PDA

Bekijk de volledige versie : Austin Powers 2 [DVD]



Koen Crijns
19-07-2001, 00:02
Austin Powers 2 [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=98)

Dunky
13-08-2001, 19:24
Ik heb deze dvd op regio 2 thuis en er staat helemaal niets bij over het 5.1 EX geluid bij mij staat er Dolby Digital 5.1 op. Kunnen jullie mij zeggen of jullie een andere editie hebben dan die van RCV?

Eric van Ballegoie
13-08-2001, 19:35
Nee, de versie van RCV is gewoon opgenomen in EX, ookal staat het er niet specifiek op. Verwarrend, maar waar.

Het mooie aan EX is trouwens dat producenten er niets extra's voor hoeven te doen: Als de film in de bioscoop in EX is dan is de DVD dat (vrijwel zeker) ook.

Dunky
13-08-2001, 19:46
Ik wilde het even weten, ik heb geen EX thuis maar het leek me wel leuk om het zeker te weten voor later een eventuele thx ex versterker aan te schaffen. Hoewel ik stiekem toch hoop dat sony het SDDS (7.1) eindelijk voor consumenten gebruik released.;)

DVDfreak
22-08-2001, 19:16
Het blijft voor mij een heerlijke film, maar je moet er echt van houden, ik ken er ook genoeg die er echt geen fl*kker aan vinden dus...

Harry stadman
28-10-2001, 12:04
Dit is wel een leuke "melige" film.
de kwaliteit van de film en het geluid zijn erg hoog!
voor diegene die van dit soort humor houdt is het een aanrader.

Maarten van Krimpen
14-04-2002, 15:36
Een van de allerslechtse films die ik ooit heb gezien!!! Heather Graham is best leuk, maar voor de rest is het allemaal van beduidend lage kwaliteit. Vooral de scene met de Fat Bastard was om (letterlijk) van te kotsen.

Dane
21-04-2002, 20:03
Een van de allerslechtse films die ik ooit heb gezien!!! Heather Graham is best leuk, maar voor de rest is het allemaal van beduidend lage kwaliteit. Vooral de scene met de Fat Bastard was om (letterlijk) van te kotsen.

Da's natuurlijk een kwestie van smaak, dat gedeelte met fat bastard vond ik ook het minst leuk, ik kon er niet echt om lachen en Heather Graham was ook zeer leuk. De rest van de film vond ik echt super, het komt niet zo heel vaak voor dat ik zo moet lachen bij een film, vooral dat stukje als die kerel (ben z'n naam ff kwijt) in een rafijn valt, echt hilarisch.
Trouwens weten jullie allemaal dat je bij de aftiteling die kerel weer hoort praten?, echt super!

kaptein Pikaard
27-04-2002, 14:53
he Elwood heb toevallig niet de bovenstaande recensie gelezen ?Want daar staat het ook hoor!

Dane
27-04-2002, 16:09
he Elwood heb toevallig niet de bovenstaande recensie gelezen ?Want daar staat het ook hoor!

Oops, well, it's only human to make mistakes

Gerben van der Leun
05-05-2002, 18:36
Merkwaardig dat er op dvd.nl geen recensie van deel 1 staat. Niet dat dit deel flink zou scooren, maar om een compleet beeld te krijgen lijkt het me wel handig.
http://www.le-monde-du-flipper.com/Images/G-Austin%20Powers.JPG

Harm
04-09-2002, 20:05
Alle Austin Powers films tot nu toe vind ik bijzonder geslaagd. Deel 3 vind ik eerlijk gezegd nog het best. Het is een combinatie van droge humer, beetje actie en de mooiste vrouwen. Top gewoon als je een avondje lekker wil relaxen, verstand op nul en genieten...

Mijn collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Harm)

GaMbiNo
18-10-2002, 17:49
Weer een erg goede film.
Ik heb de eerste twee Austin Powers films op DVD en de derde heb ik reeds in de bios kunnen bewonderen maar dit blijft toch mijn favoriete. :)
En wederom is het aandeel mooie vrouwen in deze film weer erg groot. :)

Piet Dijkstra
17-12-2002, 16:08
NU gespot bij FRS: Austin Powers 1 + 2 voor respectievelijk 7 en 10 euro....

ik ga ze dadelijk halen;)

Bas de Jong
10-06-2003, 16:55
De beste Austin Powers IMHO! Je moet natuurlijk wel van dit soort humor houden maar als je dat doet, dan zal deze DVD je niet teleurstellen.

Rogier Burghout
11-06-2003, 15:13
Vind ik ook Bas (deze de beste). Deel 1 vond ik wat flauwtjes en deel 3 weer een beetje té.

Gabriel B.
12-06-2003, 08:48
Deze viel een beetje tegen omdat de meeste grappen al in deel 1 gebruikt werden.

franck hennes
15-06-2003, 03:55
inderdaad worden de grappen uit deel 1 veelal opnieuw uitgewerkt maar wél met fantasie!
ik ben nu eenmaal een tiep dat best twee keer om een grap kan lachen als die anders (beter) verteld wordt. (het van 't Hek-effect).
vooral het silhouettenspel blijft ongeëvenaard. dit is echte rechtoe-rectaal humor. :lol:

your too big too fit in here (liedje uit The Sweetest Thing).

Swanski
19-09-2003, 17:59
gister maar weer eens gezien: kan er niet vaak genoeg om lachen HIHAHO

deel 1 eerst en toen deel 2 gezien...>vind deel 2 weer wat leuker dan deel 1....deel 3 moet ik nog zien, en dat ga ik zo doen...!

2e scene met Fat Bastard vind ik juist weer 1 v/d leukste scenes uit deel 2...

maar je moet er natuurlijk wel van houden, deel 4 mag van mij meteen komen!!!

Jaded
19-09-2003, 20:13
deel 4 mag van mij meteen komen!!!
Wacht maar tot je deel 3 effectief hebt gezien.

Het concept van de eerste drie films lijkt me een redelijk afgesloten verhaal.

Als ze de weg inslaan die op het einde van deel 3 wordt voorgesteld, dan zal het een compleet andere film worden die weinig draagvlakken heeft met de uitgestippelde onderlinge hierachiëen van de eerste trilogie.

Wat natuurlijk niet uitsluit dat het een goede film zou kunnen worden ...

Rickje
20-09-2003, 17:42
Deel 1 heb ik nog niet gezien maar 2 en 3 heb ik zelf op DVD.
Deel 1 komt er ooit nog wel bij om de collectie compleet te hebben.
Deel 3 vond ik nog leukste... die ik tot nu toe heb gezien.

Swanski
21-09-2003, 02:34
deel 4 mag van mij meteen komen!!!
Wacht maar tot je deel 3 effectief hebt gezien.

Het concept van de eerste drie films lijkt me een redelijk afgesloten verhaal.

Als ze de weg inslaan die op het einde van deel 3 wordt voorgesteld, dan zal het een compleet andere film worden die weinig draagvlakken heeft met de uitgestippelde onderlinge hiarachiëen van de eerste trilogie.

Wat natuurlijk niet uitsluit dat het goede film zou kunnen worden ...
HIHI...>daar ben ik nu inmiddels achter :roll:

deel 3 is idd zoals je het zegt het einde van een redelijk afgesloten verhaal...> maar met 3 delen ben ik ook heel tevreden :D

nova6666
03-12-2004, 23:40
Leuke,wat flauwe film.

MGdutch
08-12-2004, 22:34
De film is bij momenten best leuk maar je moet er ook wel voor in de stemming zijn :P .