PDA

Bekijk de volledige versie : JVC TH-A75R of JVC THV70R



paulh_15
02-12-2002, 17:01
Kan iemand mij helpen welke beter is? Ik twijfel heel erg tussen een van die twee. Ik weet dat TH-A75R 6.1 heeft, maar ik lees op sommige sites dat 6.1 misschien wel minder is dan 5.1. Help me please het is voor mij een behoorlijk grote aankoop.

Alvast Thanks Paul

Raskel
02-12-2002, 17:27
Ik zou gaan voor 6.1. Er worden steeds meer films uitgebracht die dit ondersteunen en het is echt de moeite waard wat betreft het geluid. Laat je niet beinvloeden door wat er gezegd wordt op sommige sites.

floppie
04-12-2002, 16:51
Even reactie op reply boven mij, dus hij zou ook geen rekening moeten houden met jou reply?
Lijkt mij het beste dat je gewoon eens gaat luisteren ipv van je door anderen mensen te laten informeren over hun voorkeur.

Raskel
04-12-2002, 17:12
Even reactie op reply boven mij, dus hij zou ook geen rekening moeten houden met jou(W!) reply?


Wat ik bedoel te zeggen Floppie is dat het uiteindelijk erop neerkomt dat je toch zal moeten gaan luisteren naar wat je zelf het mooiste vindt. De adviezen die men geeft kun je altijd gebruiken, daarna kun je altijd zelf beslissen wat je eraan hebt.

Ik had het overigens over "sommige sites", zoals Paul aangaf. Ik kan begrijpen dat leken (als ik het zo oneerbiedig mag zeggen ;)) soms door de bomen het bos niet meer zien.

marco kempers
07-12-2002, 20:47
Hoi,

Ik ben met dezelfde keuze bezig. Ik zou ook voor de laatste gaan. Verder kan ik wel aangeven dat het een superset is voor dat geld. Laatste tip kijk eens op miep kniep / el cheapo. Dat scheelt gigantisch;)

Marco

Pieter
08-12-2002, 13:44
De THA75 is niet alleen beter maar ook veel degelijker dan de THA70, geen keus absoluut voor de 75 gaan

marco kempers
08-12-2002, 17:32
Hoe bedoel je degelijker?
Beter loopwerk of zoiets?

Pieter
09-12-2002, 12:25
Onder andere inderdaad het loopwerk, maar ook de inlader van het schijfje is bij de 70 niet echt best en het komt meerdere keren voor dat het schijfje er niet meer uitkomt! Qua geluid is de 75 veel beter, niet alleen is het systeem bereid om zowel discreet als matrix 6.1 te spelen maar het geluid is voller (komt ook door de betere sub die erbij zit). Ik ben zelf helemaal geen liefhebber van die all-in-one setjes, maar deze is veruit de beste die ik ben tegengekomen.