ray uit komt ?
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Deze kon ik overigens in Duitsland écht niet laten liggen...
Binnen:
Zijn dat eigenlijk de afleveringen van Tatort met Schimanski of van de aparte Schimanski-reeks (https://www.imdb.com/title/tt0847709/) die daarna volgde? Dat zijn nl. twee verschillende dingen.
Laatst aangepast door Werner : 15-04-2024 om 10:11
Er zijn 27 Tatorts + 2 films (Zahn um Zahn en Zabou) en 17 afleveringen van Schimanski alleen. Dat zou kunnen kloppen.
Er zitten overigens op de box enkele interessante afleveringen tussen. Zoals Blutspur (werd tot 1999 verboden op de Duitse tv), en Unter Brüdern, een cross-overafleveirng met het Oostduitse Polizeiruf 110.
Laatst aangepast door Werner : 15-04-2024 om 10:20
Ik heb totaal 46 dvd's, waarop op de eerste 31 1.xx staat plus een naam, en op de andere 2.1 tot 2.15 plus een naam. Overigens mis ik 2.12
De film Zahn um Zahn en de afleveringen Unter Brudern zitten er wel bij, de rest niet. Ach ja, voor mij voldoende op zich, totdat er een collectie uitkomt die NL of EN ondertiteld is.
Rarewaves:
Black God, White Devil (20% korting)
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
71nD26f4LgL._AC_SX569_.jpg
Ik heb dus even gemist dat deze 3D een geremasterde 3D-transfer bevat plus een ander einde, dat beiden (door een andere kleur timing) beter aansluit op deel 2. Voor de volledigheid deze ook maar aangeschaft dan maar....
@ Werner: bedankt voor jouw info. Alleen wil ik de Duitse versie niet omdat ik die spuuglelijke blok met daarin de leeftijdsaanduiding links onderin van de voorkant op de hoes verschrikkelijk vind. Dat verpest voor mij persoonlijk de hoes.
@Rogier: weet u of er nog een release van Poor Things op blu-ray bij ons gepland staat ?
Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 18-04-2024 om 12:27
De lokale kringloop in mijn woonplaats verkoopt steeds meer films op blu-ray. Een fijne ontwikkeling voor de filmverzamelaar! Ik mis alleen de sleeve van Kuifje met de titel en specs, maar voor slechts 3 euro voor de steelbook uitgave ga ik niet klagen.
Hannah, Harbinger Down, The Adventures of Tintin, Space Battleship Yamato - Kringloop - €12,-
Poor Things zou een wendecover hebben:
https://bluray-disc.de/blu-ray-filme...or_things_2023
Ach ja, die leeftijdslogo's, hoe vaak kijk je daar nou naar? Je kijkt het meest van de tijd naar de rug als de blu-ray in de kast staat.
Ik stoor mij veel meer aan veranderde Engelse titels (Enter the Dragon = Der Mann mit der Todeskralle of Escape from New York = Die Klapperschlange) of Nederlandse uitgaves waarbij ook de Franse titel op de cover staat en soms zelfs groter is dan de Engelse titel.
Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 20-04-2024 om 14:33
Gekocht bij Boekenvoordeel Eindhoven in de actie 3 voor € 25 (€ 9,99 per stuk!):
''Corrective Measures''
''To Catch a Killer''
''The Last Voyage of the Demeter''
Het valt me op dat films hier steeds vaker 'kaal' worden uitgebracht, terwijl in andere landen er nog wel extras op te vinden zijn. Zo ook met Last Voyage of the Demeter: Elders redelijk wat extras, hier niks noppes nada. Een slechte ontwikkeling.