Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 51 worden weergegeven.

Discussie: Alias - Seizoen 4

  1. #26

    Standaard

    Dus season 4 komt sowieso uit in Nederland? Over half jaar ofzo?? Dat zou errug fijn zijn! :wink:
    ...Leer van andermans fouten, zelf kun je ze nooit allemaal maken...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Linda_C
    Dus season 4 komt sowieso uit in Nederland? Over half jaar ofzo?? Dat zou errug fijn zijn! :wink:
    6 januari pas
    op 26 october komt de amerikaanse versie uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    6 januari pas
    op 26 october komt de amerikaanse versie uit
    De datum van Amerika wist ik idd al, maar ik kon nog niets vinden over een nederlandse release

    Duurt alleen nog wel een tijdje!
    ...Leer van andermans fouten, zelf kun je ze nooit allemaal maken...

  4. #29

    Standaard

    Nog veel onduidelijkheid over het vijfde seizoen.
    [spoiler:e9fbd578ce]Het lijkt er op dat Michael Vartan(speelt Michael Vaughn) uit de serie gaat. Ook Greg Grunberg(Eric Weiss) verlaat mogelijk Alias. Komen ook 2 nieuwe personages(2 rookies agenten) bij en omdat Jennifer Garner zwanger is verdwijnt ze meer naar de achtergrond. Waarschijnlijk haar laatste seizoen en hopelijk dan ook het laatste seizoen van Alias, maar de producers hebben gezegd dat het stokje misschien word doorgegeven aan 1 van die nieuwe personages.[/spoiler:e9fbd578ce]

    Ziet er niet goed uit

  5. #30

    Standaard

    ik heb de cliffhanger van seizoen 4 gezien en kan me nog niks voorstellen daarbij...maar goed, het zal ook es niet he Gelukkig zijn het dan maar geruchten...op www.alias-tv.com/ staat er wat over...bevat ook spoilers

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Nog veel onduidelijkheid over het vijfde seizoen.
    [spoiler:9b2a3a25fa]Het lijkt er op dat Michael Vartan(speelt Michael Vaughn) uit de serie gaat. Ook Greg Grunberg(Eric Weiss) verlaat mogelijk Alias. Komen ook 2 nieuwe personages(2 rookies agenten) bij en omdat Jennifer Garner zwanger is verdwijnt ze meer naar de achtergrond. Waarschijnlijk haar laatste seizoen en hopelijk dan ook het laatste seizoen van Alias, maar de producers hebben gezegd dat het stokje misschien word doorgegeven aan 1 van die nieuwe personages.[/spoiler:9b2a3a25fa]

    Ziet er niet goed uit

    Ik had op internet gelezen dat zowel Garner als Vartan gecontracteerd tot seizoen 7 ofzo?! Dat het alleen de vraag was of ABC nog wel zolang wil uitzenden
    ...Leer van andermans fouten, zelf kun je ze nooit allemaal maken...

  7. #32

    Standaard

    jah alleen garner, vartan tot 2006. Maar als Jennifer na eht vijfde seizoen ermee stopt, kunnen ze beter met de hele serie stoppen.
    Mjah eerst seizoen 5 maar es zien, ik vond seizoen 4 wel erg goed beter dan seizoen 3 iig

  8. #33

    Standaard

    ow, ok!

    Nou afwachten dan maar hoe seizoen 5 loopt idd. Ben nog bezig met 4 aan het kijken, tot nu toe is ie leuk, maar ik geloof dat de echte diepgang nog moet komen (ben nu bij afl. 13). Ik bedoel de link naar de vorige seizoenen. Ook al zijn de eerdere personages die teruggekomen zijn (en weer weg zijn) wel cool!

    Vond seizoen 3 ook goed, soms wat vergezocht, maar ach, het is en blijft tv :wink:
    ...Leer van andermans fouten, zelf kun je ze nooit allemaal maken...

  9. #34

    Standaard

    Op vanleest.nl staat nu de NL-cover


  10. #35

    Standaard

    Hoewel ik de serie eerst steevast volgde, ben ik het nu eigenlijk wel een beetje zat aan het worden. Erg jammer, want het begon allemaal zo goed... Nu lijkt het alsof er helemaal niet meer op geloofwaardigheid wordt gelet... Seizoen 3 heb ik nog op DVD gekocht, maar vanaf seizoen 4 vind ik het het eigenlijk niet meer waard... de serie wordt nu een beetje uitgemolken, erg zonde! Overigens zijn de DVD-boxen altijd wel keurig uitgevoerd.

  11. #36

    Standaard

    Ik blijf dit een top serie vinden, en deze boxen zijn inderdaad altijd best goed uitgevoerd. Zeker voor tv-series.
    Mijn DVD's
    StarTrader

  12. #37

    Standaard

    Ik zou zeker de box van seizoen 4 gaan kopen, vooral omdat dit seizoen echt dicht bij het eerste seizoen komt. Denk sd-6 achtig. Ik vond het een erg leuk seizoen.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sander_
    Hoewel ik de serie eerst steevast volgde, ben ik het nu eigenlijk wel een beetje zat aan het worden. Erg jammer, want het begon allemaal zo goed... Nu lijkt het alsof er helemaal niet meer op geloofwaardigheid wordt gelet... Seizoen 3 heb ik nog op DVD gekocht, maar vanaf seizoen 4 vind ik het het eigenlijk niet meer waard... de serie wordt nu een beetje uitgemolken, erg zonde! Overigens zijn de DVD-boxen altijd wel keurig uitgevoerd.
    ben het wel een beetje met je eens, alleen heb maar t/m season 3 gezien. Ben wel erg benieuwd naar season 4, gewoon omdat het superverslavend en vermakelijk is om te volgen.

    Maar doordat de serie al een tijdje loopt vind ik het een beetje over the top worden. Het surrealisme begint te grote vormen aan te nemen en je merkt dat ze in herhaling vallen met missies en gebeurtenissen... Kan ook bijna niet anders en ik neem het dus maar voor lief, het is en blijft een geweldige serie met super goed acteerwerk en ik vind het dan ook knap dat het op het relationele vlak zo overtuigend blijft! Dit vind ik dan ook het beste aan de serie.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  14. #39

    Standaard

    Volgens dvd-home 2 weken uitgesteld naar 25-01-2006

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    niet leuk, niet leuk
    Nog minder leuk nieuws, Alias stop. http://www.nieuws.nl/57400
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    niet leuk, niet leuk
    Nog minder leuk nieuws, Alias stop. http://www.nieuws.nl/57400
    Dat was al een hele tijd duidelijk. Is misschien maar beter ook, voordat het niveau daalt. Bovendien is ze zwanger en het vijfde seizoen draait daarom al minder om sydney. [spoiler:bc680f444e]Alleen jammer dat Michael Vartan niet het laatste seizoen mee doet [/spoiler:bc680f444e]

  18. #43

    Standaard

    Tja, beter nu stoppen dan nog een paar jaartjes doorgaan en de show bergaf zien gaan. Gezien de vele spectaculaire wendingen denk ik dat nu wel alle kruit verschoten is.

    Misschien later nog eens een film of zo!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #44

    Standaard

    Wist het niet. Ben om eerlijk te zijn het een beetje uit het oog verloren toen Net5 er mee stopte. Heb alleen seizoen 1 en 2 op dvd en ben er dus een beetje uit. Weet wel dat ze zwanger is, dan wordt het inderdaad moeilijker om nog mee te spelen in zo'n serie.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #45

    Standaard

    eerste reactie natuurlijk jammer, maar als ik later over nadenk ben ik er wel blij mee. het vijfde seizoen is tot nu toe ook al niet echt goed, dus stop dan maar voordat het alleen maar slechter wordt. Ben nog wel benieuwd wat er verder dit seizoen gaat gebeuren, maar na vijf jaartjes is het wel genoeg geweest

  21. #46

    Standaard

    Gisteren seizoen 4 gekocht.

    De 1e aflevering reeds bekeken. De serie oogt 'frisser': nieuwe begingeneriek, [spoiler:922cee833f]nieuwe afdeling, opnieuw samenwerking met Sloane[/spoiler:922cee833f].

    Ben toch wel benieuwd wat de rest van het seizoen brengt want seizoen 3 was toch minder.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Leirens
    Gisteren seizoen 4 gekocht.

    De 1e aflevering reeds bekeken. De serie oogt 'frisser': nieuwe begingeneriek, [spoiler:c847541bf1]knip[/spoiler:c847541bf1].

    Ben toch wel benieuwd wat de rest van het seizoen brengt want seizoen 3 was toch minder.
    je zult de eerste paar afleveringen waarschijnlijk wat minder vinden, maar vanaf aflevering 10 ongeveer wordt t weer ouderwets geweldig
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Leirens
    Gisteren seizoen 4 gekocht.

    De 1e aflevering reeds bekeken. De serie oogt 'frisser': nieuwe begingeneriek, [spoiler:7570ba2647]knip[/spoiler:7570ba2647].

    Ben toch wel benieuwd wat de rest van het seizoen brengt want seizoen 3 was toch minder.
    je zult de eerste paar afleveringen waarschijnlijk wat minder vinden, maar vanaf aflevering 10 ongeveer wordt t weer ouderwets geweldig
    ik vond juist de eerste afleveringen beter en het na ongeveer aflevering 15/16 wat beginnen in te zakken. njah ieder zn mening he

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Leirens
    Gisteren seizoen 4 gekocht.

    De 1e aflevering reeds bekeken. De serie oogt 'frisser': nieuwe begingeneriek, [spoiler:573427d016]nieuwe afdeling, opnieuw samenwerking met Sloane[/spoiler:573427d016].

    Ben toch wel benieuwd wat de rest van het seizoen brengt want seizoen 3 was toch minder.
    Heb de aflevering 1 t/m 4 gezien, serie is wel anders. [spoiler:573427d016]Veel simpeler gemaakt, iedereen werkt op dezelfde afdeling. Heel anders dan seizoen 1 & 2, verschillende afdelingen en vijanden. Afleveringen tot nu toe erg alleenstaand, hopelijk veranderd dat snel.[/spoiler:573427d016]

    Wel goed dat ze de disc's hetzelfde hebben verpakt als seizoen 1 t/m 3(dubbeldisc case) en niet de slimcase doosjes die ze hebben gebruikt bij Lost/Desperate Housewives.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Wel goed dat ze de disc's hetzelfde hebben verpakt als seizoen 1 t/m 3(dubbeldisc case) en niet de slimcase doosjes die ze hebben gebruikt bij Lost/Desperate Housewives.
    De Franstalige versie zit wel in slimcases, alhoewel die op de opdruk na volledig identiek is aan de Nederlandstalige.

    Ik heb overigens liever slimcases. Ik heb laten we zeggen een logistiek probleempje... :wink:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •