Bekijk uitslag poll: Wat vind jij van het blad?

Stemmers
146. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ik koop de volgende ook

    33 22,60%
  • Ik koop de volgende zeker niet

    49 33,56%
  • ik twijfel of ik de volgende ook koop

    64 43,84%
Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 222 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Helaas heb k um ook nog nie binne..

    was zelf op kamp geweest paar dage en zijn mn ouders vergete t overschrijfformulier op de bus te doen, k denk dat k mot w88 tot zdag

    kzal dan cker nog ff mn mening geve wat k ervan vond...

    Greets

    p.s ouders wat mot je ermee...
    Onwijze Bloemkool (C)

  2. #27

    Standaard

    Blad ziet er heel goed en overzichtelijk uit. De recensies zijn ook goed. Klasse. Wordt het nu een maandblad en wordt het geld nu ieder maand van je rekening afgehaald? Of is dit een proef?
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    ...zou misschien een leuk gebaar zijn van de crew om dat samen op te lossen zonder moeilijkheden. Tenslotte zijn de Belgen nu de pineut.
    Vind ik anders wel een goed voorstel

  4. #29

    Standaard Poeh!

    Ik heb hem nog niet want m'n overschrijfformulier is verdewenen! Dus ik ga hem maar in de winkel halen (als hij er ooit komt!?!)

  5. #30

    Standaard DVD.nl Magazine

    Complimenten voor de kwaliteit van het blad.
    Maar die DVD... tja...
    Ik zou er gewoon geen DVD bij verkopen, dan kan de prijs wel ongeveer gehalveerd worden. Want ik denk dat er weinig mensen zijn, die deze DVD als een uitbreiding (en verbetering!) van hun collectie zien. Maar ik kan het mis hebben.

    Nogmaals complimenten voor het zeer leuke en informatieve magazine van kwaliteit. Ga zo door.

    Wat vinden jullie van 't idee van het blad zonder DVD? Of was dit maar één keer zo? Nee toch?

  6. #31

    Standaard

    Voegt het blad wel wat toe t.o.v. dit forum??
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #32

    Standaard

    Ik heb het blad nog niet gezien en dus ook niet gelezen.
    Als ik op de commentaren hier in het forum moet af gaan, is er met het blad zelf niets mis en is zowel de inhoud als het gebruikte materiaal van een goede kwaliteit.

    Alleen, die prijs .... ik ben geen gierige Belg maar 11 of 12 Euro voor een maandblad vind ik toch iets te veel van het goede.
    En die "gratis" DVD, daar ben ik echt geen bal in geïnteresseerd.

    Mijn mening is dan ook, laat de prijs flink zakken (bvb 7,5 euro)
    en laat die DVD voor wat hij is.

    Onder die voorwaarden zou ik het zelf ook kopen (nu dus niet).

    Jaak

  8. #33

    Standaard DVD.nl Magazine

    Volgens mij is de PTT weer lekker bezig, want ik heb hem nog steeds niet ontvangen...
    JAJA IK OOK NOG NIET DUS WAAR BLIJFT HET LEG AL HELE WEEK MET SLAAPZAK BIJ DE DEUR NOU NOU NOU

  9. #34

    Standaard

    Het blad ziet er netjes verzorgd uit , met veel goede informatie . Het kan zich zeker wel meten met de huidige Nederlandse DVD bladen. Het is alleen veel te duur , voor het zelfde geld kan ik ook een Engels blad krijgen met 3x a 4x zoveel recencies . Als ik die "waardeloze" en "foute" DVD niet meereken krijg je gewoon te weinig waar voor je geld. Als serieus blad voor de echte DVD liefhebber maak je jezelf meteen belachelijk door een super kale DVD met matige beeld kwaliteit en de FOUTE aspect ratio mee te leveren. Er is notabene een uitstekende versie van deze DVD verkrijgbaar in Nederland in Widescreen met extra's en ondertiteling. Als er bij het tweede nummer weer zo'n DVD miskleun zit hou ik het voor gezien...
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Damn, DVD.nl the magazine nog niet binnen...
    Het begint toch langzaamaan tijd te worden.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  12. #37
    marinus
    Guest

    Standaard

    Heeft iemand het blad al in de winkel zien liggen ???/

    Marinus

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Wordt het nu een maandblad en wordt het geld nu ieder maand van je rekening afgehaald? Of is dit een proef?
    Dit was een eerste nummer en voorlopig zijn we nog niet met het tweede nummer bezig. Hierover zullen we eerst met de uitgever gaan praten. De machtiging die je hebt gegeven telt voor slechts 1 nummer, dus je krijgt niet automatisch het volgende nummer.

    Over de frequentie waairn het blad gaat uitkomen en wanneer het eerst volgende nummer komt is nog niets bekend. Voor ons (DVD.nl) geldt namelijk ook dat we bij het volgende nummer of een echt goede DVD willen, of geen DVD. Hierover moeten we dus onderhandelen.
    Eric van Ballegoie

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Voor ons (DVD.nl) geldt namelijk ook dat we bij het volgende nummer of een echt goede DVD willen, of geen DVD.
    Dat lijkt me inderdaad erg verstandig.

  15. #40

    Standaard

    In Harderwijk en omstreken ligt hij nog steeds niet in de winkel
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie


    Dit was een eerste nummer en voorlopig zijn we nog niet met het tweede nummer bezig. Hierover zullen we eerst met de uitgever gaan praten. De machtiging die je hebt gegeven telt voor slechts 1 nummer, dus je krijgt niet automatisch het volgende nummer.

    Over de frequentie waairn het blad gaat uitkomen en wanneer het eerst volgende nummer komt is nog niets bekend. Voor ons (DVD.nl) geldt namelijk ook dat we bij het volgende nummer of een echt goede DVD willen, of geen DVD. Hierover moeten we dus onderhandelen.
    Lijkt me ook meer dan terecht, anders moet je er geen dvd bij leveren. Veel succes met de onderhandelingen, hopen dat het lukt. En dan moeten jullie snel weer met een blad komen!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie


    Dit was een eerste nummer en voorlopig zijn we nog niet met het tweede nummer bezig. Hierover zullen we eerst met de uitgever gaan praten. De machtiging die je hebt gegeven telt voor slechts 1 nummer, dus je krijgt niet automatisch het volgende nummer.

    Over de frequentie waairn het blad gaat uitkomen en wanneer het eerst volgende nummer komt is nog niets bekend. Voor ons (DVD.nl) geldt namelijk ook dat we bij het volgende nummer of een echt goede DVD willen, of geen DVD. Hierover moeten we dus onderhandelen.
    Hier begrijp ik dus niet zoveel van. Je gaat toch niet een blad maken met het idee er mogelijk maar 1 van te maken?
    Dat hele circus van opstarten enzo doe je toch met het idee er minimaal een maandblad van te maken?

    Daar geloof ik helemaal niks van.

    Misschien ben ik wel wat kritisch, maar mijn insteek is positief hoor. Ik vind het best een fijn blad.

  18. #43
    marinus
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    Hier begrijp ik dus niet zoveel van. Je gaat toch niet een blad maken met het idee er mogelijk maar 1 van te maken?
    Dat hele circus van opstarten enzo doe je toch met het idee er minimaal een maandblad van te maken?

    Daar geloof ik helemaal niks van.

    Misschien ben ik wel wat kritisch, maar mijn insteek is positief hoor. Ik vind het best een fijn blad.
    Na berichten hier over de slechte DVD hoefd het van mij niet meer.
    Je verwacht toch van het eerste nummer de het een topper is
    ook de DVD

    Marinus

  19. #44

    Standaard

    Vandaag ontvangen via de PTT.......

    Eerste indruk is wel aardig, maar zeker niet onderschijdend van de reeds verkrijgbare bladen (zoals al eerder aangegeven zijn vooral de buitenlandse bladen beter). Vooral de prijs / kwaliteit verhouding vindt ik slecht. Dat dit natuurlijk door de DVD komt is duidelijk, maar ook voor mij geldt: liever een complete goede versie of geen DVD dan de huidige uitgave.
    Zonder de DVD zal het blad minder dan 4 euro moeten gaan kosten anders denk ik dat ik het de volgende keer niet zal aanschaffen, het voegt weinig toe aan wat er al te krijgen is.

  20. #45

    Standaard

    Kan mijn mening nog steeds niet delen omdat ze hem in de boekhandel nog steeds neit hebben.....
    StarTrader

  21. #46

    Standaard

    Ik heb het blad gister (donderdag) in de bus gekregen, heb hem vanmiddag lekker in het zonnetje gelezen.
    Het ziet er allemaal erg verzorgd uit en de kwaliteit van het papier is goed.
    Er staan natuurlijk een hoop dingen in die ik hier op de site ook al gelezen had maar er stonden voor mij ook wel aardig wat nieuwe dingen in.
    Ik ben zeer tevreden over het blad, leuke onderwerpen en tests.
    Gelukkig stond het blad niet vol met reclames zoals sommige andere magazines.
    Wat ik wel moet toegeven is dat ik het zeker niet een goedkoop blad vindt, er staat wel bij dat de DVD gratis is maar ja daar trap ik natuurlijk niet in.
    Over het algemeen ben ik zeer tevreden en zal waarschijnlijk het volgende blad ook aanschaffen, ik hoop wel dat je elk exemplaar via www.dvd.nl kan bestellen want dat vind ik toch wel makkelijk.
    De film die erbij zit heb ik nog niet bekeken, verwacht er niet heel veel van en jammer dat hij in Dolby Digital 2.0 is opgenomen, zou fijn zijn als de volgende films die er (gratis) bij komen toch wel in 5,1 zijn opgenomen.

    Voor de DVD freak is dit een goed blad dus vooral zo doorgaan, dan zal het blad best wel goed verkocht worden denk ik.

  22. #47

    Standaard dvd.nl Magazine, jouw mening

    Hi ik wilde even wat roet in het eten gooien over het blad volgens mij zijn er wel mensen die het eens met me zijn die film die er bij zit die is gewoon BAGGER is. Het blad is best wel goed er zit genoeg lees voer in voor pro en leek maar die dat kan gewoon niet die film leg je nog niet in de 2.50 € bak bij appiehein
    dan moet er een versie komen met of zonder dvd toch of niet.

  23. #48

    Standaard

    de poll laat wel duidelijk zien dat nog lang niet iedereen erover uit is hoe het nu zit en verder moet met dvd.nl magazine. Net als de crew dus, want om onbegrijpelijke redenen houden ze zich nog niet bezig met nummer 2?? Weird hoor.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    want om onbegrijpelijke redenen houden ze zich nog niet bezig met nummer 2?? Weird hoor.
    Dat is idd erg raar, als je aan zo'n blad begint heb je toch een doel voor ogen? Er is een hoop geld ingestopt (denk ik) en dan hou je het er na 1 uitgave mee op.

  25. #50

    Standaard

    Bagger dit en te duur dat. Koop hem dan niet !
    Iedereen wist dat het blad te duur was en dat de zogenaamd 'gratis' dvd niet veel soeps zou zijn.
    Maar velen waren zo lyrisch over het feit dat DVD.NL een magazine zou maken dat de prijs en dvd blijkbaar niets uit maakte...

    Ik heb het blad laten liggen wegens een belachelijke prijs. Ik vroeg me werkelijk af wie er 25 piek voor een magazine gaat betalen...... Dat bleken er veel meer dan ik dacht.
    Ik vind 4,5 Euro al veel geld voor een blaadje.......

    Over het blad:
    Er werd gesteld dat het magazine, in tegenstelling tot de concurenten, objectief en onafhankelijk zou zijn....
    Hoe onafhankelijk ben je als je uitgever eist dat er een gratis dvd meegeleverd moet worden, die dan ook nog door de uitgever uitgezocht wordt....

    DVD.Nl maakt toch ook reclame. Geen enkel commercieel bedrijf zal zijn zakelijke partners afbranden in het belang van de objectiviteit. Naar mijn mening DVD.nl ook niet. Dat geeft niets, het is begrijpelijk en logisch..... Schets alleen niet het beeld dat dit het enige blad is dat objectief is.....

    Verder veel succes er mee. Tegen de tijd dat het blad 4 Euro kost ga ik nadenken om hem te kopen, eerder niet.

    HC

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •