De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Indiana Jones DVD box eerder in de winkels

    With so many big movies coming out towards the holidays, Paramount Home Video and Lucas Film have decided to move the release date for The Adventures of Indiana Jones - The Complete Movie DVD Collection from November 4th to October 21st. The Box set specs remain the same. The three Indiana Jones films will be available only as a collection and will not be sold individually

    Bron:DVDTalk

    Nou maar hopen dat dit in NL ook zo is...

  2. #2

    Standaard

    Twee weken eerder is wel aardig... Belangrijker is dat ie komt en dat ie van goede kwaliteit is.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #3

    Standaard

    Volgens de Duitse website AreaDVD geldt de releasedatum van 21 oktober enkel voor Amerika en niet voor Europa. Disney brengt in de week van 4 november namelijk Finding Nemo uit op DVD en Paramount denkt slechtere verkoopcijfers te krijgen als ze de DVD tegelijkertijd met Finding Nemo uitbrengen, die ook erg populair bij de consument zal zijn.

  4. #4

    Standaard

    dat is teminste goed nieuws

    hoe eerder hoe beter
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  5. #5
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Dit postte ik een week geleden al in een andere thread, toen werd idd vermeld dat het alleen om de USA release zou gaan. Dit kan ik echter nergens bevestigd krijgen.

  6. #6
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeQuietAndDrive
    Dit postte ik een week geleden al in een andere thread, toen werd idd vermeld dat het alleen om de USA release zou gaan. Dit kan ik echter nergens bevestigd krijgen.
    Op het andere DVD forum mellde iemand:

    Hmm sommige landen worden toch "voorgetrokken" (hebben weinig met Finding Nemo DVD release te maken). In Australië wordt Indiana Jones op 23 oktober uitgebracht. Denemarken op 22 oktober.
    Frankrijk, Duitsland en U.K. hebben (voorlopig?) 4 november als releasedatum.
    Dus ik blijk nog hopen op een eerdere release voor de Benelux. Sommige winkels leggen hem vaak ook al dagen voor de release in de winkel (lees: zo gauw hij binnen is van de distributeur). Ligt er volgens mij gewoon aan wanneer er in Nederland aangelevert wordt. En wie weet vinden ze 1 1/2 week voor de LOTR The Two Towers 4-disk ook wel te kort.

  8. #8

    Standaard

    Op zulke oude films kan ik dan ook nog wel een weekje of 2 langer wachten hoor...

    Don't worry
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  9. #9

    Standaard

    Bij Play, SplashDVD en Blackstar is de datum ook vervroegd naar 20/10!!! Das zelfs een dag eerder als in de VS...

  10. #10

    Standaard

    Persoonlijk wil ik niet de UK versie, vanwege de cuts in Temple of Doom... Toch maar een dagje langer wachten dus

  11. #11

    Standaard

    Dit zijn goeie films maar wat heb je aan een box met de 3 delen wanneer ze een 4de aan het maken zijn?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinhead
    Dit zijn goeie films maar wat heb je aan een box met de 3 delen wanneer ze een 4de aan het maken zijn?
    Vrij simpel: de laatste 20 jaar heb ik ze op crappy VHS in 4:3 gezien. De TV-vertoningen laat ik maar helemaal buiten beschouwing met die ziekelijke logo's in beeld, 4:3 en al die !#!#@%$^@-reclames.

    Indy 4 komt met een beetje geluk in 2005 uit, ergo nog eens 2 jaar....

    Deze box koop ik vanwege de - te verwachten - referentiekwaliteit en het feit dat ik sinds de bioscoopreleases van alledrie de films ze eindelijk kan gaan kijken zoals de heren Spielberg en Lucas het bedoeld hebben. Last but not least: 5.1 uit een prima installatie is natuurlijk ook niet te versmaden!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  13. #13

    Standaard

    Hopelijk gaat de prijs een beetje meevallen..
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  14. #14

    Standaard

    hoop ik ook want het worden weer duren maanden veel goede films in de bioscoop paar films op dvd die ik zeker wil hebben waaronder de indiana jones box

  15. #15

    Standaard

    Dure maanden? Wel nee?

    Chaplin Complete Giftset (19 disk)
    LOTR (4 disk)
    Battlestar Gallactica Series (6 disk)
    24 season 2 (7 disk) - net binnen

    En dan natuurlijk deze set. We laten de normale schijven nog maar even achterwege. Pfff... Ik ga mijn hypotheek verhogen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •