Pagina 8 van 16 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 378 worden weergegeven.

Discussie: Will And Grace

  1. #176

    Standaard

    Volgens mij zijn de afleveringen die nu in de gids staan (dus tot en met volgende vrijdag nog steeds seizoen 6). In die week daarna loopt seizoen 6 af. Dat had ik er misschien bij moeten zetten.
    Maar waarschijnlijk begint Net 5 dan met een andere serie om die tijd of weer vanaf seizoen 1.

    Ik hoop wel dat ze seizoen 7 gaan uitzenden.

  2. #177

    Standaard

    Ik heb net5 vorige week gemaild en toen konden ze nog niet zeggen wanneer serie 7 uitgezonden zou worden.

    Ik denk dat na serie 6 ze weer met een andere serie beginnen om 19.30.

  3. #178

    Standaard

    Net zoals Gilmore Girls (nu Charmed), ik haat ze .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  4. #179

    Standaard

    Weten ze al wat ze gaan doen met de nieuwe (huidig seizoen) seizoenen? Ik heb namelijk gezien dat deze in hdtv worden uitgezonden.

  5. #180

    Standaard

    Hmmm...

    Pride-dvd meld dat de officiele release datum van S2 28 augustus is terwijl de verschillende sites spreken van 18 augustus.

    o.a;

    dvdplaneet.nl:

    http://www.dvdplaneet.nl/view_produc...uct=WILIBXCB25

    frs.nl:

    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...828641&navid=3

    Wel een beetje verwarrend dit.
    Hopelijk snijden jullie je niet in de eigen vingers!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  6. #181

    Standaard release datum Will & Grace 2

    ik ben zelf bezig met de release (verpakking, ondertiteling, productie) dus denk dat ik de release datum zelf wel het beste weet

  7. #182

    Standaard Re: release datum Will & Grace 2

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pride-dvd
    ik ben zelf bezig met de release (verpakking, ondertiteling, productie) dus denk dat ik de release datum zelf wel het beste weet
    Dan kun jij mij vast wel vertellen hoe deze dvd er uit gaat zien. Wordt het een digipack? Zoja: In welke stijl? Zoals de eerste uitgave (bruine box) of zoals de uitgave met extra´s (gele box).
    Of worden het 3 losse dvd´s met een kartonnetje eromheen.

  8. #183

    Standaard

    je zegt dat deze keer wel goeie ondertiteling komt... "wel" zegt dus iets over een vorige uitgave dus geven jullie toe dat seizoen 1 niet klopt... waarom kopen jullie die dan niet ook alsnog bij een fatsoendelijk bedrijf (zoals je zelf zegt) en geeft de fans een beetje service? Ik wil de box heel graag hebben, maar wel fatsoendelijk... en niet bijna fatsoendelijk, maar gewoon zoals ik er als fan en consument recht op heb!

  9. #184

    Standaard Will & Grace seizoen 1

    Bij de eerste persing is er geen correctie uitgevoerd op de aangeleverde ondertiteling van de Belgische tv zender (kanaal 2) na klachten hebben we deze gecorrrigeerd. Neemt niet weg dat er 10.000 pakketen in de markt werden gezet toen.

    Iedereen die een klacht over de ondertiteling had heeft nieuwe dvd's gekregen (nog steeds kan dat)

    Het is niet logisch dat winkels nog steeds de oude versie Will & grace hebben. Bijvoorbeeld bij de FREE RECORD Shop zul je altijd de nieuwste aantreffen. waarbij de ondertiteling goed is......

    Bij seizoen 2 letten we op dat de ondertiteling perfect zal zijn vanaf de start.

  10. #185

    Standaard Re: Will & Grace seizoen 1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pride-dvd
    Bij de eerste persing is er geen correctie uitgevoerd op de aangeleverde ondertiteling van de Belgische tv zender (kanaal 2) na klachten hebben we deze gecorrrigeerd. Neemt niet weg dat er 10.000 pakketen in de markt werden gezet toen.

    Iedereen die een klacht over de ondertiteling had heeft nieuwe dvd's gekregen (nog steeds kan dat)

    Het is niet logisch dat winkels nog steeds de oude versie Will & grace hebben. Bijvoorbeeld bij de FREE RECORD Shop zul je altijd de nieuwste aantreffen. waarbij de ondertiteling goed is......

    Bij seizoen 2 letten we op dat de ondertiteling perfect zal zijn vanaf de start.
    Ondanks een verkeerde start vind ik dit toch zeer netjes geregeld. Jammer dat de fout er is, maar er wordt wel, zelfs via dit forum, meegewerkt aan een oplossing.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  11. #186

    Standaard Re: release datum Will & Grace 2

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijnBAK
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pride-dvd
    ik ben zelf bezig met de release (verpakking, ondertiteling, productie) dus denk dat ik de release datum zelf wel het beste weet
    Dan kun jij mij vast wel vertellen hoe deze dvd er uit gaat zien. Wordt het een digipack? Zoja: In welke stijl? Zoals de eerste uitgave (bruine box) of zoals de uitgave met extra´s (gele box).
    Of worden het 3 losse dvd´s met een kartonnetje eromheen.
    Hier nog steeds geen antwoord op?

    Gewoon een simpele JA of NEE, zullen de komende seizoenen er zo als de R1 uitgaven uit komen te zien (en ook in digipack dus):

    Seizoen 1, komt overeen.

    De rest:

    Dit zijn dus de R1 USA uitgaven...en als ik de afbeelding op frs.nl mag geloven krijgen wij andere?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  12. #187

    Standaard

    Jammer, ik vind de R1-covers veel mooier.
    Ik heb het al eerder gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen. Worden de dvd's dit keer wel dubbellaags?
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  13. #188

    Standaard

    Enkele van mijn all-time favoriete Karen quotes :

    * (Ergens uit het eerste seizoen)

    Grace: I don't take pills.
    Karen: Grace, these are vitamins! They're good for you!
    Grace: What vitamins are in Percodan?
    Karen: All right, so take them with a banana.

    * (Uit de flashback aflevering waarin Will nog beweerde dat ie hetro is)

    [Karen flashend met haar borsten naar een vrouw]
    Grace: Karen, what are you doing?
    Karen: She started it.
    Grace: Karen, she's breast feeding.
    Karen: Oh... That would explain the little bald man.

    PS. Uit de aflevering van gisteren (1e aflevering met Vince erin) konden we mooi weer eens "genieten" van Grace's zangtalent. Ze zong "Hey Ya" van Outkast. Dolkomische scené is dat! Op het einde zong Karen het ook nog!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  14. #189

    Standaard

    Aha, ik dacht de tekst al te herkennen . Kon niet op de artiest/titel komen.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  15. #190
    Member
    Registratie datum
    Apr 2005
    Woonplaats
    Apeldoorn, the Netherlands

    Standaard Re: Will & Grace seizoen 1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pride-dvd
    Bij de eerste persing is er geen correctie uitgevoerd op de aangeleverde ondertiteling van de Belgische tv zender (kanaal 2) na klachten hebben we deze gecorrrigeerd. Neemt niet weg dat er 10.000 pakketen in de markt werden gezet toen.

    Iedereen die een klacht over de ondertiteling had heeft nieuwe dvd's gekregen (nog steeds kan dat)

    Het is niet logisch dat winkels nog steeds de oude versie Will & grace hebben. Bijvoorbeeld bij de FREE RECORD Shop zul je altijd de nieuwste aantreffen. waarbij de ondertiteling goed is......

    Bij seizoen 2 letten we op dat de ondertiteling perfect zal zijn vanaf de start.
    Ik heb inderdaad die bruine hoes... heb ik nu wel of niet een verkeerde ondertiteling? Veel _ in plaats van spaties en dergelijke... Ik weet niet wat de fouten zijn, dus meldt dat even... Dan weet ik of ik kan ruilen. Zo ja... Waar???

  16. #191
    Member
    Registratie datum
    Apr 2005
    Woonplaats
    Apeldoorn, the Netherlands

    Standaard

    @ Nandor: dubbellaags... Leg eens uit? Ik ben een nieuweling op dat gebied... Er kan dus meer op één schijfje? Of zijn twee kanten te bespelen? :P Zo ja, dan ga ik NU al mijn DVD's opnieuw bekijken!

