Berichten komen wel gewoon binnen.
Klopt :P Maar er moest nog wat meer tekst bij eigenlijkOorspronkelijk gepost door Myth
"En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"
Ja zeker en gelukkig was de persoon in kwestie bereid dit te betalen. Het is ook daarom dat deze persoon geen schuld betaamd.Oorspronkelijk gepost door Roadster
Heb je mijn PM ontvangen??
"Nedh nin bainwain elei gerin iest gevadi le
Nedh nin duir lu gerin iest geri le nin caim"
Update? Ik ga 24 Juli op vakantie, dus voor die tijd wil ik ze graag binnen hebben :wink:
|Gekeken films (WhatIWatch) |
"The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick
Ok, ben ik ook weer gerustgesteld :wink:Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
"The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick
De actie is nu gestopt. Van de 12 bestellingen heb ik van 9 al de betalingen ontvangen. Ik zal morgen de order naar Paul sturen. Vanavond zal ik mij verdiepen in het zo nauwkeurig mogelijk uitwerken van de orders.
Mochten er trouwens vragen over de administratie zijn, ik heb een complete boekhouding bijgehouden van deze deal
Iedereen bedankt. Mensen die te laat zijn; volgende keer mogen jullie!
Goed bezigOorspronkelijk gepost door Pinkeltje
Ik heb geen PM van jou dus i guess i'm good to go :wink:Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
Volgende keer doe ik denk ik ook wel mee! :wink:
Mooi hopelijk komt ie deze week al binnen ( met een beetje geluk )Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
Heeft hij mijn gegevens niet?Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
nee de files niet, denk dus de plaatjes voor de kanten van de box
Ben benieuwd hoe ze dr uitzien 8)