Net even twee scenes gecheckt, ik heb dus ook weer verkeerde frames op de 'nieuwe' blu-ray.Als je toch belt, kun je dan ook vragen op welke wijze wij kunnen zien of we een nieuwe disc hebben, disccode bijvoorbeeld.
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Vandaag met de Disney Servicelijn gebeld. Ik was schijnbaar de eerste die melding
maakt dat de nieuwe blu-ray schijfjes tóch weer dezelfde foutieve framing hebben.
Er waren in totaal tot nu toe overigens ook maar ongeveer 15 schijfjes omgeruild!
Ze gaan morgen met het Disney hoofdkantoor bespreken wat de oorzaak hiervan
kan zijn en welke oplossing ze gaan bieden. Ik ga erover teruggebeld worden.
Ik zou iedereen die de nieuwe blu-ray schijfjes heeft ontvangen willen adviseren
om deze goed te controleren en als je ook weer de foutieve framing hebt, bel dan
met de Disney Servicelijn en maak er melding van !! Deste sneller komt er dan
een (hopelijk) goede oplossing.
Ik heb ook maar even gebeld met disney. Zoals gezegd zoeken ze het uit, maar als ze een oplossing hebben, dan wordt iedereen die al geruild heeft er van op de hoogte gesteld. Ze hebben tenslotte van al die personen al de gegevens. Even afwachten dus...
ook ik heb een foute terug gekregen.
Ik begrijp dat ik maar ff af moet wachten, of stelden ze het bij disney op prijs dat al die 15 mensen gaan bellen?
Wel wil ik bij deze ff de initiatief nemers in deze bedanken voor hun inzet!
Ik heb inmiddels weer contact gehad met Disney, ze zijn nu in afwachting van een nieuwe levering van de correcte blu-ray disc en zodra ze deze binnen hebben kan iedereen die toch weer een fout exemplaar deze nogmaals omruilen !
Ik zou verder toch iedereen die nu bij de omruilactie een fout exemplaar heeft ontvangen willen adviseren alvast met de Disney Servicelijn contact op te nemen, zodat ze weten
dat je jouw foutieve exempaar wil omruilen !
Net een mailtje ontvangen met de volgende verklaring:
Er werd een volledig nieuw master van deze Blue Rays gepubliceerd en deze zullen bij ons hoofdkantoor arriveren op donderdag, 28 februari. Wij zullen deze daaropvolgend ergens in de week daarna ontvangen om vervolgens één exemplaar naar u te versturen.
Ff afw88 dus
Ik heb vandaag voor de tweede keer een nieuwe pirates blu-ray gehad en een snelle inspectie liet zien dat hij nu wel goed is. Ik heb het gecontroleerd aan de hand van dat zwaardgevecht op de balken.
Ik moet 'm nog gaan krijgen, zal misschien vandaag of morgen dan ook wel in de
bus liggen. En uiteraard meteen controleren of het de goeie versie is! Vind trouwens
wel dat ze de zaak bij Disney goed opnemen en ze er ook alles aan doen om de
klanten te helpen om de juiste versie van de blu-ray te krijgen !
Heb inmiddels ook de juiste versie binnen en heb Disney aansluitend nog een mailtje gestuurd om te bedanken voor de perfecte wijze waarop ze het probleem rondom de foutieve framing van de blu-ray hebben aangepakt en uiteindelijk ook via een hele goede service hebben opgelost.
heb de disc ook omgeruild
dit ging binnen 1 week
netjes van disney
Kan ik ervan uitgaan dat de PIRATES OF THE CARIBBEAN trilogie die ik nu gekocht heb WEL in orde is ?
Waar zit hem het probleem, zodat ik het zelf makkelijk kan checken ?
Alvast bedankt,
Grtz Roger.
Onze site : www.BillyGates.nl
LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80
Quote:
Indien u de binnenring van de disk nauwkeurig bekijkt ziet u in het tegenlicht een gegraveerd persingsnummer. Indien dit nummer A0100803488-A511 1000 is, dan zit u in de puree en zoekt u best zo snel mogelijk contact met Disney voor een vervangexemplaar. Als het nummer A0100894208-A911 is dan kan u op uw twee oren slapen.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Mhhh,
Op Disc 1 staat:
A0100894208-A911
A0100894208-B911
en op Disc 2 staat
A0100803488-A511
Disc 1 zou dan eigenlijk wel goed moeten zijn, toch binnenkort maar even de proef op de som.
Wat ik begrepen heb uit het hele verhaal gaat het inderdaad alleen om Disc 1, dus zal het wel allemaal in orde zijn.
Bedankt voor de tip Werner........
Groet Roger.
Laatst aangepast door Roger Weerts : 09-02-2009 om 21:24
Onze site : www.BillyGates.nl
LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80
Sorry voor deze kick,
Maar door al het gedoe met de Blu-Ray's van Saving Private Ryan en Gladiator.
Was ik nieuwsgierig of er misschien nog meer Blu-Ray's waren met problemen.
Nu zie ik dat het eerste deel van Pirates framing issues heeft.
Nu las ik op diverse sites, naar welke codes (zie onderaan de reactie van Werner) je moet kijken om te zien of je de goede hebt.
Gelukkig zag ik dat ik de goede versie zou hebben, maar was toch nieuwsgierig of het ook daadwerkelijk de goede was.
Helaas na het zien van de bepaalde scenes, zag ik dat m'n Blu-Ray toch nog kampte met de framing issues.
Ik heb Disney al een mailtje gestuurd of ze nu nog alsnog een omruil exemplaar hebben.
Of heeft dit weinig nut en zijn we alsnog opgescheept met een verkeerde versie ondanks de juiste codes op het schijfje wat, dus juist de goede versie moet zijn?
Three-Star Trader
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection