Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 313738394041
De resultaten 1.001 tot 1.004 van 1004 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #1001

    Standaard

    Even een oud draadje naar boven halen. Na jaren was ik nog eens in Antwerpen. Toen ik de laatste keer in de MM in Antwerpen was (oude locatie) hadden zij nog een enorm grote afdeling met DVD's en Blurays. Volgens mij het grootste aanbod van alle MM's in Vlaanderen.

    Ik wist dat MM Antwerpen intussen verhuist was, en hoopte toch op een gelijkaardige afdeling dan die die ik enkele jaren geleden nog gezien had op de oude locatie. Maar viel dat even ENORM tegen, zeg! Ik heb nog geen half rek met blurays en dvd's gezien! Is er ergens een verdieping die ik gemist heb of iets dergelijks of is eigenlijk alle entertainment gewoon weg bij MM Antwerpen? (Het rek dat ik gezien heb, was in de buurt van de kassa's en was echt niets! Ik denk dat ik alle DVD's, Blurays en CD's die daar stonden op een stapeltje zou kunnen leggen en zo naar de kassa dragen. Het gaan zeker geen 100 stuks geweest zijn (CD + DVD + Bluray samen).

  2. #1002

    Standaard

    Hetzelfde bij MM Utrecht: 4 rekken DVD's, 2 rekken Blu-Rays en 1 rek 4K. CD's verkopen ze helemaal niet meer.

  3. #1003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Even een oud draadje naar boven halen. Na jaren was ik nog eens in Antwerpen. Toen ik de laatste keer in de MM in Antwerpen was (oude locatie) hadden zij nog een enorm grote afdeling met DVD's en Blurays. Volgens mij het grootste aanbod van alle MM's in Vlaanderen.

    Ik wist dat MM Antwerpen intussen verhuist was, en hoopte toch op een gelijkaardige afdeling dan die die ik enkele jaren geleden nog gezien had op de oude locatie. Maar viel dat even ENORM tegen, zeg! Ik heb nog geen half rek met blurays en dvd's gezien! Is er ergens een verdieping die ik gemist heb of iets dergelijks of is eigenlijk alle entertainment gewoon weg bij MM Antwerpen? (Het rek dat ik gezien heb, was in de buurt van de kassa's en was echt niets! Ik denk dat ik alle DVD's, Blurays en CD's die daar stonden op een stapeltje zou kunnen leggen en zo naar de kassa dragen. Het gaan zeker geen 100 stuks geweest zijn (CD + DVD + Bluray samen).
    Yep, allemaal weg. In een gemiddelde Boekenvoordeel hebben ze meer dan in MM Antwerpen. Wil je een goed aanbod van Mediamarkt moet je naar Wilrijk of Schoten, en ook daar begint het te minderen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #1004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Yep, allemaal weg. In een gemiddelde Boekenvoordeel hebben ze meer dan in MM Antwerpen. Wil je een goed aanbod van Mediamarkt moet je naar Wilrijk of Schoten, en ook daar begint het te minderen.
    Ik werk in Zwijnaarde, vlak bij de MediaMarkt daar, en daar valt het aanbod nog goed mee. Oostakker was vroeger nog beter, maar na de verbouwing daar is het aanbod nu minder dan in Zwijnaarde. Wel nog 100 keer meer dan de MediaMarkt in Antwerpen.

    Jammer, want ik koop blurays of 4K's nog altijd liefst in een fysieke winkel. Zeker digiboxen of blurays met sleeve, komen meestal beschadigd aan als ik ze online koop. Hopelijk blijft het aanbod in Zwijnaarde nog even wat het is, maar ik vrees dat fysieke media op termijn gewoon allemaal gaan verdwijnen...

Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 313738394041

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •