Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dankje voor de tip!

    Ik weet het mijn cover is niet echt geweldig, maar jah ik vind hem beter dan de oude.
    Hier staat ie.

  2. #27

    Standaard

    Hier staan ook een paar zeer mooie Covers, ben zelf op zoek naar meer van dit soort sites.

  3. #28
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Beste site is www.dvdcoverart.com

    Hieronder enkele van mijn ondertussen afgewerkte projecten:



    Deze cover is de eerste uit een serie covers voor eerst en vooral de TNG films en later wordt dat misschien uitgebreid naar de TOS films.







    Op bovenstaande site is er een hele reeks covers beschikbaar voor de Disney Classics, op verzoek van vele mensen aldaar en in overeenkomst met de auteur zet ik de serie nu voort voor de sequels / hybrids / pixar en andere Disney animatiefilms gereleased op DVD.












    Alle bovenstaande covers + nog een aantal anderen door mezelf (Highlander collectie) zijn samen met nog een paar duizend covers beschikbaar op www.dvdcoverart.com

  4. #29

    Standaard

    Tsjah, wat mij enigszins tegenstaat van de site dvdcoverart, is dat ze geld willen zien.... maarjah, inmiddels 100credits rijker...

    mvg. Tim

    Misschien mogelijk om de dvdcoverart covers ergens op een server te gooien en zodoende te delen met andere dvdcoverart leden (van dvd.nl).

  5. #30
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    Tsjah, wat mij enigszins tegenstaat van de site dvdcoverart, is dat ze geld willen zien.... [/size]
    Moest je de rekening zien die zij maandelijks moeten betalen dan zou je wel weten waarom ze zulk een kleinigheid geld vragen voor de credits ...
    (ik ken enkele medewerks van de site vrij goed en weet dus zeer goed dat het hier niet om een klein bedrag gaat)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    Tsjah, wat mij enigszins tegenstaat van de site dvdcoverart, is dat ze geld willen zien.... [/size]
    Moest je de rekening zien die zij maandelijks moeten betalen dan zou je wel weten waarom ze zulk een kleinigheid geld vragen voor de credits ...
    (ik ken enkele medewerks van de site vrij goed en weet dus zeer goed dat het hier niet om een klein bedrag gaat)
    Dat is natuurlijk helemaal kloppend, gaat hier om zeer veel data verkeer en dan is 0,10 dollarcent per afbeelding niet duur.. ..en als je toch al in de weer gaat met nieuwe dvdcovers afdrukken, geef je toch al geld uit, (papier bijv. HP brochure and flyer paper, glossy en niet de inkt te vergeten.

    Kwaliteit kost geld , maar het is 't waard.

  7. #32

    Standaard

    Leuk idee om minder mooie covers aan te passen. Ik wil me zelf gaan storten op de cover van The Mask Of Zorro (Superbit). Aangezien dit mijn eerste cover gaat worden heb ik misschien hier en daar nog wat hulp nodig. Bijvoorbeeld waar ik allerlei icoontjes e.d. vandaan kan halen, welke informatie er op de cover moet komen te staan, wat de maten zijn en in welk formaat ik het geheel moet opslaan!!

  8. #33

    Standaard

    Icoontjes voor de leeftijden zijn op www.kijkwijzer.nl te downloaden.
    Andere iconen zijn te vinden op dvdcoverart.com
    Als je de cover zelf hebt is het handig om hem in te scannen en dan kun je daar iconen e.d. vandaan halen.

  9. #34
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Icoontjes voor de leeftijden zijn op www.kijkwijzer.nl te downloaden.
    Andere iconen zijn te vinden op dvdcoverart.com
    Als je de cover zelf hebt is het handig om hem in te scannen en dan kun je daar iconen e.d. vandaan halen.
    Nee hoor iconen altijd nieuw gebruiken, inscannen en gebruiken is een afrader, op onderstaande links zul je 95 % van de iconen die je nodig hebt kunnen vinden :

    http://home.comcast.net/~achilles97206/logos.htm
    http://www.logo.nino.ru/

    Op DVDCoverart kun je op het forum ook de Resource Guide openen, daar kan je links vinden naar sites met allerhande nuttige dingen om DVD Covers te maken.

  10. #35

    Standaard

    Ik ben niet zo handig, maar moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal echt gaaf vind hoor, wat er gereproduceerd wordt..... Sommige zijn zelfs nog mooier dan de echte!!!\
    Leuk!

  11. #36

    Standaard

    waarom niet verder gaan in het andere topic??? nu lopen er twee topics door elkaar?

  12. #37
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    waarom niet verder gaan in het andere topic??? nu lopen er twee topics door elkaar?
    In het andere topic werd al maanden niks meer gezegd ...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •