Nouja ik heb hem in ieder geval gelijk in de pre-order gezet.Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
Inderdaad hopen dat hij een beetje snel verstuurd wordt!
Nouja ik heb hem in ieder geval gelijk in de pre-order gezet.Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
Inderdaad hopen dat hij een beetje snel verstuurd wordt!
When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
- Frank Costello (The Departed)
Mijn Collectie
Het wordt tijd voor een glorieus moment in mijn DVD Collectie.
De allereerst Criterion zal in mijn collectie komen. Morgen of overmorgen preorder ik deze prachtige film. (ik heb de R2NL al maar toch....)
@ Hare: Welke andere Kurosawa's worden, vermoedelijk, opnieuw uitgebracht?
Hidden Fortress, Yojimbo, Sanjuro....?
Yojimbo en Sanjuro, en volgens mij is het niet vermoedelijk, maar zeker, criterion heeft ze iig een tijd geleden aangekondigd in hun newsletter.Oorspronkelijk gepost door Swanski
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
OK bedankt hare
ik vind dat je de verschillen echt wel duidelijk zietOorspronkelijk gepost door Pascal Heister
New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
Coming ASAP: -
Hé TheGodfather,
Vraagje: wat kost die Seven Samurai 3-disc bij dvdpacific inclusief verzending? (jij hebt hem daar in de pre-order staan toch?)
En zijn zij een beetje snel met leveren van pre-orders, in tegenstelling tot bijvoorbeeld cd-wow?
zal eens even kijken....Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
$ 40,31 incl. verzenden (International Priority Air Mail)
Maar ik heb `m samen besteld met de re-release van Brazil (3 disc) en Hot Shots 1&2
normaal zijn ze met pre-orders wel snel. Zo werd de Double Indemnity 2 disc al 10 dagen voor de officieele release verzonden en had ik `m afgelopen zaterdag in huis, terwijl vandaag de release datum pas is
Pfff... Da's wel weer duur
Bedankt, ik denk dat ik effetjes wacht
true, maar dan heb je ook watOorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
Ja, tuurlijk.
Maar 40 euro voor verbetering van beeldkwaliteit en een mooiere verpakking is wel stof tot nadenken... :wink:
Iets minder dan 40 euro, vooruit.
wat wiljan zegtOorspronkelijk gepost door wiljan
Die Criterionverzamelaars hebben sekte-achtige neigingen
En helaas hoor ik daar ook bij... Jullie brengen me echt keihard aan het twijfelen, maar ik hou m'n poot nog even stijf. Ik vind 40 euro echt te duur :wink:
ik zeg maar niks meer, verschil houden we toch in beide ogenOorspronkelijk gepost door TheGodfather
40 dollar is geen 40 euro hoor.Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
Volgens de koersconverter van gwk.nl is het maar 29 euro.
Dus dat valt toch wel mee.
When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
Mijn Collectie
Nog steeds veel te duur voor zo'n baggerfilm.Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band
Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm
Oorspronkelijk gepost door Bob HiemstraOk, het was niet iets minder, 11 euro scheelt wel wat. Had op 35 euro oid gerekend, omgerekend.Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
Maar toch nog veel te duur.
En Brakhage: explain! Wat is er bagger aan deze parel?
Hij vindt Kurosawa's Seven Samurai maar een saaie en vervelende ophoping als ik het goed heb...
Je herhaalt mijn woorden Joris met als doel...Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
Sorry Joris, ik zal het voortaan niet meer doen.Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
Nouja 29 euro voor een 3disc Criterion is toch echt niet duur.Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
Denk niet dat je hem ergens goedkoper kan vinden.
Mijn Collectie
Nee, dat is opzich wel waar.
Deze thread heeft geen goede invloed op me
Scheelt het nog als ik vraag aan een van jullie om hem mee te bestellen? Aan verzendkosten dan... Als iemand daartoe bereid is maak ik het geld direct over.
Oftewel; ik ben omgeluld