PDA

Bekijk de volledige versie : Hart's war



Arnold Bomers
05-12-2002, 20:34
Ik heb deze zien liggen in de videotheek. Maar heb geen idee of dit een goeie film is. Heeft iemand deze al gezien? En zoja, wat vond je er van?

BLACKENED
05-12-2002, 20:47
Als je voor de oorlog/gevechtscenes gaat: laten liggen, je verveelt je KAPOT !

Als je voor de dramatiek gaat: Ja, dan is hij best aardig...

Rochan
05-12-2002, 21:52
Valt behoorlijk tegen. Eerste uur is erg saai, 2e gedeelte gaat wel.:(

Arnold Bomers
05-12-2002, 21:54
Hmm, moet ik toch maar eerst ff huren dan maar. Niet verstandig om em dan gelijk te kopen.

System 3rror
06-12-2002, 08:32
Ben het boek nog aan het lezen, bijna klaar ermee. Ik weet in elk geval wel dat de film niet klopt, er zijn hele stukken bij gevoegd dit NIET in het boek staan. Meestal worden er hele stukken uit boeken weg gelaten, maar hier komen er hele stukken bij :rolleyes:

Robert Vorselman
06-12-2002, 09:47
Van het verhaal in het boek ten opzichte van de film klopt niet veel meer nee, Als je het een goed boek vind, sla de film dan maar over. Gaat alleen maar tegenvallen.

Grt,

Robert

Tommy Brok
08-12-2002, 18:21
Heb het boek gelezen maar de film nog niet gezien, vind het boek erg goed! Ga de film daarom ook zeker aanschaffen!

Tommy!

The Scratcher
08-12-2002, 19:28
Heb hem gisteren gehuurd en er zonder enig vooroordeel of kennis naar gekeken. In het begin vond ik hem wel boeiend en mooi inelkaar gezet maar iets verder dan de helft zakte ie als een kaartenhuis inelkaar. Jammer maar helaas. Maar ik vind hem toch nog goed genoeg voor een keertje te huren daar leent ie zich wel voor. Voor aanschaf is ie (mij althans) niet goed genoeg voor.

Rickje
08-12-2002, 19:48
had Hart's War van de week gehuurd en in het begin is hij wel goed in elkaar gezet... maar na een klein uurtje viel ik gewoon in slaap... zo saai
het leek mij wel een leuke film maar nee... viel ontzettend tegen