PDA

Bekijk de volledige versie : Avengers, The [DVD]



Koen Koene
19-07-2001, 00:02
Avengers, The [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=99)

GalO
25-06-2002, 15:50
zeer vermakelijke film!
Geen groots spektakel of super plot. maar zeer vermakelijk

robvanknegsel
10-05-2003, 13:47
Grootste flopfilm uit de geschiedenis. Ik snap niet dat die nog zo vaak uitgezonden wordt.
Enigste lichtpuntje is Sean Connery en voor de rest is het één groote verhaalloze flutremake. Net als de remake van The Saint overigens!

WAARDELOOS!

Maarten van Krimpen
08-06-2003, 19:48
Mijn pa heeft laatst de box van de orginele serie gekocht, en eigenlijk begin ik erg nieuwsgierig te worden naar deze versie deze serie. Waarom is dit nou zo slecht?!

Gabriel B.
11-06-2003, 15:54
Mijn pa heeft laatst de box van de orginele serie gekocht, en eigenlijk begin ik erg nieuwsgierig te worden naar deze versie deze serie. Waarom is dit nou zo slecht?!
De eerste paar seizoenen van de serie zijn heel erg goed.
Ook ik vind niets aan de film maar ik weet echter niet juist waarom. De film bevat een paar elementen die doen terugdenken aan de serie maar over het algemeen blijf je aan het einde toch zitten met een gevoel van teleurstelling.

piet superlight
28-07-2003, 08:08
Heb de herhalingen van de originele serie al diverse keren gezien; fantastische serie. De film bevat vele elementen die deze serie zo apart maakte, echter het 'grote' probleem waarom de film niet geheel klopt zit 'm mijns inziens in de casting van Steed (te jong).

Richard B.
08-12-2003, 23:59
Een must-NOT-have! :) Misschien amusant om een keer te zien maar daarna nooit meer.

chimera01
09-12-2003, 00:11
Maar Uma zag er fantastisch uit!!!!!!!!!!

De remake van de Saint was oke, lang niet zo slecht als de bioscoopfilm van The Avengers.