Pagina 8 van 14 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 340 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Cheech & Chong's Up In Smoke: De hele eerste rit in de auto

    Dumb and Dumber: Als Jim Carry alleen het brood nodige moet kopen, twee zakken vol met bullshit

    Detroit Rock City: Als ze met z'n drieen op de wc pot staan, een meisje af zitten luisteren die zit te scheiten

    Heel American Pie
    Welcome to the L4YER CAKE son.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DC
    This is Spinal Tap natuurlijk

    en dan vooral: de mini Stonehenge, het niet kunnen vinden van het podiium, de "amp" die helemaal gaat to 11!! , enz. enz
    De metaaldetectorsène op het vliegveld
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #178

    Standaard

    The pink panther collection + return of PP
    Alle scenes met Peter Sellers.

    Smokey and the bandit
    Alle scenes met Jackie Gleason.

    Maar er zijn in veel films enorm leuke stukjes te vinden.
    Om de scenes allen op te noemen wordt te veel maar bijzonder goed en mijn doen lachen zijn:
    Planes,trains and automobiles, golden child, beverly hills trilogy, o brother where art thou, three amigo's, national lampoons vacation serie.
    En heeeel veeeel Laurel & Hardy. (nog een paar weekies en dan komen de dvd's) Joepie!! :wink:
    Right Turn Clyde!

  4. #179

    Standaard

    Iets wat ik nog helemaal niet in de tread ben tegengekomen:
    The Three Amigo's en dan vooral de scene waarbij ze de ontzichtbare man doodschieten.

    Ghostbusters 1+2: Bill Murray op zijn sarcastische manier.

    Groundhogday: Bill Murray die telkens dezelfde vent tegenkomt en hem neerslaat

    Men in Black: Will Smith die een test in moet vullen en besluit de tafel te verschuiven (met erg veel herrie) ook de scene trouwens waarbij hij het kleine (pop) meisje neerschiet (met bijbehorende uitleg)

    Deep Blue Sea: LL Cool J Die zijn laatste video opneemt met zijn laatste woorden (hilaries!)

    There's something about mary: Ben Stiller in gevecht met het hondje nadat die erg veel drugs heeft gehad (BUIKPIJN!!)

    OLD School: wanneer de leden worden getest op vertrouwen en waarbij de dikke negers z'n steen door de put valt....(Echt van mijn stoel gevallen)

    ARMY OF DARKNESS (nog zo'n klassieker!) Wanneer bruce de woorden niet meer kan herrineren voordat hij het boek opraapt (It's definitly a N word....)

    Toy Story 2:"Rex, USE your head" "But i don't wanna use my head" Rennend op het luik als stormram...

    Spaceballs: Als rick moralis als dark lord zijn scene binnen komt lopen en steeds zwaarder begint te ademmen, totdat hij de helm opengooit: "Whaaa i cant breath in this thing"

    En de gehele JACKASS film en series....Dan heb ik echt pijn van het lachen...zo...
    No Ipkiss, those payama's are impossible! - The Mask

  5. #180

    Standaard

    Plains, Trains and Automobiles: Als Del achter het stuur zijn jas probeert uit te trekken, en hij opeens met beide mouwen vast zit, of dat ie zit te klooien met dat bed.

    Finding Nemo: De scenes met de meeuwen, vond ik erg lollig.

  6. #181

    Standaard

    mijn selectie:
    Pulp Fiction: heeel veel scene's..maar dan toch vooral:
    -de ontbijt scene bij Brett (,,Say what again!") 8)
    -Marvin die voor z'n kop wordt geschoten
    (,,I didn't mean to shoot the s*n of a b*tch..the gun just went of")

    Life of Brian: eigenlijk echt alles...maar dat zelfmoord-commando op het eind is echt té goed

    Ice Age: alle Scrit-scene's

    Finding Nemo: de afsluitingsscene: ,,Yeah...now what?...."

    Alle Naked Gun films...bijna alle scene's; de beste comedies ooit!

    En die rapbattle in Scary Movie is ook geweldig zeg..

    Naja...ik kan nog wel door blijven gaan, maar tis nu wel iemand anders zn beurt...

  7. #182

    Standaard

    De eerste vind ik met Liar Liar aan het eind met die bloopers.
    Dan gaat hij z'n glas met water vullen en de camera is gericht op zijn rug.
    En dan heeft hij zo'n blik dat hij aan het plassen is.
    En dan ook nog de lift scene met de borsten.

  8. #183

    Standaard

    Ik kwam echt niet meer bij tijdens de scene met Jon Lovitz en zijn familie in de ex-hitler auto in Rat Race.

  9. #184

    Standaard

    Parenthood:

    De scene waarbij de stroom uit valt en er wordt een zaklamp gepakt, blijkt een vibrator te zijn. Een oude grap maar hilarisch verwerkt in de film.

    HC

  10. #185

    Standaard

    American Pie The Wedding: die scene met Stiffler, de honden en de taart. En natuurlijk ook de scene waarin Stiffler zich genoodzaakt ziet de hondendrol in z'n mond te stoppen. Kwam echt niet meer bij.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  11. #186
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Chasing Amy - Bijna iedere scene waar Banky in zit (What's a Nubian?)

    Mallrats - de hele film

    Spaceballs - Dark Helmet: I am your father's, brother's, nephew's, cousin's former roommate (of iets dergelijks)

    Jackass the movie - Air Horn Golf

    Pink Panther (weet niet welk deel) - Does your dog bite?

    Austin Powers, the spy who shagged me - Het Jerry Springer stuk en het basketballen met de wereldbol.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  12. #187

    Standaard

    Van Wilder: Het stuk waar de 'studs' de heerlijke nog warme broodjes opeten die net volgesposten zijn door een hond

  13. #188

    Standaard

    Dumb & Dumber: De droomscene waarin Lloyd tegen die kok vecht.

    Austin Powers 1: De scene waarin Austin Powers Patty 'O Brien in de WC stopt en dat Patty dan verzuipt, en dat die cowboy dan zegt: 'Jesus Christ, what did you eat?!'.

    Austin Powers 2: De scene waarin Mini-Me en Dr. Evil 'Just the two of us' gaan zingen.

    Austin Powers 3: De scene waarin Austin Powers Mini-Me keihard tegen die koelkast aanschopt.

    Filmpje!: De scene waarin Annie aan haar zoon Albert vraagt: 'Wat heb je vandaag geleerd op school?', en dat Albert dan de hele tijd met zo'n mongolenstem 'Je raadt het nooit!' zegt.

    Jackass The Movie: De scene waarin ze zich verkleden als oude mannetjes en dan het liedje 'Phisicated' gaan zingen.

    Ali G in da house: De beginscene waarin allemaal mensen Ali G proberen te raken met hun geweren.

  14. #189

    Standaard

    My Uncle Vinnie (zowieso de grappigste films die ik ken): scene dat Unclue Vinnie voor het eerst kennis maakt met de jongens 'it's your ass that on the line here' .... daarnaast het stukje op het eind als 'ie de man over de 'grits' (?) ondervraagt 'magic grits?'.

    See no evil, hear no evil: He's deaf .... not S T U P I D

    Liar Liar: 'Stop breaking the law, a**hole' (da's een echte rewind scene, nog een keer, nog een keer hehe)

    Ice Age: 'He, Lord of the Flames, your tail's on fire' (ik hou van droge humor)

    Road to El Dorado 'The horse was a surprise'-scene

    Zowieso zijn deze 5 echt de grappigste films die ik ooit gezien heb! Maar er zijn genoeg scene's te noemen uit andere films, en dan nog niet eens perse humoristische films .
    I find your lack of faith disturbing

  15. #190

    Standaard

    misschien een beetje vroeg...
    maar de trailer van shrek 2!
    Op het einde

    Donkey: "I'm Stalion Baby!!" "I'm Stalion, I'm Stalion, I'm Stalion!!"

    voor iedereen die m nog niet gezien heeft: DOWNLOADEN & KIJKEN! 8)
    Palin, Michael - Monty Python's Life Of Brian: "He's not the Messiah. He's a very naughty boy"!

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door william_2
    Ik kwam echt niet meer bij tijdens de scene met Jon Lovitz en zijn familie in de ex-hitler auto in Rat Race.
    Die is werkelijk subliem inderdaad 8) Heb me er rot om gelachen

  17. #192

    Standaard

    The Idiots: de scene waarin de zogenaamd geestelijk gehandicapten achter het stuur van de bus gezet worden om ze verantwoordelijkheid te leren. Slingerend en botsend het terrein af, een verbouwereerde PR-man achterlatend.

    Pink panther:
    - I wunt a reum
    - a what?
    - a reum.
    - sorry, I don't understand.
    - A REUM! ZIMMER!
    - ah! a room!
    - yes, that's what I said, a reum.

  18. #193

    Standaard

    Serie Black books aflevering 3 (Grapes of wrath, the)

    Zit de beste Frankenstein/Igor spoof ooit in, Bernard en Manny proberen een extreem dure wijn na te maken qua smaak in een kasteel achtige villa, 's nachts bij onweer. 8)
    You are free to do as we tell you!

  19. #194

    Standaard

    Ook nog een lollige scene: In Final Destination 2: De eindscene met het geflambeerde joch.

  20. #195

    Standaard

    klopt maarteh..of de kat...bij boondock saints [weet nie of die al genoemd is]

  21. #196

    Standaard

    Life of Brian - met de steniging, "don't throw untill I blow this whistle"
    Meaning of Life - met de "live" seksuele voorlichting
    Austin Powers - de onmacht van Dr. Evil met name de scene met de stoel die gaat draaien en als hij mee wordt gesleurd op zijn stoel door die Chinese schoenengooier
    The Emperors New Groove - de achbaan naar het labratorium, nog nooit zo hard gelachen geloof ik

    Er zijn er nog vele meer (ik lach ook nogal snel) maar dit zijn wel enkele toppers.

  22. #197

    Standaard

    Over life of brian gesproken wat dacht je van die scène dat brian van een toren dondert

    [spoiler:3be3187b45]en dan in een voorbij komend ruimte schip valt, die een rondje zonnestelsel doet ala starwars en vervolgens aan de voet van de zelfde toren neerstort waarna Brian ongedeerd weg rent.[/spoiler:3be3187b45]

    En dan die gast die er bij staat: "Lucky bastard!"
    You are free to do as we tell you!

  23. #198

    Standaard

    Guesthouse paradiso: de scene van het ontbijt en de scene met de onvergetelijke woorden : "candle in the eye... what? Candle in the eye! Oke!" De gene die de film hebben gezien weten precies wat ik bedoel!

  24. #199

    Standaard

    -"Mein Fuhrer...I CAN WALK!" - Dr. Strangelove, Or: blablabla
    -Als het zelfmoordcommando uit Life of Brain 'aanvalt' (hun zwaarden dus in hun eigen lichamen steekt )
    -En het is eigenlijk niet echt hilarisch bedoelt, maa de scene waarin Mozart uit zijn hoofd de mars van Salieri naspeelt en er zijn latere Mariage of Figaro op improviseert. En dan is hij klaar, Salieri knapt helemaal af en dan dat idiote lachje van Tom 'Amadeus' Hulce

    Amadeus is zowiezo één van mn favo films 8)

  25. #200

    Standaard

    Eerste wat mij zo te binnen schiet is bij LotR:TTT als Sam dat konijn klaarmaakt en Smeagol 'Prrft' zegt met een hoop consumptie

    heel stom misschien maar heb daar echt een hele tijd dubbel om gelegen en een keer of 20 achter elkaar gekeken
    Red het regenwoud, eet meer specht...
    mijn dvd-profiler

    www.prikstok.nl : prikkelend scherpzinnig!

Pagina 8 van 14 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •