Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 276 worden weergegeven.
  1. #101
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Katharine Hepburne. Ontzettend vervelende actrice die altijd bitcherige geemancipeerde ADHD vrouwen speelde.
    Ik vind Cary Grant een ontzettend leuke acteur, maar de films waarin hij samen met Katharine Hepburn speelt, worden altijd verziekt door dat mens De enige film waarin ik haar nog enigszins kan uitstaan is The African Queen. Dan kan ik helemaal met Bogart meeleven als ie zich aan haar ergert
    En Glenn Close, ook zo'n irritante vrouw. Lijkt ook erg op Katharine Hepburn.
    Het is alsof deze dames allebei een steekje los hebben zitten

  2. #102

    Standaard

    Tommy Lee Jones

    gadverdamme zeg voor al in Men in Black en Rules of Engagement

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Dingeling
    Tommy Lee Jones

    gadverdamme zeg voor al in Men in Black en Rules of Engagement
    Jaaa, die was ik nog vergeten. Ook zo'n suffe, droge sukkel. En plank is nog minder stijf in zijn acteerwerk!

  4. #104

    Standaard

    1. Hugh Grant
    2. Austin power stumper
    3. Tom Hanks (goede acteur, absoluut niet mijn type)
    4. Spencer Tracy
    5. Mickey Rourke

    Verder vind ik dat de hedendaagse acteurs bijna niets meer uitstralen. Als je alleen al kijkt wat een uitstraling acteurs als: Gary Grant, Burt Lancaster, Clint Eastwood, Charles Bronson, Gregory Peck, James Stewart hadden in hun betere tijden. Alleen dat al de moeite van de films waard. Natuurlijk zijn de tijden veranderd, en het gladde Hollywood image verdwenen is heeft het toch wel wat. Ik heb best veel recente films maar ik blijf die oldies toch mooier vinden.
    Right Turn Clyde!

  5. #105

    Standaard

    Deze thread nog eens doorlezend bewijst maar weer eens dat smaken echt verschillen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Alle acterende rappers.
    Ben ik bijna met je eens

    LL Cool J heeft toch wel veel geinige bijrolletjes gehad in films, zoals in Deep Blue Sea en Halloween deel 894243. Enige reden dat ik bleef kijken was omdat ik wilde weten of hij bleef leven

    En Mos Def heeft naar mijn mening ook leuke rolletjes in films gehad, waaronder recent een kleine in Italian Job. Maar inderdaad, de meeste zijn

    Exit DMX
    Ook al kan LL Cool J een beetje acteren, het is echt een sukkel
    Helemaal mee eens dat Mos Def kan acteren
    En Ice Cube kan ook aardig acteren dacht ik zo
    Welcome to the L4YER CAKE son.

  7. #107

    Standaard

    Martin Lawrence
    irritant mannetje

  8. #108

    Standaard

    Met dikke stip op 1 omdat ze een kop heeft om op te kotsen: Jeanne Tripplehorn. Ik kan er niks aan doen, ik kan gewoon niet naar dat mens kijken.

    En DMX van mij geen film meer maken. Ik werd gewoon kwaad door zijn f*cked up acteren in Cradle 2 the Grave.
    I am fire
    I am..........Death

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    met stipt:
    Téa Leoni!!
    WAT EEN KRIJSWIJF ZEG....
    ik ben een groot fan van JP1 en 2, en volgens mij is JP3 een bagger film niet alleen door het waardeloze en korte script, maar vooral doordat ZIJ erin meespeelt...
    Amen. Ik "moest" jaren terug mee naar Deep Impact. Wat was ik blij toen ze onder de tsunami bedolven werd.... phew...
    De vrouwelijke Ben Affleck.

  10. #110

    Standaard

    Antonio Banderas Geen commentaar
    Een dag geen film gekeken is een dag geen film gekeken.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Naast alle soaplui en grijpgrage rappers nomineer ik de volgende lui:

    -Russell Crowe (heb Gladiator echter wel, maar mn voor de actiescenes)
    -Tom Cruise (minority report heb ik vanwege Spielberg)
    ...
    -Kevin Spacey

    ...

    Jennifer Aniston
    J.Lo
    Spears
    Madonna
    hmmm...t rijtje van de dames is duidelijk (alhoewel Jen. Aniston valt te betwisten); maar de rest kan al niet zingen laat staan acteren 8)

    maar over de drie heren...tsja...smaken ver verschillen maar;
    Crowe in bijv. ook Insider is toch wel erg goed
    Cruise is zijn Jerry Maguire rollen is subliem...hoewel hij naar mijn mening een rol als in Last Samurai ook heel goed doet...
    Spacey...tsja...ik vind dit op enkele namen na (waaronder met stipt op 1: Anthony Hopkins), dat hij een van de beste van Hollywood is;
    vooral Se7en, maar denk bijvoorbeeld ook aan Usual Suspects en L.A. COnfidential...
    Aniston in Friends: de irritatiegrens is bereikt met haar schreeuwacteren.
    Crowe mag ik gewoon niet, met oa zn Master & Commander troep.
    Cruise is een grote ego-tripper. Op al zn filmposters GROOT zijn hoofd en de rest van de cast mag er niet op staan. Arrogante gast.
    Spacey vind ik overhyped. Is imo geen slechte acteur, maar absoluut niet een wereldtopper. Kan zo tig betere opnoemen (waarvan anderen zullen zeggen: echt niet dat die beter zijn!)
    smaken verschillen :wink:

  12. #112

    Standaard

    Kevin Costner - Is veel te aanwezig in films, zo van 'kijk mij nou eens, is dit niet een magnifiek Oscar-waardig optreden?'... NOT! Alleen in JFK viel het wel mee.

    Steven Seagal - Als 'ie nou wat humor zou hebben, maar neeuh. Ongelovig stompzinnige films en dan zogenaamd serieus proberen te blijven.

    Christopher Lambert - Kweenie wat 't precies is, maar ik erger me mateloos aan die gast. Misschien lijkt 'ie teveel op Seagal (qua 'acteren').

    Jack Nicholson - Nou ja, een hekel heb ik niet echt aan 'm. Maar het stoort me wel dat in elke film waar 'ie in zit, ik Jack Nicholson zie. Ik bedoel, De Niro is naturlijk ook gewoon De Niro, maar in zijn films vergeet je dat het De Niro is.

    Liv Tyler / Angelina Jolie - Botox anyone?

  13. #113

    Standaard

    Nicole Kidman vind ik ook zo iets..ken gewoon niet zien wat er zo mooi aan haar is. En haar acteerprestaties vind ik ook matig..smaken verschillen dat zie je wel weer 8)
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  14. #114

    Standaard

    Waar ik een enorme hekel aan heb zijn:

    Hugh Grant
    Meryl Streep
    Ben Affleck
    Martin Sheen
    Goldie Hawn
    Steven Seagal
    Jim Varney
    Rodney Dangerfield
    John Wayne
    James Belushi
    Tim Allen
    Bill Cosby
    Bob Saget
    Huub stapel

    Een kleine greep uit mijn ellenlange ergenis lijst.

  15. #115

    Standaard

    Renee zellwegger (schrijf ik niet goed geloof ik) heb ik echt zo een hekel aan. Waarom? Ik weet het niet mag haar bij voorbaat gewoon niet.

    Wat ik veel hoor is micheal j fox, die ik overigens heel cool vindt.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  16. #116

    Standaard Jeuk

    Mijn eerste bericht op dit forum wordt meteen een negatieve!

    Persoonlijk kan ik de volgende 'acteurs' en 'actrices' niet uitstaan:

    Julia Roberts
    Bette Midler

    Nick Nolte
    Richard Gere
    Charlie Sheen

    Films waarin deze mensen voorkomen kijk ik dus echt niet.

  17. #117

    Standaard Re: Jeuk

    Julia Roberts vind ik zelf irritant omdat ze in mijn ogen helemaal niet zo goed speelt, maar ondertussen wel veel films krijgt aangeboden. Je ziet haar overal wel verschijnen. En bijna nooit eens als supporting actress (krijgt ze daarvoor tenminste geen Oscar).
    En gladjakkers zoals Richard Gere vind ik ook maar niks.
    Keep you damn filthy bones outta my mouth.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    -Kevin Spacey (in se7en istie OK, maar verder te overhyped. Heb meerdere polls gezien in bladen waarin hij als de op 1 na beste acteur ooit werd gezien )Heb trouwens na se7en geen toppers van hem gezien (idd, American Beauty: ik ben er geen fan van)
    Gelukkig meningen verschillen. Maar the Usual Suspect wel eens gezien en Life of David Gale?
    Maar irriteert Kevin Spacey jou of vind je hem alleen over-hyped?

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    -Kevin Spacey (in se7en istie OK, maar verder te overhyped. Heb meerdere polls gezien in bladen waarin hij als de op 1 na beste acteur ooit werd gezien )Heb trouwens na se7en geen toppers van hem gezien (idd, American Beauty: ik ben er geen fan van)
    Gelukkig meningen verschillen. Maar the Usual Suspect wel eens gezien en Life of David Gale?
    Maar irriteert Kevin Spacey jou of vind je hem alleen over-hyped?
    Usual Suspects is imo een van de meest overschatte films allertijden....
    Die 2e film heb ik nooit gezien.
    Ik vind em idd overhyped. Zo goed als men zegt dat hij is is ie imo niet.

    Aan wie ik me ook erger: Jim Carrey (Ace Ventura was leuk, daarna nix meer)

  20. #120

    Standaard

    Ik heb een hekel aan de broer van Julia Roberts (zo erg dat ik zijn naam niet eens weet)
    Oh i am sorry, did i break your concentration

  21. #121

    Standaard

    Hm. Eric Roberts als ik me niet vergis...
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  22. #122

    Standaard

    tsja...Julia Roberts is idd een irritant mens, precies om de eerder genoemde reden dat ze zonder talent toch allerlei rollen krijgt aangeboden
    En Jim Carrey ... owkee...zijn comedie zijn af en toe té veel gekkebekken...maar met Truman Show en daarna nog meer met Man on the Moon heeft hij wel ontzettend veel credits van mij gehad

    maarre...Macaulay Culkin iemand???
    en door het ontbreken aan talent: Elvis :P (zijn muziek in de films maakt alles goed 8) )

  23. #123
    Member
    Registratie datum
    Sep 2002
    Woonplaats
    Maastricht [in de buurt van]

    Standaard

    Voor mij is dat Robin Williams en ja sorry Tom Hanks. Hij is een goeie acteur maar op een of andere manier kan ik gewoon niet naar hem kijken als acteur. Als ik hem zie spelen irriteer ik me aan hem, en ik kan niet uitleggen waaraan het ligt. Ik zal wel ergens een steekje los hebben

  24. #124

    Standaard

    heb een hekel aan Julia Roberts & Sandra Bullock, wat een *********************** is dat

  25. #125

    Standaard

    Inderdaad Maar gelukkig is iedereen t erovereens dat Hugh Grant wel zuigt

Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •