De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Probleem met Pioneer DVD-444

    Hallo allemaal,

    Het lijkt erop dat m'n Pioneer DVD-444 (regiovrij) het loodje gaat leggen.

    Na iedere laagwisseling (althans dat denk ik) gaat het beeld haperen, verschijnen er van die compressieblokken in beeld en zo verder.

    De speler is ca. 2.5jr. oud en heb ik destijds gekocht bij Ro-Disc in Rotterdam.

    Omdat ik weet dat dit soort problemen wel vaker voorkomen hoop ik dat er hier iemand is die weet hoe je dit soort dingen evt. zelf kan fixen.

    Alle hulp is meer dan welkom!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  2. #2

    Standaard

    Je kan beginnen met laser schoon te (laten) maken. Baat het niet dan schaadt het ook niet
    Ik heb het met mijn 444 overigens 1 keer gehad. Bij LOTR TTT EE. In de dead mushes. Bleef die opeens falikant hangen. Even uitzetten en aanzetten was de oplossing geloof ik. Maar dat werkt in jou geval dus niet

  3. #3

    Standaard

    Miisschien wel off-topic, maar weet iemand waar je deze speler regiovrij kan laten maken en wat me dat gaat kosten ?

    En zou je me dat dan per PM willen laten weten ?

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Misschien niet helemaal gepast in deze thread, maar ik heb een zwarte Pioneer DV444 'over' die regiovrij en macrovisionvrij is. Deze heeft geen last van bovengenoemde problemen en kan voor een habbekrats weg

  6. #6

    Standaard

    Ik had het ook. Een simpel setje cd-cleaner (met zo'n borstel-cd die je laseroog zandstraalt ) bleek de oplossing. Nooit meer problemen gehad.

    Groeten,
    BasH

  7. #7

    Standaard Re: Probleem met Pioneer DVD-444

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Hallo allemaal,

    Na iedere laagwisseling (althans dat denk ik) gaat het beeld haperen, verschijnen er van die compressieblokken in beeld en zo verder.

    Alle hulp is meer dan welkom!

    Ik heb dit ook wel eens met mijn Pioneer DVD-444. Slaat ie uiteindelijk vast. Dit heb ik echter alleen wel eens met huur DVD's waar behoorlijk wat krassen op zitten.

    Succes ermee in ieder geval.

    Even off topic: Bij mijn DVD speler moet ik soms tot 4 maal toe op het open/close knopje drukken wil de lade van de speler open blijven staan (gaat iedere keer weer automatisch dicht).

    Iemand hier een oplossing voor?

  8. #8

    Standaard

    Ik heb ook een regiovrije 444 en ik heb geen problemen ermee. Misschien komt dat wel omdat ik standaard elke drie maanden een lasercleaner erdoorheen haal.

    Ik weet wel van deze speler dat hij meer dan gemiddeld moeite heeft met laagwisselingen.

    Succes!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •