PDA

Bekijk de volledige versie : Welke winkel raad jij aan voor de aankoop van een plasma/pro



Stitch
04-12-2002, 19:41
Welke winkel springt er wat jullie betreft positief uit voor de aanschaf van een plasma/projectie televisie. Voorkeur voor de Randstad.

Dus assortiment, klantvriendelijkheid en heel belangrijk vakkennis, vooral geen dozenschuivers.

Johan van den D.
07-12-2002, 13:10
ik zou gewoon eerst eens bij correct en de MM gaan kijken
staan vrij veel types en dus lekker vergelijkings materiaal
echter of je ze hier ook moet kopen betwijfel ik ten zeerste want daar is het toch een beetje zoals je al noemde" dozenschuiverij"http://smiliez.de/img.php/2323.gif

Franklin
07-12-2002, 13:15
Welke winkel springt er wat jullie betreft positief uit voor de aanschaf van een plasma/projectie televisie. Voorkeur voor de Randstad.

Dus assortiment, klantvriendelijkheid en heel belangrijk vakkennis, vooral geen dozenschuivers.

Probeer Elvic in Huizen. Goede service en heel veel kennis op het gebied van dvd en plasma.
www.elvic.nl

Anonymous
07-12-2002, 19:55
Raf amsterdam
Staffhorst Electronics Utrecht

Ik geloof dat er nu ook een inruilactie is met plasma tv's
e.d.

Stitch
07-12-2002, 21:39
Raf amsterdam
Staffhorst Electronics Utrecht

Ik geloof dat er nu ook een inruilactie is met plasma tv's
e.d.

Een inruilaktie, COOL! Nu moeten de prijzen alleen rapid omlaag!

Bedankt iedereen voor de tips, ik ga eens rondreizen.
Vandaag ook een goede winkel gevonden, de MediaMarkt Rotterdam Alexandrium, erg veel keuze in plasma's, projectietv's, lcd's en gewone tv's en veel, heel veel verkopers...

Anonymous
07-12-2002, 21:41
Ze zijn al redelijk in prijs verlaagd hoor, tenminste, in vergelijking
met een jaartje terug...

Johan van den D.
08-12-2002, 08:11
en veel, heel veel verkopers... en dit zijn dus die dozenschuivers
maar je heb daar inderdaad veel soorten en maten staan/hangen om eens lekker te vergelijken
hier kan je jezelf wel lekker maken voor een plasmatje of iets dergelijkshttp://smiliez.de/img.php/2094.gif