Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 201 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Niet teren op de goede naam van een klassieker.
    Zoals eerder opgemerkt: verzin eens wat nieuws.

    (Snelle zombies? )
    Vind het wel grappig... men vind snelle zombies maar vreemd alsof er uberhaubt zombies bestaan....
    Zombies = rottende lijken

    Van rottende lijken is de motoriek van het lichaam meestal niet echt meer in orde :wink:

    Of ben ik nu te serieus

    Nee, daar ben ik het mee eens.
    Vandaag een stuk van de film gezien (opgenomen scene van tv) en daar kwam een zombie een huis uit rennen die vervolgens op hoge snelheid een auto achterna gaat .

    Ja maar die was nog niet lang dood, de motoriek was dus nog goed :P

    en zo kunnen we door blijven gaan lol
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Niet teren op de goede naam van een klassieker.
    Zoals eerder opgemerkt: verzin eens wat nieuws.

    (Snelle zombies? )
    Vind het wel grappig... men vind snelle zombies maar vreemd alsof er uberhaubt zombies bestaan....
    Zombies = rottende lijken

    Van rottende lijken is de motoriek van het lichaam meestal niet echt meer in orde :wink:

    Of ben ik nu te serieus

    Nee, daar ben ik het mee eens.
    Vandaag een stuk van de film gezien (opgenomen scene van tv) en daar kwam een zombie een huis uit rennen die vervolgens op hoge snelheid een auto achterna gaat .

    Ja maar die was nog niet lang dood, de motoriek was dus nog goed :P

    en zo kunnen we door blijven gaan lol

    Dood=dood=dood

  3. #78

    Standaard

    Wat een verschrikkelijke ***film zeg die 'Dawn of the Dead' (1978)...

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grant
    Wat een verschrikkelijke *** zeg die 'Dawn of the Dead' (1978)...
    Argumenten?

  5. #80

    Standaard

    Gisteren kon je de eerste 9 minuten van de 2004 versie zien op tv. Best wel spannend leek me. Ik wil toch de hele film wel een keer zien.

    Daarachter kwam de complete versie uit 78, zou ik voor de tweede keer gaan zien maar ben tijdens de film in slaap gevallen zzz...
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karsehole
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grant
    Wat een verschrikkelijke *** zeg die 'Dawn of the Dead' (1978)...
    Argumenten?
    "Opinions are like assholes, everybody's got one"

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grant
    Wat een verschrikkelijke *** zeg die 'Dawn of the Dead' (1978)...
    Cultuurbarbaar

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Niet teren op de goede naam van een klassieker.
    Zoals eerder opgemerkt: verzin eens wat nieuws.

    (Snelle zombies? )
    Vind het wel grappig... men vind snelle zombies maar vreemd alsof er uberhaubt zombies bestaan....
    Zombies = rottende lijken

    Van rottende lijken is de motoriek van het lichaam meestal niet echt meer in orde :wink:

    Of ben ik nu te serieus
    Nee, daar ben ik het mee eens.
    Vandaag een stuk van de film gezien (opgenomen scene van tv) en daar kwam een zombie een huis uit rennen die vervolgens op hoge snelheid een auto achterna gaat .

    Ja maar die was nog niet lang dood, de motoriek was dus nog goed :P

    en zo kunnen we door blijven gaan lol

    Dood=dood=dood
    Excuses.... zombies bestaan.. (net naar mijn schoonmoeder geweest!) (En het motoriek valt best wel mee nog...)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Niet teren op de goede naam van een klassieker.
    Zoals eerder opgemerkt: verzin eens wat nieuws.

    (Snelle zombies? )
    Vind het wel grappig... men vind snelle zombies maar vreemd alsof er uberhaubt zombies bestaan....
    Zombies = rottende lijken

    Van rottende lijken is de motoriek van het lichaam meestal niet echt meer in orde :wink:

    Of ben ik nu te serieus
    Nee, daar ben ik het mee eens.
    Vandaag een stuk van de film gezien (opgenomen scene van tv) en daar kwam een zombie een huis uit rennen die vervolgens op hoge snelheid een auto achterna gaat .

    Ja maar die was nog niet lang dood, de motoriek was dus nog goed :P

    en zo kunnen we door blijven gaan lol

    Dood=dood=dood
    Excuses.... zombies bestaan.. (net naar mijn schoonmoeder geweest!) (En het motoriek valt best wel mee nog...)
    Nou, dan heb je m'n tante nog niet gezien :wink:
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  10. #85

    Standaard

    Ik heb gister ook weer zitten kijken.
    Die 10 minuten vond ik wel relax!
    Vraag me alleen af hoe ze dat in het winkel centrum gaan doen
    In de oude versie konden ze geen ruiten breken
    Kijk maar als ze iedere keer die,
    Zombies naar boven loken!
    Om zo weer terug naar boven toegaan terwijl in die.
    Nieuwe remake begint die vent heftig op die autoruit te beuken.
    Het lijkt me stug dat ze dan in eens geen ruiten kunnen breken
    Dat zou wel erg slap zijn :wink:
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  11. #86

    Standaard

    Ik heb gisteren in de sneak de remake gezien, en ik vond het wel een aardige film. Ik ben niet bekend met het origineel, dus ik kan ze niet met elkaar vergelijken. Wat me opviel was dat er in de remake vrij veel humor zat en eerlijk gezegd werd ie nooit écht eng. Tuurlijk, er zaten een paar leuke schrikmomenten in, maar verder was hij vooral spannend.
    Ik ben geen horrorliefhebber, maar vond het toch een aardige film om een keer te zien.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Wat een ongelofelijke drukte om deze remake zeg.

    Begrijp werkelijk niet dat er mensen zijn die menen voor Romero te moeten spreken of hem zelfs verdedigen. Kennen deze mensen hem persoonlijk? ....

    eerst drukte om een remake, dan drukte om die drukte ha ha ha heerlijk toch...

    anyway, met remakes moet je gewoon ff de originele film vergeten en de nieuwe op zichzelf zien. dan denk ik dat DotD 2004 best wel ok zou kunnen zijn.

    het origineel vind ik 1 van de beste horrors ooit. vooral dat hele begin waarin je ziet hoe de hele zombi-plaag de wereld in zijn greep houdt. dat zijn echt super goede scenes. dat de zombies langzaam lopen zorgt er voor dat een hele andere dynamiek heeft, mbt hoe de mensen zich moeten gedragen. als ze bijvoorbeeld spullen uit de shoppingmall gaan halen is dat heel spannend en goed gedaan, maar dat kan niet op die manier als de zombies kunnen rennen. dat dat op zich geen probleem hoeft te zijn bewijst 28 days later, wat ik een hele goede film vond (tot dat ze bij die militairen kwamen).

    dat die remakes steeds meer en meer op actiefilms gaan lijken met barbie poppen in de hoofdrol vind ik niet zo heel erg, maar helaas worden er nog maar weinig of geen films meer gemaakt zoals de originele DotD of Texas Chainsaw Massacre...

    ach die goeie ouwe tijd...

  13. #88

    Standaard

    Kijk jij snapt het. Idd het rennen langs de trage zombies is wat het eng maakt in Dawn en het onvoorspelbare wat die zombies doen kijk maar in het origineel naar de hare krishna zombie. Ik vind het allemaal zo voorspelbaar bij die snelle zombies. Maar die remake blijft wel goed en ga ik zeker op DVD kopen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  14. #89

    Standaard

    Ik denk dat je beide films gewoon op zichzelf moet bekijken...

    Maar als ik 10 meter zou moeten overbruggen om in mijn huis te kunnen komen zal ik het echt minder eng vinden om langs zo'n trage zombie te lopen i.p.v zo'n totaal gefreakte supersnelle zombie die het op mij gemunt heeft........ Waaah rennen!! :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #90

    Standaard

    Ik denk dat het er maar net aan ligt in welke (film)periode je bent opgegroeid.
    Als je wat jonger bent ben je, hoogst waarschijnlijk, opgegroeid met films die er, op het SF gebied etc., een stuk beter uit zien.
    Als je al wat langer films kijkt en je hoogst waarschijlijk ook iets ouder bent, kun je denk ik meer de wat oudere, klassieke films waarderen, aangezien je daar mee bent opgegroeid.

    Ik ben zelf ook nog niet zo oud, maar geef de wat oudere films ook een kans en ik moet zeggen dat er over het algemeen best wel goede tussen zitten.
    Onlangs heb ik dus het origineel van Dawn of the Dead gezien en die viel mij dan ook helemaal niet tegen. Het zag er, imho, wel wat nep uit, maar voor die tijd zeker zijn tijd vooruit.

    Ik denk dat de remake dan ook helemaal niet zo slecht zal zijn en ik denk dat het het 'grote' publiek deze film dan ook wel goed zal ontvangen.
    Het publiek van nu zal denk ik toch wel iets veeleisender zijn na films zoals LOTR trilogy en The matrix trilogie.

    Ik denk dat het juist een eer is als een film een remake waard is, zolang ze de remake dan maar ook met liefde maken.
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  16. #91

    Standaard

    Gisteren in de sneak gezien. De film is echt niet te vergelijken met het origineel, het is meer een monsterfilm dan een zombiefilm. Nog best wel de moeite waard verder, ik heb me best vermaakt.

  17. #92

    Standaard

    Gisteren de remake wezen bekijken. Vond het wel een spannende film..zekers niet te vergelijken met het origineel...
    Lekker bloederig op sommige momenten.

    Het schijnt dat er ook een aantal acteurs van het origineel in meespelen, maar kon ze niet zo snel herkennen...
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  18. #93

    Standaard

    Je kon 3 van de originele acteurs op de TV zien.

    [spoiler:0802ee20ef]Tom Savini - Agent
    Ken Foree - Dominee
    Scott Weiniger - Legerofficier[/spoiler:0802ee20ef]
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  19. #94

    Standaard wat een slechte cast

    heb gister de film gezien, wat een baggerfilm, wat een slechte ( soap ) acteurs, echt heel zonde, snap niet dat ze die naam mochten gebruiken van Romero, heeft echt niets te maken met de orginele zombiefilms.
    Makkelijk om te jatten zo.
    Wel waren de effecten mooi van de levende doden. Maar dat geluid dat ze maakten, dat gesis, sjeezus, leken wel katten.
    Had er andere acteurs neergezet en andere naam!! Bij deze naam verwacht je toch wat.
    Leuk voor op DVD, maar niet om in de bios te zien!!
    P.s, wie was die derde bekende acteur, heb Ken Foree en Tom Savini wel gezien!
    I WILL KILL BILL

  20. #95

    Standaard

    3e was ving rhames,mekhi pfier denkt tegenwoordig ook een goeie acteur te zijn na zijn dans gedoe...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  21. #96

    Standaard Re: wat een slechte cast

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin van de Beek
    P.s, wie was die derde bekende acteur, heb Ken Foree en Tom Savini wel gezien!
    Scott Weiniger. (als je uit de originele cast bedoelt)
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  22. #97

    Standaard

    ja, bedoel de orginele cast!
    I WILL KILL BILL

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin van de Beek
    ja, bedoel de orginele cast!
    Ik bedoel Scott Reiniger.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karsehole
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grant
    Wat een verschrikkelijke *** zeg die 'Dawn of the Dead' (1978)...
    Argumenten?
    Zelfs één argument is al te veel eer voor deze rommel...

  25. #100

    Standaard

    afgelopen donderdag gezien en ik was zeer verrast en heb er zeer van genoten... lijkt niet erg veel meer op origineel (ja het winkelcentrum,lol) maar verders een zeer goede film die ook zeker weten in me DVD collectie gaat komen!

    8.5/10

Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •