PDA

Bekijk de volledige versie : Na de aftiteling van Harry Potter.........



Chris Howitt
01-12-2002, 12:13
Ik weet niet of ik de enige ben die het opviel, de meeste hebben het waarschijnlijk niet eens gezien. Want er zijn volgens mij maar weinig mensen die altijd tot na de aftiteling blijven zitten.

Maar ik bleef dus gisteravond na het einde van Harry Potter toch maar even zitten, om te kijken of er misschien nog iets kwam.

En ja helemaal aan het einde van de aftiteling, zag je een opname in Diagon Alley en daarna de etalege van een boekenwinkel.

Daarin werd het nieuwe boek van Gilderoy Lockhart aangeprezen met de titel : Who Am I.

Als ik het mij goed herinner, was er 1 persoon die begon met bloopers etc aan het eind van zijn films. En dat was Jackie Chan....

En was er niet een film van en met Jackie Chan die ook Who Am I heette.

Volgens mij heeft Chris Columbus dit express gedaan om zo zijn bewondering voor Jackie Chan te laten zien.

Of denk ik nou veel te diep na.

Niels Simons
01-12-2002, 12:16
ik kijk eigenlijk altijd tot t einde,maar,dan spoel ik eerst door.

vaak erger ik me dan als ik zie dat er in de aftiteling DTS meeloopt,terwijl t niet op de dvdstaat(wordt bewaard voor een evt super se denk ik dan altijd).

soms wel leuke dingen,bv in ksmith films,verwijzingen naar eerdere films.(nog meer)

of bij kingpin,dat je dat vrouwtje nog een keer in het autospiegeltje ziet.

Chris Howitt
01-12-2002, 16:01
Niemand hier een mening of reactie op ??

Jeroen Groot
02-12-2002, 17:21
Ja, ik zag het ook, erg grappig. Maar ik ben geen fan van Jackie Chan en weet niets van zijn films en dus ook niet of deze 'verwijzing'zo bedoeld was of niet

T. van Keeken
02-12-2002, 20:51
Leuke dingen na aftitelingen:

- Scary Movie, Doofey's haat-liefde verhouding met zijn stofzuiger.
- A Bug's Life: "Bloopers"
- Toy Story 2: "Bloopers"
- Moulin Rouge: de moraal van het verhaal
- There's Something About Mary: Sing-a-long
- Monsters Inc.: "Bloopers"
- Rush Hour: Bloopers
- Rush Hour 2: Bloopers
- Shrek: Shrek's Swamp Karaoke Dance Party
- Me, Myself & Irene: Alle (maar dan ook echt alle) extra's in de credits met foto's
- Chicken Run: proloog met de muizen

En vast nog veel en veel meer...

ToolkiT
03-12-2002, 01:29
Leathal weapon 3 heeft het ook...

Wel balen ben gister naar HP2 geweest en dit gemist... terwijl ik normaal wel wacht...
Ik was wel een van de laatste die de bios verliet maar die aftitels duurde wel heel lang...:(

jawa
03-12-2002, 01:41
the phantom menace (de beademing van darthvader)

rkrijger
19-08-2004, 15:12
Pixar heeft meestal bloopers na het eind van de film. Is dat ook in de bios zo?!?

Marc Raps
19-08-2004, 18:53
Bij Harry Potter 3 heb je tijdens de aftiteling die afbeelding van de Sluipwegwijzer/Marauder's Map met die voetjes. Als de aftiteling is afgelopen hoor je Harry zeggen "Mischief managed!" en de kaart gaat weg. Dan zegt hij "Nox." en gaat het beeld op zwart.

Bas de Jong
19-08-2004, 21:16
Niemand hier een mening of reactie op ??

Ik denk dat je er teveel over nadenkt ;)

[spoiler:02bac25a64]Lockhart is immers zijn verstand kwijtgeraakt in die film. Dat Who am I lijkt mij dan ook als grapje bedoeld te zijn. Immers, Lockhart weet niet meer wie die nou eigenlijk is.[/spoiler:02bac25a64]

Robbie-x
19-08-2004, 21:23
Niemand hier een mening of reactie op ??

Ik denk dat je er teveel over nadenkt ;)

[spoiler:f5460ef637]Lockhart is immers zijn verstand kwijtgeraakt in die film. Dat Who am I lijkt mij dan ook als grapje bedoeld te zijn. Immers, Lockhart weet niet meer wie die nou eigenlijk is.[/spoiler:f5460ef637]

Dan lijkt me dit de juiste verklaring

chimera01
19-08-2004, 21:25
Finding Nemo, komt Sully op het einde langs gezwommen en dat kleine visje dat voor iedereen bang is in de film wordt aangevallen door dat diepzeemonster met lampje voor zijn hoofd met een leuke twist.

Marcel den Haan
19-08-2004, 21:31
Er werd in deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=25016) al vrolijk gepraat over scenes na de aftiteling.