PDA

Bekijk de volledige versie : Op zijn zachst gezegd heb ik een probleem..



scorpion69
30-11-2002, 10:59
Hey,

Ik gebruik mijn dvd-speler ook als cd-speler. Ik was dus naar een cd-tje aan het luisteren toen de postbode langskwam met een pakketje met een nieuwe cd. Ik dus de cd die ik aan het luisteren was stopgezet, laadje opengedaan en.. blijft die %$@&! cd in de dvd-speler achter!! Laadje schoof dus netjes open maar die was dus leeg! :mad:

Weten jullie wat ik hier nou mee moet doen? Ik neem aan dat het hele loopwerk nu naar de knoppen is inclusief mijn cd. Kan ik die cd trouwens verhalen op de fabrikant van de dvd-speler?

Kan ik die cd er zelf uitkrijgen of zouden jullie toch naar de fabrikant gaan met het risico dat ik hem weken en misschien wel maanden kwijt ben? Er zit nog wel garantie op..

Tim Weisselberger
30-11-2002, 11:01
denk dat dit allemaal wel meevalt, je zou even de kast open moeten schroeven de cd unit eruit alen... en de boven kant eraf schroeven, hier zal je zien dat of je cd onder het laadje zit of (als het een open cdunit is) zelfs in de speler zelf ligt, achter de cd speler

scorpion69
30-11-2002, 11:05
denk dat dit allemaal wel meevalt, je zou even de kast open moeten schroeven de cd unit eruit alen... en de boven kant eraf schroeven, hier zal je zien dat of je cd onder het laadje zit of (als het een open cdunit is) zelfs in de speler zelf ligt, achter de cd speler

Wat ik vergeten te vermelden ben is dat de laatste tijd als ik dat laadje opendeed de cd soms niet helemaal in de tray lag, snap je? Ik ben bang dat dit vaker gaat voorkomen en om elke keer dan dat ding open te schroeven. Ben ik ook meteen mijn garantie kwijt en het was geen cheapo ding.. Niet dat ik iets tegen cheapo dvd-spelers heb hoor maar ik heb liever een merk.

Ps. trouwens bedankt voor je snelle reactie!

Tim Weisselberger
30-11-2002, 11:07
dan raad ik aan om m naar je dealer te brengen, ivb. met je garantie dus..

iig sterkte ermee.

Johan van den D.
30-11-2002, 11:09
dit heb ik ook ooit eens (in een ver verleden)gehad
zelfde gedaan als wat Tim voorstel en inderdaad was het daarna opgelost
gewoon cd tje eruit gehaald en alles weer dichtgeschroefd
geheel zonder problemen wel te verstaan en spelen maar weer

Johan van den D.
30-11-2002, 11:11
Wat ik vergeten te vermelden ben is dat de laatste tijd als ik dat laadje opendeed de cd soms niet helemaal in de tray lag, snap je? Ik ben bang dat dit vaker gaat voorkomen en om elke keer dan dat ding open te schroeven. Ben ik ook meteen mijn garantie kwijt en het was geen cheapo ding.. Niet dat ik iets tegen cheapo dvd-spelers heb hoor maar ik heb liever een merk.

nu ik dit lees moet ook ik je adviseren om terug te gaan
zeker nu je er nog garantie op heb zitten

scorpion69
30-11-2002, 14:42
nu ik dit lees moet ook ik je adviseren om terug te gaan
zeker nu je er nog garantie op heb zitten

Ja ik denk dat ik idd terugga naar de leverancier. Iig bedankt voor de reacties!

Vraag me alleen af waarom ze die tray zo ongelukkig maken. Bij cd-rom spelers en dvd-spelers voor in de computer maken ze zo'n opstaande rand op de tray zodat deze problemen voorkomen worden. Dit heeft natuurlijk ook te maken dat die meer toeren maken maar het lijkt me een kleine moeite..

Tim Weisselberger
30-11-2002, 15:35
scorpion69
Vraag me alleen af waarom ze die tray zo ongelukkig maken. Bij cd-rom spelers en dvd-spelers voor in de computer maken ze zo'n opstaande rand op de tray zodat deze problemen voorkomen worden. Dit heeft natuurlijk ook te maken dat die meer toeren maken maar het lijkt me een kleine moeite..

denk dat het hier meer een hardwarematig probleem was en het draaigedeelte niet naar beneden gegaan is, zodoende als deze opstaande randen had, was nu je cd en waarschijnlijk ook je hele loopwerk naar de klote geweest.