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkjan99
    @ Nandor: dubbellaags... Leg eens uit? Ik ben een nieuweling op dat gebied... Er kan dus meer op één schijfje? Of zijn twee kanten te bespelen? :P Zo ja, dan ga ik NU al mijn DVD's opnieuw bekijken!
    DVD's kunnen of 1 of 2 lagen of 1 of 2 kanten hebben. Als ze 1 laag hebben zijn het DVD5 DVD's (daar zou het bij Will & Grace S1 om moeten gaan als ik Nandor zou moeten geloven), anders DVD9. Dual-sided (dubbelzijdig) DVD's zijn DVD18. Op een DVD9 (Will & Grace hebben maar 1 kant) zou bijna 2x zoveel kunnen worden opgeslagen als een DVD5 (die van S1), dus vandaar Nandor's opmerking.
    Dual-sided komt niet zo heel veel meer voor, wel af en toe nog bij series.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkjan99
    @ Nandor: dubbellaags... Leg eens uit? Ik ben een nieuweling op dat gebied... Er kan dus meer op één schijfje? Of zijn twee kanten te bespelen? :P Zo ja, dan ga ik NU al mijn DVD's opnieuw bekijken!
    De wisseling tussen de beide lagen gaat automatisch, meestal midden in de film. Als je een dual sided ("flipper") dvd hebt kan je dat herkennen aan een "achterkant" aan beide kanten (geen opdruk dus).

    Southpark BL&U R2NL is bijvoorbeeld dual sided.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  19. #194
    Member
    Registratie datum
    Apr 2005
    Woonplaats
    Apeldoorn, the Netherlands

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkjan99
    @ Nandor: dubbellaags... Leg eens uit? Ik ben een nieuweling op dat gebied... Er kan dus meer op één schijfje? Of zijn twee kanten te bespelen? :P Zo ja, dan ga ik NU al mijn DVD's opnieuw bekijken!
    De wisseling tussen de beide lagen gaat automatisch, meestal midden in de film. Als je een dual sided ("flipper") dvd hebt kan je dat herkennen aan een "achterkant" aan beide kanten (geen opdruk dus).

    Southpark BL&U R2NL is bijvoorbeeld dual sided.
    Ik ben weer helemaal bijgepraat! Verder met Will&Grace!

  20. #195

    Standaard

    Ik zag dit op de Net 5 website staan:

    Will & Grace terug in september
    De herhalingen van 'Will & Grace' zijn inmiddels uitgezonden en de serie wordt op dit moment niet meer elke werkdag uitgezonden. Maar niet getreurd, want 'Will & Grace' komt weer terug in september!
    Ik hoop op nieuwe afleveringen, maar ik zie Net 5 ook wel opnieuw de herhalingen uitzenden.

  21. #196
    Member
    Registratie datum
    Apr 2005
    Woonplaats
    Apeldoorn, the Netherlands

    Standaard

    Het gaat hier om nieuwe afleveringen. En geloof me: ik spreek uit ervaring! Ze zenden niet opnieuw oude afleveringen uit!

  22. #197

    Standaard

    Ik heb zelf deze UK uitgaves.

    Zijn allemaal digipacks met 6-discs per seizoen (wel allemaal dvd-5)
    Voor de rest hebben deze volgens mij ongeveer dezelfde extra's als de R1 (bloopers / interviews / specials / thema montages)

    En je hoeft dus niet meer te wachten op de rest van de seizoenen. Als het goed is lopen ze namelijk qua dvd's in de UK zelfs voor op de US!

  23. #198
    Member
    Registratie datum
    Apr 2005
    Woonplaats
    Apeldoorn, the Netherlands

    Standaard

    Wow! Dat zijn mooie boxen man!!! :P Super!!! En ze zijn al bij Seizoen 5!!! Gelukkig hier nog niet... Anders zou ik nu blut zijn!

  24. #199

    Standaard

    Het zijn inderdaad nieuwe afleveringen die Net 5 uit gaat zenden. Vanaf woensdag 14 september elke week om 21:25. Ik kijk erg uit naar seizoen 7. Dan lopen we nog maar 1 seizoen achter op Amerika (waar ze in september het achtste en laatste seizoen starten).

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Ik heb zelf deze UK uitgaves.

    Zijn allemaal digipacks met 6-discs per seizoen (wel allemaal dvd-5)
    Voor de rest hebben deze volgens mij ongeveer dezelfde extra's als de R1 (bloopers / interviews / specials / thema montages)

    En je hoeft dus niet meer te wachten op de rest van de seizoenen. Als het goed is lopen ze namelijk qua dvd's in de UK zelfs voor op de US!
    maar zijn deze wel of niet nederlands ondertitelt????

Pagina 8 van 16 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •