Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 61 worden weergegeven.

Discussie: PHILIPS

  1. #26

    Standaard

    Om even off topic te blijven. Heel lang geleden heeft Huub Rothengatter (manager) al eens geinformeerd bij Philips om te sponsoren. Philips heeft daar toen pertinent NEE tegen gezegd. De reden is me even ontschoten...

    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #27
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BonzoDuck
    Ook ik ben Verstappen fan, zou philips ook graag als fan zien, maar als jullie dit als een zinloze topic zien, post er dan a.u.b. niet in.
    Zinloos is ie niet en sorry voor de off topic als je je er aan stoor (en dat mag ook als topic starter) :wink:

  3. #28
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Om even off topic te blijven. Heel lang geleden heeft Huub Rothengatter (manager) al eens geinformeerd bij Philips om te sponsoren. Philips heeft daar toen pertinent NEE tegen gezegd. De reden is me even ontschoten...

    En dus gewoon schande

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Philips heeft daar toen pertinent NEE tegen gezegd. De reden is me even ontschoten...
    Gatver, Jos Verstappen sponsoren. Gelukkig hebben ze daar NEE tegen gezegd!
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  5. #30
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpion69
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Philips heeft daar toen pertinent NEE tegen gezegd. De reden is me even ontschoten...
    Gatver, Jos Verstappen sponsoren. Gelukkig hebben ze daar NEE tegen gezegd!
    Jij maak vrienden zeg

  6. #31

    Standaard

    Het is dan wel een dvd forum, maar het is nog altijd dvd.nl . En Jos is NederLands Beetje uitkijken met wat je zegt.
    Ik weet je huis te wonen (geintje )
    Mvg,

    Christiaan

  7. #32

    Standaard

    Heb een philips 28pw8506 tv. Opzich perfekt ding enkelt heb ik bij elke dvd of spel of iets anders last van een groen/blauwe lijn bovenin beeld zodra het beed zwart is aan de bovenkant. Bij NTSC is het altijd. Bij Pal enkelt bij het zappen bijvoorbeeld. Of bij een 2:35 dvd zie je het ook een klein beetje (door de zwarte balken). Schijnt ter bescherming te zijn van me tv maar wel irritant soms. Schijnt ook geen oplossing te zijn voor zover ik weet.

  8. #33

    Standaard

    [spoiler:9c54e05c87]Wist niet dat dat zo gevoelig lag die Jos Verstappen. Maar die vent kan toch ook niet rijden ook niet?? :P Leuke smiley trouwens. [/spoiler:9c54e05c87]
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  9. #34

    Standaard

    [spoiler:ae875bf089]Crew, mag Scorpion69 een ban krijgen
    Josje niet steunen? Zou verboden moeten worden [/spoiler:ae875bf089]

  10. #35

    Standaard

    Zou mijn 2e ban al zijn. Mag ook al nix meer posten op de FP van Fok!Forum. Ben straks nergens meer welkom.

    :P
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  11. #36
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpion69
    [spoiler:1561532e42]Wist niet dat dat zo gevoelig lag die Jos Verstappen. Maar die vent kan toch ook niet rijden ook niet?? :P Leuke smiley trouwens. [/spoiler:1561532e42]
    [spoiler:1561532e42]Jos is een van de betere rijders
    Alleen die auto,s willen niet zo als de rest
    [/spoiler:1561532e42]
    Nu stop ik echt met off topic in deze thread :wink:

  12. #37

    Standaard

    Die nieuwe plasmatron van Philips schijnt erug GOED te zijn.

    Zal dan wel het enige wat Philips heeft dat goed is
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpion69
    [spoiler:9340a8a7c0]Wist niet dat dat zo gevoelig lag die Jos Verstappen. Maar die vent kan toch ook niet rijden ook niet?? :P Leuke smiley trouwens. [/spoiler:9340a8a7c0]
    [spoiler:9340a8a7c0]Jos is een van de betere rijders
    Alleen die auto,s willen niet zo als de rest
    [/spoiler:9340a8a7c0]
    Nu stop ik echt met off topic in deze thread :wink:
    [spoiler:9340a8a7c0]Waarom heb ik moeite met dat te geloven? [/spoiler:9340a8a7c0]
    Maar ontopic: wat denken jullie van die nieuwe hoogwaardige sets van Phillips? Ze zeggen zelf dat het hoogwaardig wordt, maar persoonlijk zet ik daar mijn eigen grote vraagtekens bij. Niet omdat het phillips is, (tenminste, dat is niet de hoofdreden), maar vanwege de prijs. Denken jullie dat het wat gaat worden? Ik denk zelf dat Phillips moeite heeft om de naam die ze hebben in dit wereldje toch te verbeteren. In dat oogpunt zou het heel mooi zijn als het lukt. zowieso 1 van de sets heeft progressive wat opzich een mooi iets is. En ze spelen geloof ik vrijwel alle discs af.
    Dus wat denken jullie ervan?
    mvg,

    Christiaan

  14. #39
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ik zou graag met je mee discuseren Christiaan, alleen heb ik geen idee waar je het over heb
    Heb je een link of iets dergelijks naar de plannen van Philips en hun hoogwaardige apparatuur

  15. #40

    Standaard

    Das nou eens aardig van je Johan, dat je mee wilt discussieren . Daarom zal ik je even de link naar de voorpagina van een site geven die je misschien wel eens bezoekt: dvd.nl . Om precies te zijn: naar het nieuws op de voorpagina .
    Nieuwpagina van dvd.nl met het nieuws over Phillips. Bij deze
    Mvg,

    Christiaan

  16. #41
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Das nou eens aardig van je Johan, dat je mee wilt discussieren . Daarom zal ik je even de link naar de voorpagina van een site geven die je misschien wel eens bezoekt: dvd.nl . Om precies te zijn: naar het nieuws op de voorpagina .
    Nieuwpagina van dvd.nl met het nieuws over Phillips. Bij deze
    Mvg,

    Christiaan
    Ik zou je eerlijk vertellen dat ik nooit op de voorpagina van DVD.nl komt
    Erg he
    Zou toch eens kijken hoe dat daar eruit ziet

  17. #42
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Oke ,heb het gelezen
    Moet zeggen dat ik altijd weinnig vertrouwen heb in dit soort sets
    Ik denk dan ook dat ze niet kunnen waar maken wat ze beweren door te zeggen dat het hoogwaardig topspul zal zijn
    Maar laten we eerst de testen eens afwachten wat die gaan brengen

  18. #43

    Standaard

    Tja, een fabrikant zal toch eigenlijk wel moeten zeggen dat ze hoogwaardige spullen maken. Als ze bij voorbaat al gaan roepen dat ze maar matig spul maken (of het nu zo is of niet) dan zullen ze geen ding verkopen. In dat oogpunt is het normaal dat ze zichzelf zo inschatten. Maar het is wel zo: ik denk niet dat ze duidelijk beter zullen zijn dan vergelijkbare producten (dus met een ongeveer vergelijkbaar prijskaartje). Het is inderdaad even de tests afwachten, of beter nog: voor de gein naar de winkel gaan en eens luisteren. Dat is nog altijd de beste test. Ieder zijn eigen smaak.
    Mvg,

    Christiaan

  19. #44

    Standaard

    Dat is nou eens een goed idee dit onderwerp! Zelf koop ik al jaren Philips apparatuur: DVD speler, videorecorder, TV, receiver en boxen. Zelfs huishoudelijke spullen zijn zoveel mogelijk Philips.

    Er zal weinig meer echt worden gemaakt in Nederland van de Philips spullen, tenminste van audio/video dan, maar het blijft toch een Nederlands merk he?

    Wel is erg jammer dat ze vaak niet echt snel zijn met uitbrengen van spullen. Ok, DVD recorder dan wel. Maar met surround sets heeft het toch lang geduurd. En bij videocamera's, fototoestellen, boxen hebben ze al helemaal niets in te brengen, had toch leuk geweest.

    Hein

  20. #45

    Standaard

    1 Ze hebben een vreselijk goed apparaat gemaakt, de Senseo.
    2 Ze hebben toch (samen met oa Sony) de cd-speler uitgevonden.
    3 Ze hebben ook een heel stuk aan de dvd meegewerkt.
    4 Misschien komen ze nog met de blueray laser
    5 Het loopwerk dat in al hun cd spelers zit, wordt ook gebruikt in hele dure cd spelers, dus dat zal ook niet slecht zijn.
    6 Ze hebben ooit hele goede actieve speakers gemaakt (kunnen het dus wel)
    7 Hun beeldbuizen zijn een van de beste (ok is ook een kwestie van smaak)
    8 Uitvinder van de dcc en de dat, helaas zat de consument er niet op te wachten, maar dat is niet geheel hun fout.
    9 Ze maken de meeste gloeilampen (ook die van osram ed)
    ....kan nog wel even doorgaan

    Minpunten.

    1 Sponsor van een voetbalclub in Eindhoven terwijl ze zelf tegenwoordig in Amsterdam zitten.
    2 Volgens een bepaald persoon schijnen ze een deel van je beeld te jatten, maar gelukkig hadden ze desbetrefende persoon geen adreswijzeging verstuurd.
    3 Geen sponsor van NL beste formule 1 bestuurder
    4 Slechte marketing naar mijn mening.
    ....
    Malt bier is als een bh aan de waslijn, het beste is er uit!

    Mijn DVD collectie

  21. #46

    Standaard

    owkee, ik heb zelf een philips tv, philips dvd speler, philips videorecorder, philips senseo, philips stofzuiger, philips draagbare cd speler, pfoee ik wist niet dat ik er zoveel had en over alles tevreden ... behalve over de naam, ik moet altijd nadenken over het aantal l-en in philips

    pfoe, en ik ben zelf geen nederlander dus aan het chauvinisme kan het niet liggen ...

    "EDIT" de hoofdtelefoon uitgang van mijn tv is naar de zak ... maar das ook het enige (bijna vergeten )
    :wq

  22. #47

    Standaard

    Nog een minpuntje voor philips. Heb van het weekend een Xalio dual telefoon gekocht van Philips, maar dat ding werkte voor geen meter. Daarbij zaten er 3 soorten beltonen op, te erg voor woorden. Heel snel teruggebracht en vevangen door een panasonic. Zo jammer soms van Philips, hebben ze iets goeds bedacht, het dect systeem (ook door siemens), kunnen ze er toch geen grote markt voor hen van maken. Nee marketing en disign is nou niet echt hun sterke punt. Niet helemaal ontopic dit maar het ging ook over philips :wink:
    Lets make things better.
    Malt bier is als een bh aan de waslijn, het beste is er uit!

    Mijn DVD collectie

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mradem
    Heb een philips 28pw8506 tv. Opzich perfekt ding enkelt heb ik bij elke dvd of spel of iets anders last van een groen/blauwe lijn bovenin beeld zodra het beed zwart is aan de bovenkant. Bij NTSC is het altijd. Bij Pal enkelt bij het zappen bijvoorbeeld. Of bij een 2:35 dvd zie je het ook een klein beetje (door de zwarte balken). Schijnt ter bescherming te zijn van me tv maar wel irritant soms. Schijnt ook geen oplossing te zijn voor zover ik weet.
    Dit probleem heb ik ook. Ik heb dezelfde TV. Waar heb je gevonden dat dat "ter bescherming" is? Ik heb er alleen last van bij NTSC materiaal.

    Of heb je misschien toevallig al een oplossing gevonden...?

  24. #49

    Standaard

    Toen deze thread boven kwam drijven WIST ik gewoon weer dat dit die formule 1 trhead was
    In de tussentijd eigenlijk een nieuwe ervaringen met Phillips. Behalve dat ik over een tijdje even met een 4:3 Phillips moet werken van 33 cm oid omdat mijn 70cm Sony voor reparatie weg gaat

  25. #50

    Standaard

    Tja, mijn scheerapparaat en stofzuiger zijn van Philips. Ooit ook een cdi met digitale kaart gehad voor vcd die binnen twee weken kapot ging. Mijn enige misser tot dusver. Tegenwoordig zijn ze aardig op de goede weg qua design, maar vind het nog steeds niet mooi. Neemt niet weg dat ze zeer goede produkten hebben, maar op de een of andere manier is er altijd weer een ander merk voor mij die telkens net iets mooiers heeft.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •