Pagina 48 van 83 EersteEerste ... 3844454647484950515258 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 2067 worden weergegeven.
  1. #1176

    Standaard

    Ik heb een vraagje over het spel 'Battlefield 2'. Tijdens de installatie kreeg je een scherm om je headset te configureren. Die had ik op dat moment nog niet, maar nu wel. Heeft iemand enig idee hoe ik dat configuratiescherm weer te voorschijn tover? Heb nl weinig zin in een complete re-install.

    Groeten,
    Bas

  2. #1177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    RARE de makers van bijv. de Banjo-series, Goldeneye en Perfect Dark voor de Nintendo 64 zijn rond 2002 overgenomen door Microsoft Game Studios. Niets nieuws zou je denken. Maar naast het leuke feitje dat Perfect Dark Zero uit gaat komen voor de Xbox360 is RARE ook bezig met games te (gaan) ontwikkelen voor de Nintendo DS.

    Waarom zouden ze anders vacatures hebben staan op hun website waar tussen haakjes 'NINTENDO DS' achter de genoemde functies staat.


    kijk, dat is nou eens goed nieuws.

    bron gamersnet
    Ik heb het gelezen. Ik ben benieuwd wel van hun franchises naar de DS komen. Als het Perfect Dark of Conker is dan zou dat errug lekker zijn.

  3. #1178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    RARE de makers van bijv. de Banjo-series, Goldeneye en Perfect Dark voor de Nintendo 64 zijn rond 2002 overgenomen door Microsoft Game Studios. Niets nieuws zou je denken. Maar naast het leuke feitje dat Perfect Dark Zero uit gaat komen voor de Xbox360 is RARE ook bezig met games te (gaan) ontwikkelen voor de Nintendo DS.

    Waarom zouden ze anders vacatures hebben staan op hun website waar tussen haakjes 'NINTENDO DS' achter de genoemde functies staat.


    kijk, dat is nou eens goed nieuws.

    bron gamersnet
    Ik heb het gelezen. Ik ben benieuwd wel van hun franchises naar de DS komen. Als het Perfect Dark is dan zou dat errug lekker zijn.
    Dat zou mij over de streep trekken om toch maar eens de DS aan te schaffen. Maar dat zou dan betaald moeten worden uit mijn "360 potje " en uitgerekend op de 360 komt dark zero.

    Ik denk dat ik maar kruiswoord puzzels ga doen als hobby, stuk goedkoper. 8)
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  4. #1179

    Standaard

    heb vandaag tekken 5 maar eens aangeschaft
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #1180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    heb vandaag tekken 5 maar eens aangeschaft
    Heb jij toevallig tekken 4 ook en is die de moeite van het aanschaffen waard?

  6. #1181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    heb vandaag tekken 5 maar eens aangeschaft
    Heb jij toevallig tekken 4 ook en is die de moeite van het aanschaffen waard?
    tekken 4 is uit op platinum, aardige vechtgame, gezien de huidige prijs aanschaffen best waard en dan henkje verrot schoppen
    tekken 4 is iig stukken beter dan tekken tag
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #1182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    heb vandaag tekken 5 maar eens aangeschaft
    Heb jij toevallig tekken 4 ook en is die de moeite van het aanschaffen waard?
    tekken 4 is uit op platinum, aardige vechtgame, gezien de huidige prijs aanschaffen best waard en dan henkje verrot schoppen
    tekken 4 is iig stukken beter dan tekken tag
    Dank je. Zo maar eens bestellen denk ik, met free-id korting voor 17,99. Hopen dat ze dan ook een keer opschieten met leveren bij de frs.

  8. #1183

    Standaard

    Vorige week Formula one 2005 voor de PS2 gehaald. Hij is stukken beter dan Formula one 2004. Ten eerste er zit meer interactiviteit in zoals bij de pitstops die je overigens zelf kan regelen en het stuurt allemaal toch ff wat beter. Het is nog wel steeds een arcade game maar er zijn toch wat instellingen die je kan veranderen waardoor het toch wat minder arcade achtig wordt. Enige minpuntjes die ik vind is dat het wel verdomd lang duurt wanneer je echt schade krijgt en de A.I had wel wat beter gemogen. Maar al met al ben ik tevreden. Nu maar verder wachten op F1 2006 op de PS3 die echt helemaal te gek wordt

    cijfer: 8/10

  9. #1184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH
    Ik heb een vraagje over het spel 'Battlefield 2'. Tijdens de installatie kreeg je een scherm om je headset te configureren. Die had ik op dat moment nog niet, maar nu wel. Heeft iemand enig idee hoe ik dat configuratiescherm weer te voorschijn tover? Heb nl weinig zin in een complete re-install.

    Groeten,
    Bas
    Ik neem aan dat je al bij de opties hebt gekeken?
    Heb 't spel zelf niet, maar misschien zit er in de programmamap ergens nog een link naar 'setup'?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  10. #1185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH
    Ik heb een vraagje over het spel 'Battlefield 2'. Tijdens de installatie kreeg je een scherm om je headset te configureren. Die had ik op dat moment nog niet, maar nu wel. Heeft iemand enig idee hoe ik dat configuratiescherm weer te voorschijn tover? Heb nl weinig zin in een complete re-install.

    Groeten,
    Bas
    Ik neem aan dat je al bij de opties hebt gekeken?
    Heb 't spel zelf niet, maar misschien zit er in de programmamap ergens nog een link naar 'setup'?
    Er is wel een headset-test-mogelijkheid, maar geen uitgebreide versie zoals bij de installatie. Ik ben bang dat ik de hele handel opnieuw moet installeren.

    Groeten,
    Bas

  11. #1186

    Standaard

    Gamen doe ik de laatste tijd echt nooit meer, mocht er iemand interesse hebben in DS, GBA en Cube spellen laat maar wat weten via mail of PM.

    Alleen Another Code wil ik nog even halen...


  12. #1187

    Standaard

    PM :wink:
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #1188

  14. #1189

    Standaard

    Van de week maar eens beginnen aan Mario & Luigi superstar saga voor de gba.

    Deze game had ik in april via Ebay aangeschaft en toen ik van de week net was begonnen en wilde gaan saven, merkte ik dat de batterij het niet meer deed. Gelukkig mag ik de game terugsturen naar de verkoper en krijg ik mijn geld terug. Ondertussen heb ik al een ander exemplaar aangeschaft.

  15. #1190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Van de week maar eens beginnen aan Mario & Luigi superstar saga voor de gba.

    Deze game had ik in april via Ebay aangeschaft en toen ik van de week net was begonnen en wilde gaan saven, merkte ik dat de batterij het niet meer deed. Gelukkig mag ik de game terugsturen naar de verkoper en krijg ik mijn geld terug. Ondertussen heb ik al een ander exemplaar aangeschaft.
    Da's nou een spel dat OOK hoog op mijn verlanglijstje staat. Is ie goed?

  16. #1191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Van de week maar eens beginnen aan Mario & Luigi superstar saga voor de gba.

    Deze game had ik in april via Ebay aangeschaft en toen ik van de week net was begonnen en wilde gaan saven, merkte ik dat de batterij het niet meer deed. Gelukkig mag ik de game terugsturen naar de verkoper en krijg ik mijn geld terug. Ondertussen heb ik al een ander exemplaar aangeschaft.
    Da's nou een spel dat OOK hoog op mijn verlanglijstje staat. Is ie goed?
    Ik ben er in totaal misschien 10 minuten mee bezig geweest, voordat ik erachter kwam dat ik niet kon saven. Wat ik er van gezien heb, zag het er leuk uit. Maar een echt oordeel kan ik pas geven als ik 'm van de week heb gespeeld.

  17. #1192

  18. #1193

    Standaard

    Ik vond 'em wel aardig... Zal wel aan mij liggen. Heb 'em ook niet echt een goede kans gegeven :P
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #1194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Volgens Sneaker is het een geweldig spel:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...=asc&start=245
    Nog een wat uitgebreidere beschrijving van mijn bevindingen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eerder in deze thread, Sneaker
    Vandaag Mario & Luigi: Superstar Saga uitgespeeld. Een fantastisch spel. Dat je gelijktijdig met twee karakters speelt is een hele verfrissing en werkt uitstekend. Het geeft bovendien wat extra diepgang in het spel en soms moet je even nadenken over hoe je op een bepaald punt kan komen. De manier van vechten is erg leuk uitgevoert. De speciale bros acties werken uitstekend en vereisen soms wat vingervlugheid. Zeker om bros punten te besparen. En dan ook nog eens de juiste kleding en badges aan te trekken en op te spelden om extra sterk in de strijd te komen, zorgt gewoon voor een geweldige spelervaring. Daarnaast ziet alles er geweldig uit. Het is een feest van herkenning met alle oude en nieuwe vijanden en figuren die ten tonele verschijnen. De vele mini games zijn stuk voor stuk erg leuk om te spelen en erg verslavend. En dan heeft het spel nog een geweldig element. Humor. Het spel is erg grappig. Vooral de gesprekken tussen de karakters gaan met veel humor gepaard en heb regelmatig dubbel gelegen.
    Ik kan nog wel even doorgaan maar het is gewoon een fantastisch spel. Een aanrader. Topspel.
    Er komt overigens ook een deel 2 hiervan op de DS. Hierbij bestuur je twee Luigi's en twee Mario's tegelijkertijd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #1195

    Standaard

    iemand nog interesse in een DS met 2 games pm me maar

    speel er niet meer op helaas
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  21. #1196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    iemand nog interesse in een DS met 2 games pm me maar

    speel er niet meer op helaas
    wees blij dat je verstandig bent geworden
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #1197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    iemand nog interesse in een DS met 2 games pm me maar

    speel er niet meer op helaas
    wees blij dat je verstandig bent geworden
    heb nu wel een mooie psp gescoord als niels ff reageerd :wink:
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  23. #1198

    Standaard

    Heb net San Andreas uitgespeeld en speel nu Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Beide games vind ik zeer tof!

  24. #1199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Heb net San Andreas uitgespeeld !
    Ik ben pas bij de molotof coctail missie redelijk in het begin, maar ik moet zeggen dat dit spel in mijn gametop 5 gaat komen.
    Alleen al de "side missies" zoals het pimpen, inbreken , taxiritten etc etc zijn al erg leuk om te doen. Ik rij soms alleen maar rond in een fraaie low-rider met een lekker muziekje.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  25. #1200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Van de week maar eens beginnen aan Mario & Luigi superstar saga voor de gba.

    Deze game had ik in april via Ebay aangeschaft en toen ik van de week net was begonnen en wilde gaan saven, merkte ik dat de batterij het niet meer deed. Gelukkig mag ik de game terugsturen naar de verkoper en krijg ik mijn geld terug. Ondertussen heb ik al een ander exemplaar aangeschaft.
    Da's nou een spel dat OOK hoog op mijn verlanglijstje staat. Is ie goed?
    Ik ben er in totaal misschien 10 minuten mee bezig geweest, voordat ik erachter kwam dat ik niet kon saven. Wat ik er van gezien heb, zag het er leuk uit. Maar een echt oordeel kan ik pas geven als ik 'm van de week heb gespeeld.
    Ik heb nu ongeveer 40 minuten dit spel gespeeld en tot nu toe bevalt het me goed. De gevechten zijn wat simpel, er zit geen bepaalde strategie achter zoals bij andere RPG's. Dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de gameplay, het verhaal (veel humor), het geluid en de graphics. Wat mij betreft is dit spel een echte aanrader . Daarbij wel vermeld dat ik een fan ben van de Mario games.

Pagina 48 van 83 EersteEerste ... 3844454647484950515258 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •