Pagina 82 van 163 EersteEerste ... 327278798081828384858692132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.026 tot 2.050 van 4055 worden weergegeven.
  1. #2026

    Standaard

    Scarface, en wel de versie uit 1932.
    Zwart/wit, matige (geen) special effects, schraal geluid.......maar toch best aardig.
    Arrivederci

  2. #2027
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    The Two Towers stukjes daarvan( voor de zoveelste keer ) en ook nog stukjes van Pirates of the Caribbean


    Mening:
    Blijft mooi

  3. #2028

    Standaard

    BTTF3. Natuurlijk al eens eerder gezien en dit blijft toch de mindere van de 3. Maar zeker een vermakelijk film en de kwaliteit van de dvd is ook top. (7/10)

  4. #2029

    Standaard

    X-men 2

    Leuke film, vond hem beter dan X-men. Paar aardige nieuwe mutants er bij en erg mooie special effects. Zeker de moeite waard om een keer te zien.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  5. #2030

    Standaard

    The Ring, vond het wel een aardige film 7/10

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  6. #2031

  7. #2032

    Standaard

    vanmorgen begonnen met waynes world,altijd lache,leuke film.
    daarna confidence gekeken,erg goeie film!beetje in de trant van oceans eleven,leuk entertainment.

    toen jeeperscreepers gezien,dacht eigenlijk dat t niks voor me zou zijn,maar zat weinig horror in en de spanning werd toch goed vastgehouden!leuk van begin tot eind.
    Final destination 2 er toen ingedaan,die vond ik al erg goed,2e keer dak em zag en nog niks aan kracht ingeboet.lekkere en vooral snel kijkende film,vliegt voorbij.

    en nu ben ik waynes world deel 2 aan t kijken!heel miss vanavond nog schindlers list maar voel me nie perfect dus geen idee of ik heel zon film wel moet gaan kijken...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  8. #2033

    Standaard

    Vandaag gekeken:

    Twister
    The Lost World
    Toy Story

  9. #2034

    Standaard

    Robocop 2, mensen mogen zeggen wat ze willen het blijft een goede film naar mijn menening 8)
    You are free to do as we tell you!

  10. #2035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Robocop 2, mensen mogen zeggen wat ze willen het blijft een goede film naar mijn menening 8)
    Is ook een goede film als je het mij vraagt. Ik heb hem begin dit jaar nog bekeken.

  11. #2036

    Standaard

    Vanmiddag Pirates of the Caribbean gekeken.

  12. #2037
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    The Sin Eater
    Matige vage film waar je echt een duistere smaak voor moet hebben.
    Niets voor mij in dit geval en ronduit saai.
    4/10

  13. #2038

    Standaard

    godfather part II
    keira knightley fan 4-ever

  14. #2039

  15. #2040

    Standaard

    Bridge At Remagen Wat een geweldig realistisch gemaakte film is dat! Ik heb 'm als jongen van een jaar of twaalf al eens gezien en is me al die tijd bijgebleven. Nu ik 'm weer eens heb gekeken verbaasd me de manier waarop ie is gefilmd.
    Echt een uitschieter in het genre.

    wel even melden: de hoes zegt NL ondertiteling, maar deze staat toch niet op de disc.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #2041

    Standaard

    Ik heb vanmiddag Life of David Gale gekeken.

    Ondanks een aantal negatieve recensies die ik heb gelezen over de film vond ik de film toch wel aardig met een altijd goed acterende Kevin Spacey uiteraard!
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  17. #2042

    Standaard

    Gisteren:

    - A Man Apart
    7/10, een erg standaard verhaal wat leuk uitgewerkt is maar ook een beetje saai overkomt.

    - Freddy vs. Jason
    9/10, eindelijk is deze film daadwerkelijk gemaakt.. had em toen al in bios gezien maar erg cool om hem weer eens te zien!

    - Dreamcatcher
    8/10, leuk uitgewerkt en best wel meeslepend.. erg cool om de 'kids' uit de andere stephen king film "Stand By Me" terug te zien als volwassene!!

    Vandaag:

    - The Italian Job (2003)
    7/10, Leuk bedacht maar het kon mij niet helemaal boeien... er zaten zeker wel leuke scenes in enzo maar verders vond ik het niet veel... Charlize Theron is uiteraard wel leuk om naar te kijken en ik vond Edward Norton een beetje 'misplaatst'

    - Angel: Season Four - Disc 5 & 6
    9/10, Heb de laatste episodes van Angel afgekeken... perfect seizoen is dit!

  18. #2043

    Standaard

    Net de laatste van Steven Seagal gekeken: Belly of the Beast.

    Wel aardig, word weer flink in geknokt maar toch zonde dat steeds dat spirituele gedoe erin voor moet komen...
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  19. #2044

    Standaard

    leuk dagje:

    Amores Perros: echt een superfilm

    Hulk: Ook hier heb ik me prima mee vermaakt.

    Die Another Day: wel heel erg ongeloofwaardig maar wel vermakelijk.


  20. #2045

    Standaard

    Black Hawk Down heb ik gekeken..

    Wow, wat een film.. had hem al een maandje of 1,5 in mijn collectie en had hem nog steeds niet gekeken. Nu wel en de film was echt goed..

    Wat een prachtnummer zit erin zeg:
    Black Hawk Down - Gortoz a Ran (Lisa Gerrad)
    dvdprofiler
    Co-StarTrader

  21. #2046

    Standaard

    Net gekeken South Park: Bigger, Longer & Uncut echt heel erg leuk

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  22. #2047
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    net gekeken: Harry Potter en de steen der wijzen. Blijft een zeer vermakelijke film

  23. #2048

    Standaard

    Net Out of the Ashes gekeken. Mijn broer had deze film gehuurd en voor een tv-film is het een goeie film. Het is een zeer aangrijpend verhaal over een vrouwelijke dokter die Auschwitz heeft overleefd. Ze wil in Amerika weer dokter worden, maar daarvoor moet ze eerst alle verschrikkelijke verhalen vertellen aan een paar ambtenaren om zodoende amerikaans burger te worden. Deze verhalen gaan vaak over de nazi Dr. Mengele, een massa-moordenaar van de bovenste plank.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  24. #2049
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb vanavond gekeken naar Yeelen, gemaakt in 1987 door Souleymane Cissé. Deze Malinese film vertelt het magisch realistische verhaal over een zoon en een vader met bijzondere vermogens die uiteindelijk tegenover elkaar komen te staan in een geweldig duel. In deze film zijn allerlei mythologische aspecten terug te vinden uit de Malinese cultuur. De opnames vonden veelal plaats in de erg vroege ochtend vanwege het 'gouden licht' (Yeelen betekent licht).
    Helaas zijn de kleuren van deze film wat flets geworden in de loop der jaren. Ook is het erg jammer dat de film niet anamorf op de disc staat, maar desondanks is de film prima te zien. De Engelse ondertiteling is ingebrand in de film, maar voor deze ene keer neem ik daar genoegen mee. Ik heb geen idee welke taal wordt gesproken in de film, laat staan dat ik het kan verstaan. Ik heb heel lang gewacht om deze film eindelijk eens weer te kunnen zien, dus ik ben erg blij dat ie nu eindelijk leverbaar is op dvd (alleen regio 1).
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  25. #2050

    Standaard

    vanmiddag naar Halloween 5 gekeken
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 82 van 163 EersteEerste ... 327278798081828384858692132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •