PDA

Bekijk de volledige versie : final destination 2



skank
04-12-2002, 16:01
Voor diegene die final destination (mezelf niet meegerekend) een leuke, boeiende film vonden

er komt een vervolg
er staat reeds een trailer van deze film hier:

http://www.apple.com/trailers/newline/final_destination_2.html

De eerste film vond ik nogal magertjes en voorspelbaar...

Philippe
04-12-2002, 17:15
Van totaal overbodige sequels gesproken.:)

Tim Weisselberger
04-12-2002, 17:19
ach vind het een leuk idee.... dead can't be stopped, en de trailer ziet er veelbelovend uit, een heerlijke popcorn-nobrainer :)

Niels Simons
04-12-2002, 17:19
deel 1 vond ik wel origineel(soms zelfs spannend),

maar dit lijkt me niet zon film om naartoe te gaan.
ik koop em wel een keer voor 10 euro.

groeten,niels

skank
04-12-2002, 20:08
Van totaal overbodige sequels gesproken.:)

vind ik ook :)

Richard B.
04-12-2002, 21:16
Ik heb erg genoten van deel 1 dus ik zal deel 2 zeker gaan zien. Het zijn niet al te ambitieuze films, dus het maakt me niet zoveel uit of het een sequel is of niet.

System 3rror
04-12-2002, 22:02
Wil hem wel zien, maar zit er niet echt om te springen.

"Kimberly Corman and her friends decide to head out on a trip. On the way, they get caught up in a horrible accident, in which Kimberly survives, but her friends die brutally. Kimberly also saves a few other people. Soon after the accident, the survivors of the accident start dropping like flies. Now, it's up to Kimberly, along with the help of Flight 180 junkie Thomas Burke, Clear Rivers, and the Mortician William Bloodworth, Kimberly must find a way to stop death before it's to late... Before it's her turn.""

Gewoon weer zelfde verhaal lijn, iemand die de ongelukken voorspelt en al dr vrienden gaan dood. Alleen nu met vrouwen in de hoofdrol. Deel 1 was orgineel, ben benieuwd wat ze hier dan voor nieuwe draai aan gaan geven.

Richard B.
04-12-2002, 22:42
Wil hem wel zien, maar zit er niet echt om te springen.

"Kimberly Corman and her friends decide to head out on a trip. On the way, they get caught up in a horrible accident, in which Kimberly survives, but her friends die brutally. Kimberly also saves a few other people. Soon after the accident, the survivors of the accident start dropping like flies. Now, it's up to Kimberly, along with the help of Flight 180 junkie Thomas Burke, Clear Rivers, and the Mortician William Bloodworth, Kimberly must find a way to stop death before it's to late... Before it's her turn.""

Gewoon weer zelfde verhaal lijn, iemand die de ongelukken voorspelt en al dr vrienden gaan dood. Alleen nu met vrouwen in de hoofdrol. Deel 1 was orgineel, ben benieuwd wat ze hier dan voor nieuwe draai aan gaan geven.

Ik las al ergens dat het ongeluk aan het begin echt onwijs ranzig is. Ben benieuwd of dat een beetje van hetzelfde niveau is als het begin van Ghost ship, want die was ook wel supergrof!

skank
05-12-2002, 12:06
ghost ship al gezien??? die moet toch nog uitkomen in de cinema? ben benieuwd naar deze titel

Daan de G.
05-12-2002, 12:13
ghost ship al gezien??? die moet toch nog uitkomen in de cinema? ben benieuwd naar deze titel

hij is al in de bioscoop ja ,maar schijnt echt een hele matige film te zijn!

skank
05-12-2002, 12:18
in nederland reeds in de cinema??? in belgiƫ niet hoor.

stom apeland :)


matige film maar? oei

Daan de G.
05-12-2002, 12:23
in nederland reeds in de cinema??? in belgiƫ niet hoor.

stom apeland :)


matige film maar? oei

maar jullie hebben Bond :)

skank
05-12-2002, 12:25
maar jullie hebben Bond :)


Jullie niet dan???????????????????

jawel toch

das toch ne wereldwijde release?

ik ga vanavond met M@drox naar bond zien.....

Daan de G.
05-12-2002, 13:00
Bond komt pas bij ons op 9 januari, niet dat ik een groot bond fan ben hoor :) juist helemaal niet :D
ben blij dat two towers wel een wereldwijde release is :)

skank
05-12-2002, 14:51
nou, als je de trailers ziet, wil ik deze bond film toch niet missen! zelf ben ik nu ook niet zo'n grote bondfan maar toch...

de trailers doen me watertanden naar meer...

Richard B.
05-12-2002, 23:14
ghost ship al gezien??? die moet toch nog uitkomen in de cinema? ben benieuwd naar deze titel

Hij draait al een tijdje in het 'sneak-circuit' (zie www.sneakpoint.nl) en daardoor zag ik hem een weekje geleden al. In het kort: het is een erg matige film met een paar goeie scenes (waarvan het begin er een is). Goed idee voor een film maar slecht uitgewerkt. Desondanks heb ik er geen spijt van dat ik hem gezien heb, alhoewel ik de dvd ervan wel zal laten liggen.

RobW
07-12-2002, 22:27
de trailers doen me watertanden naar meer...

Daar zijn die dingen ook voor gemaakt:D

Mij leek Final Destination 2 eerst wel leuk, maar het is gewoon een zelfde film. Dat is dus echt belachelijk. Dat kan je gewoon niet doen. Iig, ik denk dat ik hier geen kaartje koop. Waar Canal+ al niet handig voor kan zijn:D

Tim Weisselberger
08-12-2002, 00:11
Mij leek Final Destination 2 eerst wel leuk, maar het is gewoon een zelfde film.... <knipje>

waar heb jij deze film dan gezien? :)

RobW
08-12-2002, 10:45
De trailer doet dat vermoeden...

Fox
31-07-2003, 12:14
Geweldige film, samen met X-2 de beste die ik gezien heb van dit jaar dan

Rob Technoid
31-07-2003, 12:23
Vond hem ook wel leuk, je krijgt wat je verwacht: een aardige popcornfilm zonder al te veel poeha. Alleen het einde viel een beetje tegen.