De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Stealth | Jamie Foxx - Jessica Biel

    Stealth

    Deeply ensconced in a top-secret military program, three pilots struggle to bring an artificial intelligence program under control ... before it initiates the next world war.

    Trailer



    Release Date: July 29th, 2005 (wide).




    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

    Standaard

    Jamie Foxx is cool, ben benieuwd of dit ook wat word.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3

    Standaard

    Lijkt me wel een toffe film, Top Gun meets Broken Arrow of zoiets... 8)

  4. #4

    Standaard

    Lijkt me cool. Echte popcornfilm. Wel raar dat Josh Lucas als eerste genoemd staat op de poster, Jessica Biel en ZEKER Jamie Foxx zijn hem in t afgelopen ruimschoots gepasseerd qua bekendheid..........en Jessica Biel mmmmmm :P
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Jessica Biel

  6. #6

    Standaard

    De trailer zag er leuk uit,deze film wil ik wel in de bios zien.
    Jessica Biel zag er weer goed uit !!. :wink:
    Life without freedom is no life at all !
    http://www.intervocative.com/dvdcoll...x/spiderman306

  7. #7

    Standaard

    Ik dácht in eerste instantie dat dit echt niks zou worden, ongeacht de aanwezigheid van Foxx en Biel. Maar na het zien van de trailer, lijkt het me toch een interessante film. Zeker bioscoop onwaardig, net als Anaconda (Jennifer Lopez, Ice Cube, Owen Wilson, Jon Voight), maar een aanschaf op dvd misschien meer dan waard.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Gisteren gezien in Pathe de Kuip (zonder subs) vooraf vertelde de manager van Pathe dat zij de enige kopie in europa hadden, en dat de film waarschijnlijk toch niet in Europa uitgebracht zou worden (vertelde niet de reden hiervoor, misschien teveel Amerikaanse propaganda in deze tijden van terreur)
    De film was wel aardig (mager zesje) maar niet echt top.

  10. #10

    Standaard

    Shit door verplichingen kon ik niet.
    Ik kon anders met het voorpremiere kaartje van The Island van de dag ervoor ook voor €6.-gaan.....shit nu heb ik Jessica biel gemist.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #11

    Standaard

    Ik zag de trailer een tijdje geleden. Het lijkt wel een "straight to video" film (of eigenlijk dus een "straight to dvd" film) maar het schijnt de duurste film van het jaar te zijn.

  12. #12

    Standaard

    Op IMDB staat een dat ie hier 8 september in premiere gaat. Een film van de regisseur van xXx en The Fast and the Furious. Alleen daarom ga ik deze film niet in de bios kijken, misschien huur ik m ooit.

  13. #13

    Standaard

    Ik ben net in de USA naar een Drive-In Bioscoop geweest en daar hadden ze een dubbel-feauture waarbij ze 2 films achter elkaar toonden op een ongekend groot scherm. Behoorlijk goed geluid via een FM-zender over de carstereo.....maaaar de twee uur van mijn leven die Stealth heeft geduurd krijg ik helaas niet meer terug....Wat een K*Tfilm! Een ongelofelijk slecht script met buitengewoon ongeloofwaardige "plot"wendingen en stoere technobabbel die nergens over gaat.

    Lijdzaam hebben we zitten wachten tot deze draak eindelijk met veel onnodige bombarie tot een einde kwam zodat we daarna tenminste nog iets konden kijken wat nog wel op een film leek: War Of The Worlds......Ook niet briljant maar vele tientallen malen beter dan die film die maar beter 'onzichtbaar' kan blijven voor het menselijk oog.

    Brrrrr 3/10
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  14. #14

    Standaard

    Deze film komt iniedergeval niet in Nederland niet in de bioscoop, niet dat wij zo een film graag op het witte doek zouden willen zien geloof ik :S

  15. #15

    Standaard

    Stealth, tja wat kan ik er van zeggen. Als je dacht dat Michael Bay ADHD had, moet je vooral geen Rob Cohen film kijken. Zn films zijn gewoon totaal niet goed (m.u.v. Dragon: The Bruce Lee Story en The Fast And The Furious IMO) maar op de een of andere manier trekken ze je toch aan om ze een keer te kijken. Stealth had een aantal coole actiescenes en een lekkere Jessica Biel (ook in bikini 8) ) maar daar houd het dan ook helemaal mee op. Jamie Foxx (die deze rol speelde VOOR Ray, waarschijnlijk voor het geld) speelt de 'stereotype funny black guy' en [spoiler:bd0fbca4d9]gaat uiteraard dood[/spoiler:bd0fbca4d9] een totaal verkwiste rol. Daarnaast zal Josh Lucas nooit doorbreken als een 'leading man' want hij bezit gewoon niet het benodigde charisma. Het meest irritante is nog wel de pratende stealthfighter, maar dat zie je vanzelf wel. Mijn advies: keertje huren. Weer 130 miljoen dollar verspild.[/quote]
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Biel (ook in bikini 8) ) . Jamie Foxx [spoiler:70c2663937]lees het originele bericht[/spoiler:70c2663937]
    Veel meer redenen om de film met spoed te gaan kijken, heb ik dus echt niet nodig 8)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  17. #17

    Standaard

    jammer dat je een spoiler wel kunt lezen als deze gequote wordt

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    jammer dat je een spoiler wel kunt lezen als deze gequote wordt
    Gewoon niet lezen wat er tussen de dikke letters, die samen het woord SPOILER vormen, staat 8)

    EDIT: Maar ik pas het wel aan, want nu ga ik erop letten.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  19. #19

    Standaard

    8 September zou hij in de Nederlandse bioscopen moeten draaien, maar ik heb er nog niks over gehoord en hij staat in geen één lijstje van verwachte bioscoopfilms.

    Ik ken de film alleen maar via de Incubus die de geweldige soundtrack verzorgd heeft (http://epicrecords.com/stealth/) en ik vind het er visueel in elk geval indrukwekkend uitzien.
    ---before the fellowship there was only one---

  20. #20

    Standaard

    Na alle trailers op Apple.com gezien te hebben krijg ik toch wel erg veel zin om dit hele plaatje te kunnen bekijken. The Fast and the Furious in de lucht!! Top Gun van de 21e eeuw!! (Een trailer kan natuurlijk misleiden, maar hier heb ik toch wel het gevoel van "what you see is what you get")
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  21. #21

    Standaard

    Maandje terug al gezien deze film. Tis gewoon een leuke popcorn movie, helemaal in de stijl van The fast and the Furious and Triple X. Snelle acties en gewoon leuk gemaakt die Stealth vliegtuigen. Als je eerder genoemde films leuk vond dan zal deze ook wel bevallen.

  22. #22

    Standaard

    Net gezien en is gewoon een lekkere actiefilm voor mensen die niet houden van nadenken tijdens een film. Special Effects zijn OK, en natuurlijk Jessica Biel ook!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •