PDA

Bekijk de volledige versie : Saving Private Ryan



Tristan
07-10-2001, 23:12
Vraagje: wie van jullie heeft saving private ryan gekocht? Waar en voor hoeveel?

Ik ben dus opzoek naar een adresje waar die goedkoop te krijgen is

(omg. Amsterdam als het kan)

Dank jullie wel!

Arnold van Oostrum
07-10-2001, 23:37
SPR was een paar weken geleden in de aanbieding (voor f 39,95) bij alle HEMA vestigingen. Probeer het daar nog eens.

etterletter
08-10-2001, 08:55
en anders moet je ff bij mediamarkt kijken daar kost ie fl45,00
geloof ik

aetjansen
10-10-2001, 23:27
tristan? Heb je em al? Waarvandaan? Enne, staat ie op 1 of 2 schijfjes?

Tristan
11-10-2001, 14:45
tristan? Heb je em al? Waarvandaan? Enne, staat ie op 1 of 2 schijfjes?

Nee shit, ik kan het gewoon niet hebben dat ik die aanbieding bij de HEMA gemist heb. Ik had gekeken en er lag nog maar 1 exemplaar van MI:2, dus ik heb die snel gegrepen. (ook 39,95)

Ik zag SPR bij FRS voor 59,95, en was bij mediamerkt amsterdam wezen kijken, maar die hadden ze daar niet, de arme sukkels. Er is een partij in bestelling en die komt waarschijnlijk volgende maand. Volgens de computerdata gaatie daar 54,99 kosten. Maar je weet nooit met MediaMarkt.... ik hoop datie daar ook niet al teveel gaat kosten.

Ohja en ik had nog gekeken naar die aanbieding bij de AH.... de actie is wel aardig maar echt veel korting haal je er toch niet uit omdat ze prijzen daar sowieso hoger zijn. (zeg ca. 15 tot twintig piek voordeel als je twee dvds koopt -> vertical limit en T2)

Mocht er iemand wezen die nog een fijne actie of adres kent waar ik SPR goedkoop kan krijgen dan hoor ik het nog wel hoor!

Moet ook maar eens het centrum in (Amsterdam) ben ik lang niet geweest...

De groeten maar weer!

Tom van den Hout
11-10-2001, 15:06
Ik koop zelf altijd al mijn films bij de Makro of bij plee,

Bij de Makro zijn bijna alle films altijd 53 piek per stuk, en als ze in de aanbieding zijn dan 47 piek. Behalve films die iets van 90,- in de winkel zijn, die zijn daar ongeveer 65,-

Ik weet niet of je een Makro pas hebt, anders ken je vast wel iemand met zo'n pas.

forzavado
12-10-2001, 10:08
Ik heb SPR besteld bij DVD express. Kost je ongeveer 65 gulden (incl shipping), wel duur maar je hebt wel de DTS geluidstrack. En dat klinkt stuk beter dan de toch al goede DD (die had ik voor gein gehuurd voor het verschil)

Tristan
12-10-2001, 11:53
Ik heb SPR besteld bij DVD express. Kost je ongeveer 65 gulden (incl shipping), wel duur maar je hebt wel de DTS geluidstrack. En dat klinkt stuk beter dan de toch al goede DD (die had ik voor gein gehuurd voor het verschil)

Forzavado, welke regio heeft deze disc en bevat de disc ook een Nl ondertiteling?

tenslotte: wat is de site van dvd express...

Tnx.

Alexander de Mol
14-10-2001, 17:10
tenslotte: wat is de site van dvd express...www.dvdexpress.com (http://www.dvdexpress.com) ......

Tristan
15-10-2001, 00:15
Goh ik was heel even enthousiast: zag em op de site van www.wehkamp.nl voor 44 gulden en nog wat.
Maarja, bleek bij de verwerking van de bestelling bij te staan dat er nog 9,75 gulden bezorgkosten bijkomt...... kan ik net zo goed nog heeel even rondkijke..

forzavado
15-10-2001, 08:28
Deze dvd is regio 1 en heeft dan ook alleen engelse ondertiteling (voor slechthorenden dus je hoort niet alleen de effecten, je krijgt ze ook nog eens ondertitelt, geweldig! ):D

Henk Heideveld
15-10-2001, 11:36
Mocht er iemand wezen die nog een fijne actie of adres kent waar ik SPR goedkoop kan krijgen dan hoor ik het nog wel hoor!

Beste Tristan,
Gewoon rustig blijven, de ene na de andere aanbieding dient zich aan. Zeker naar de feestdagen toe zal dit nog toenemen.
Ikzelf zag gladiator tijden lang voor f 90,-- in de winkel liggen. Liep enkele weken verdwaald door utrecht en, ja hoor, f 62,95. Dat is dus even 43% prijsverschil.
Mijn prijs voor private Ryan was toendertijd f 53,95.
Laat je niet gek maken. Dat is de truc van de commercie. Keep your eyes wide open. Het stikt de moord van de ronduit willekeurige prijsverschillen. Zelfs tussen FRS Den Bosch en FRS Oss bestaan soms aanzienlijke prijsverschillen.

Tristan
15-10-2001, 12:30
Ja Henk je verhaal klopt wel hoor, ik was ook van plan om na de feestdagen te 'wachten', maar niet alleen op dvdtjes ;)

Maar ach, mocht ik nu al een aanbiedinkje tegenkomen zoals die van HEMA, dan ben ik blij!

Henk Heideveld
15-10-2001, 12:52
Ja, ik denk dat ik het weet. Net als bij mij natuurlijk, wachten op je kerstgratificatie.
Ik heb een voorschot gevraagd om tijdig met de kerstinkopen te kunnen beginnen, maar mijn baas trapt daar niet in.

Tristan
25-10-2001, 10:50
Saving private ryan is NU bij Mediamarkt Amsterdan te koop voor fl.25,- netto!!

Helaas zijn er op het moment geen exemplaren van in de winkel, maar deze worden z.s.m. aangeleverd.

Voordat je naar Amsterdam scheurt voor deze titel, bel dan eerst even naar mediamarkt om te vragen of ze al binnen zijn.

Kijk ook even in de pricewatch forum bij meerdere titels!

>> http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1518