De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hulp nodig bij afspelen extra's op computer

    Ik probeer al een tijdje om de extra's van mijn dvd's via de computer af te spelen Het gaat om regio 1 disney dvd's. Ik heb nu het programma WinDVD6 en Anydvd om het regiovrij te maken, maar als ik de dvd er in stop krijg ik de volgende mededeling:

    De interactualfuncties voor deze schijf worden mogelijk door een andere toepassing gebruikt. WinDVD opent deze schijf in video-modus. Als u de ineractual in WInDVD wilt gebruiken moet u het andere programma sluiten.

    Maar ik heb zover ik weet helemaal verder niks open staan. Wie kan mij hiermee helpen.

    Groeten,

    Martien
    Martien

  2. #2

    Standaard

    Om DVD-ROM extra's af te spelen op een computer (dat is dus niet gelijk aan de extra's die je ook op je losse DVD-speler kunt vinden) heb je vaak de zogenaamde Interactual speler nodig.

    Als het goed is staat de benodigde software hiervoor gewoon op de DVD zelf. Nu kan het zijn dat je WinDVD zo hebt ingesteld dat hij de DVD automatisch speelt. In WinDVD kun je echter alleen de gewone extra's bekijken, die je ook op iedere losse DVD-speler kunt oproepen.

    Wil je van het DVD-ROM gedeelte gebruik kunnen maken moet je vaak via Windows verkenner (Windowstoets+E) naar je DVD toe bladeren. Of in "Mijn Computer" met je rechtermuisknop op de DVD klikken en kiezen voor "Verkennen".

    Als je nog vragen hebt... stel ze gerust.

    EDIT: ik las er net overheen, maar je zegt dat dit een R1 schijf is. Dan kan het zijn dat jouw problemen komen doordat er een R2 versie van de Interactual Player geinstalleerd is. Daar heb ik ook wel eens problemen mee gehad. Wellicht helpt het dan om eerst de oude Interactual Player te de-installeren.

  3. #3

    Standaard

    Hoi Nathan,

    Bedankt voor je hulp. Het is gelukt. Ik start nu eerst interactual op en dan de dvd erin. Dan werkt alles prima. Heb eindelijk wat spelletjes kunnen ontdekken.

    Groeten en thanks,

    Martien
    Martien

  4. #4

    Standaard

    Een programma zoals AnyDVD doet in dit geval wonderen.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •