De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dvd.nl forum doet raar

    Ik heb een probleem, als ik dvd.nl open doet die het gewoon. Maar als ik naar het forum ga laad hij niks ik zie alleen de taakbalk , alleen als ik de vernieuwknop heel lang inhoudt laad hij af en toe in. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?? Dit gebeurde eerder nooit

  2. #2
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Hier geen problemen, misschien wordt het eens tijd dat je je pc eens gaat formateren

  3. #3

    Standaard

    Het kan zijn dat je verbinding op dit moment niet optimaal is.
    Hier (via chello) i.i.g. geen probleem.

  4. #4

    Standaard

    Is casema/wanadoo toevallig je provider!?

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Ik heb ook hccnet, maar nergens last van gehad.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  7. #7

    Standaard

    Ik heb ook HCCnet, had ook paar dagen terug een beetje last van traag forum. Nu weer optimaal!
    "Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!"

    StarTrader

  8. #8

    Standaard

    Hij werkt nu hier ook alweer stukken beter

  9. #9

    Standaard

    Hij werkt supertraag hier vandaag...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #10

    Standaard

    Ik kwam er net helemaal niet meer op

  11. #11

    Standaard

    lijkt wel of het forum op een 28k8 modem draaid

  12. #12

    Standaard

    Bij mij is het forum ook super traag.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Bij mij is het forum ook super traag.
    Bij mij is het afwisselend vanavond. Meestal lange wachttijden, soms flitsend snel.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dubbellu
    Ik kwam er net helemaal niet meer op
    Ik kwam er net ook niet op...
    Four-Star Trader (236)

  15. #15

    Standaard

    Klopt, ik zonet ook niet...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Hij werkt supertraag hier vandaag...
    BIJ MIJ NU OOK
    damn

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier W.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Hij werkt supertraag hier vandaag...
    BIJ MIJ NU OOK
    damn
    Ik heb er nu ook last van!

  18. #18

    Standaard

    Ook hier is die supertraag plus vandaag heel veel fatal errors gekregen op het forum...
    Four-Star Trader (236)

  19. #19

    Standaard

    Tijd voor een update dacht ik zo. Forum doet de laatste tijd nogal raar, en is vaak super traag.

    Eerder als ik een bericht intypte en daarna op ok drukte, kreeg ik de melding dat ik niet zo snel een nieuw bericht kon plaatsen (30 sec regel, ook waardeloos trouwens) dus dan drukte ik op de "back" button en stond de tekst die ik had getypt er nog. Maar de laatste tijd is het ingetypte bericht ook verdwenen, kun je dus alles weer opnieuw intypen.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Tijd voor een update dacht ik zo. Forum doet de laatste tijd nogal raar, en is vaak super traag.

    Eerder als ik een bericht intypte en daarna op ok drukte, kreeg ik de melding dat ik niet zo snel een nieuw bericht kon plaatsen (30 sec regel, ook waardeloos trouwens) dus dan drukte ik op de "back" button en stond de tekst die ik had getypt er nog. Maar de laatste tijd is het ingetypte bericht ook verdwenen, kun je dus alles weer opnieuw intypen.
    Idem hier En soms waren hele threads verdwenen, en later waren ze er ineens weer En de snelheid is idd soms enorm verschillend...

  21. #21

    Standaard

    Heel vaak is het plaatsen van een bericht al een tijdrovende happening. (vandaar die vele dubbelposts) Zelfs als het forum op zich redelijk snel is.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  22. #22

    Standaard

    Ah, hier staat het al, dus daar wilde ik idd ook even wat over zeggen.
    Het surfen op het forum gaat heel snel, geen problemen mee, maar bij het posten of editten wacht ik vaak een minuut of langer voordat ik verder kan. Erg storend, kan hier iets aan gedaan worden?
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Tijd voor een update dacht ik zo. Forum doet de laatste tijd nogal raar, en is vaak super traag.

    Eerder als ik een bericht intypte en daarna op ok drukte, kreeg ik de melding dat ik niet zo snel een nieuw bericht kon plaatsen (30 sec regel, ook waardeloos trouwens) dus dan drukte ik op de "back" button en stond de tekst die ik had getypt er nog. Maar de laatste tijd is het ingetypte bericht ook verdwenen, kun je dus alles weer opnieuw intypen.
    Da's de reden dat ik bij grote lappen tekst de hele tekst in m'n klembord zet, en dan op ok druk. (kleine hint )

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Tijd voor een update dacht ik zo. Forum doet de laatste tijd nogal raar, en is vaak super traag.

    Eerder als ik een bericht intypte en daarna op ok drukte, kreeg ik de melding dat ik niet zo snel een nieuw bericht kon plaatsen (30 sec regel, ook waardeloos trouwens) dus dan drukte ik op de "back" button en stond de tekst die ik had getypt er nog. Maar de laatste tijd is het ingetypte bericht ook verdwenen, kun je dus alles weer opnieuw intypen.
    tip: gewoon ff kopieren en later weer plakken :wink:

  25. #25

    Standaard

    Er zijn inderdaad weer wat performance problemen bij het posten, ik merk het hier zelf ook.

    Het is overigens wel zo dat je post vrijwel meteen wordt geplaatst, het duurt alleen even voordat je weer wordt doorgestuurd naar de volgende pagina. Als je niet wilt wachten raad ik je aan je tekst voor de zekerheid te kopieeren en vervolgens je post te plaatsen. Wacht vervolgens niet totdat je wordt doorgestuurd, maar druk naar een paar seconden op de backbutton in je browser en ververs (F5) de thread. Je post zou er nu onder moeten staan. Het is niet optimaal, maar het werkt wel.

    We gaan binnenkort overigens weer een serverupgrade uitvoeren om de snelheid weer op peil te krijgen.
    Eric van Ballegoie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •