Ik had mijn vs-versie binnen en dag of 4 binnen. Ging bij mij juist supersnel. Wel in een envelop, maar geen schade.
Ik had mijn vs-versie binnen en dag of 4 binnen. Ging bij mij juist supersnel. Wel in een envelop, maar geen schade.
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Vergelijking van The Abyss tussen de DVD en de UHD:
Test 4K Ultra HD Blu-ray : Abyss (1989) (hdnumerique.com)
En een vergelijking van Aliens tussen de Blu-ray en de UHD:
Test 4K Ultra HD Blu-ray : Aliens, le retour (1986) (hdnumerique.com)
Nog twee weken…wie is er al aan het aftellen?
Al lang, Tevens jarig die dag, dus ik zat er aan te denken om mijn bezoek op een andere dag te laten komen...
Een vergelijking van True Lies tussen de Spaanse "Blu-ray" en de UHD:
Test 4K Ultra HD Blu-ray : True Lies (1994) (hdnumerique.com)
Nog 3 dagen! Kan niet wachten #hyped
Dat worden een paar slapeloze nachten.
Haha, dat is aardig! Maar ik denk niet dat die er gaan komen. Er zijn al GENOEG reviews van deze titels (plus even zoveel controverse en eigen meningen) dus ik denk niet dat ik veel kan toevoegen aan wat er al allemaal over is geschreven. En volgende week ga ik een weekje weg, en dus niks aan werk of AOF doen. En in die week krijg ik als het goed is ook een paar titels van distributeurs en die hebben altijd voorrang op eigen werk.
Laatst aangepast door Rogier Burghout : 22-04-2024 om 12:12
Als The Abyss maar voor het weekend op de mat valt, dan kan ik van het weekend eindelijk, eindelijk kijken.
Bol.com heeft alledrie de films op voorraad.
Kijk, das mooi! Dan kunnen we vandaag wel een verzendbevestiging verwachten
Het is toch wel weer een hele tijd geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een bepaalde release. Vroegah had je klassiekers als The Godfather en Indiana Jones die ein-de-lijk op blu-ray uitkwamen, maar tegenwoordig is dat (helaas) een stuk minder. Morgenavond ben ik even een uurtje alleen, dus kan ik onverstoord eens de discs aan een goede blik onderwerpen.
PS: ik zie dat de specs nu ook zijn geupdate naar 3 discs voor Aliens en The Abyss
Laatst aangepast door Rogier Burghout : 23-04-2024 om 09:26
Bericht gekregen van Bol dat de discs verzonden zijn.
Daar zijn ze.
Yes!! Met slipcover!!!
Ik moet nog even tot vanmiddag wachten en hoop dat ze een beetje ongeschonden door de verzending komen. Want Bol heeft ze natuurlijk weer in een standaard kartonnen envelop verzonden die door de brievenbus gaat.....
Ja, en de 4K-logos en de titels zijn voorzien van reliëf. En, in tegenstelling tot de Amerikaanse releases, hebben de discs bij The Abyss en Aliens allen hun eigen tray. Bol heeft ze inderdaad weer in een standaard kartonnen envelop verzonden die door de brievenbus gaat, maar op 2 kleine deukjes na zijn ze ongeschonden gearriveerd.
Oh goed te horen, klinkt als een goed verzorgde release. Ja, ik kreeg door thuis dat ze ook zijn aangekomen en de envelop is voorzichtig op de kast gelegd, dus ik kan ze vanmiddag voorzichtig uitpakken. Maar hoe zijn Aliens en Abyss dan bij de US versies verpakt dan? Op elkaar oid?
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Postnl mail geeft aan dat het bezorgd is, maar nergens hier te vinden (ook niet bij de buren). Schijtbedrijf dat Postnl . Kan ik nog langer wachten!
Hier ook binnen! Zien er goed uit, twee kleine deukjes bij de slipcover van Aliens. Had erger gekund dus