PDA

Bekijk de volledige versie : Wat heeft Ben Stiller met Owen Wilson?



empirekees
01-12-2002, 14:40
Wat heeft Ben Stiller met Owen Wilson, want in bijna elke film waarin ik Ben stiller speelt, kan ik wachten tot dat Owen Wilson verschijnt, of andersom.

Misschien een domme vraag, maar ik wilde het graag weten!

Daan de G.
01-12-2002, 14:49
zijn volgens mij dikke maatjes , maarja de kwaliteit van de films laat nog al eens te wensen over , zoals Zoolander(wat een slechte,humorloze film!)

Donovan
01-12-2002, 14:52
Ze kennen elkaar denk ik van Saturday Night Live?

JeroenDeluxe
01-12-2002, 14:59
ze zijn allebei in november geboren... :o

Richard B.
01-12-2002, 15:12
Ik denk dat ze geen van beiden de klap van The Cable Guy ('96) teboven gekomen zijn. Misschien dat elkaar nog tegenkomen bij verwerkingstherapie. :D

EDIT: mijn conclusie is dat ze allebei een voorliefde hebben voor het maken van slechte films, alhoewel Wilson zich daar niet altijd even strikt aan houdt (Bottlerocket, Rushmore, Royal Tennenbaums).

Renny Collard
01-12-2002, 21:15
Ik kan niet zeggen dat Meet the Parents slecht is:)

Niels Simons
01-12-2002, 21:22
royal tannenbaums zit stiller ook in,dus daar klopt je redenering niet helemaal denk ik zo.

enne,de cable guy was dan wel anders dan anders,maar ik vond em nog heel acceptabel hoor.

groeten,niels

Gabriel B.
11-12-2002, 15:11
We zullen zien wat ze van 'Starsky & Hutch' maken.

Richard B.
26-12-2002, 22:22
Een stukje uit een interview met Ben Stiller in het januari-nummer van 'Total Film':



You and Owen Wilson keep working together. What's the connection?
The first time I met Owen - along with his brother Luke and Wes Anderson - was when I saw Bottle Rocket, a black-and-white short that was Wes' first movie. Anyway, I was casting The Cable Guy at the time and I decided to cast Owen in a small part - he's the guy that Jim Carrey beats up in the bathroom scene. Then we did a film called Permanent Midnight together. He played my best mate. We became friends and have been ever since.


Slotje! :D

Rob P.
26-12-2002, 22:58
Janeane Garofalo zit overigens ook al vaak bij Ben Stiller films. Volgens mij kennen Wes Anderson en Owen Wilson elkaar van Saturday Night Live. En dat zie je ook wel vaak, dat er een acteur gecast is voor een rol en dat hij dan een goed woordje doet voor een bevriende collega. Don Cheadle en Luis Guzmán zijn daar ook een mooi voorbeeld van..

Rob P.
26-12-2002, 22:59
x

Richard B.
26-12-2002, 23:44
Janeane Garofalo zit overigens ook al vaak bij Ben Stiller films.

Janeane Garofalo en Ben Stiller hebben, dacht ik, een relatie gehad. Na het beeindigen daarvan zijn ze vrienden gebleven en hebben ook samen een boek geschreven ('Feel this book' heette ie geloof ik).



Volgens mij kennen Wes Anderson en Owen Wilson elkaar van Saturday Night Live. En dat zie je ook wel vaak, dat er een acteur gecast is voor een rol en dat hij dan een goed woordje doet voor een bevriende collega. Don Cheadle en Luis Guzmán zijn daar ook een mooi voorbeeld van..

Ik heb SNL nooit zo gevolgt (voor zover het hier in Nederland al werd uitgezonden) maar weet je zeker dat Anderson en Wilson ooit hebben meegedaan aan dat programma? In hun bio's op IMDB kom ik er in ieder geval niets van tegen. Stiller was natuurlijk wel een cast-member.