Dit is een poll in het kader van het Disney WK 2005.
Zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=39272
Stem op de film die jij het mooist vindt!
Dit is een poll in het kader van het Disney WK 2005.
Zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=39272
Stem op de film die jij het mooist vindt!
Lady en de Vagebond
Ik kies voor de pa en ma van Rakker
Ik ben door een ( geloof live action serie + animatie van een jaar of 10 geleden ) serie helemaal naar geworden van Alice in wonderland. Wat was dat een slechte tv serie en ik vond hem geloof ik ook nog 'eng' ofzo want dat konijn was erg raar vond ik.
Iemand die de serie kent toevallig ?
:P
Alice in Wonderland. Vanwege de voortreffelijke Cheshire Cat
There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime
Lady en de Vagebond gekozen. Vanwege de meesterlijke spaghetti scene!
Dit was toch wel een erg lastige. Uiteindelijk Lady gekozen, omdat dat een dierenfilm is... Ze doen echt niet voor elkaar onder.
God help the outcasts, hungry from birth
Show them the mercy, they don't find on earth
Tsja, het is dat je *moet* kiezen hè... Ik vind deze ook erg dicht bij elkaar liggen... Alice heeft ook wel wat...Oorspronkelijk gepost door Nandor
Ik ga na lang wikken en wegen toch naar "Alice in Wonderland", vanwege de absurditeit in de film.
Ik heb de DVD (dank Mr_Parker) en ik ben er toch wel heel erg blij mee... Ondergewaardeerde film.Oorspronkelijk gepost door Bambi
lady en de Vagebond
Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.
DVD.NLLER januari 2007
Indeed! Ik lees erg vaak dat men Alice een mindere (of zelfs slechte) film vindt. Dat is vaak te wijten aan de absurditeit en het fragmentische karakter van de film. De absurditeit is ook het hart van de film; als dat je niet aanspreekt, vind je de film niets. Het fragmentische is misschien jammer, maar ikzelf vind het niet direct storend. Deze film barst van de Disney-charmeOorspronkelijk gepost door rkrijger
God help the outcasts, hungry from birth
Show them the mercy, they don't find on earth
Alice, een overduidelijk veel betere film dan het zoetsappige lady.
Voor mij hetzelfde!Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
De spagetti scene natuurlijk ! awwwwwww wat romantisch
"Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"
Mee eens, lekker psychedelisch ookOorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II
Yep, Alice. Ik heb hem vandaag nog een keertje gezien op tv na een tiental jaar en hij was weer prachtig.
Het verhaal van de film heeft ook een thema dat veel sterker bij Disney aanleunt. Ik vind het verschrikkelijk als een bedrijf dat faam maakte met prachtige sprookjesverfilmingen als Sneeuwwitje, Doornroosje, De Klokkenluider van de Notre Dame, ... maar ook eigentijdse pareltjes zoals The Lion King, Toy Story en Mulan, films produceert waar de meligheid van afloopt.
De 101 Dalmatiërs is nog een redelijk mengsel van de twee, maar Lady and the Tramp gaat ietsje te ver hierin, hoewel de spaghettiscène wel legendarisch is geworden natuurlijk
Spleen, door Godfried Bomans
Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
Mijn blog met filmbesprekingen
Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...
De tweede écht moeilijke. Bij Lady denk ik ook altijd aan die spaghetti en gehaktbal scene. Maar Alice was de eerste vhs-film die ik zelf kocht en een van de eerste dvd's. Tevens vind ik het gewoon een kicken Disney. Als er een hevige sexscene had plaatsgevonden in Lady, had die vast gewonnen. Voorlopig wint de prachtige Alice het.
Mijn stem voor Alice in Wonderland.
Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."
Lady en de Vagebond natuurlijk.
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.
Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl
Met wie van de twee voel je je eigenlijk het meest verwant Isis?Oorspronkelijk gepost door Isis
En met wie jij van Beauty and the Beast?! :P:P:POorspronkelijk gepost door rkrijger