PDA

Bekijk de volledige versie : The Two Towers clips



netfox
06-12-2002, 16:01
Sinds vandaag staan er wat nieuwe Two Towers clips op internet. Op onderstaand adres staat een link naar een 15 minuten durende compilatie van al die clips/trailers.

http://www.netfox.nl/2towers/

[edit] Bovenstaand adres is gewijzigd. Het link nu door naar een pagina op mijn eigen server; zodat ik de pagina up-to-date kan houden. Zo staat er nu al weer een nieuwe clip op.

Daan de G.
06-12-2002, 16:13
tnx :D
dit is tenminste intressant ;) ;)

denken jullie dat je die warg attack ook nog verder gaat? ik hoop het :)

netfox
06-12-2002, 16:28
denken jullie dat je die warg attack ook nog verder gaat? ik hoop het :)
Ik denk het wel... ze bouwen de spanning alleen een beetje op tot aan de release ;)

Joey Lindeman
08-12-2002, 14:00
Kijk, daar hebben we wat aan!!!:) thanx

richard_oud
08-12-2002, 14:02
Cool... meteen chekken die hap! thnx

appie1985
08-12-2002, 14:16
Ik wil niet moeilijk gaan doen, maar bestaat er niet een thread van lord of the rings trilogie. Zoals bijv. matrix trilogie waar alle nieuwtjes dat met die film te maken heeft toegevoegd kan worden.

Daan de G.
08-12-2002, 14:28
Ja die bestaat er :D
maar iedereen is nu helemaal hyper de pieper omdat we nog maar een paar dagen te gaan hebben ;)

mark t
08-12-2002, 15:39
Ik wil niet moeilijk gaan doen, maar bestaat er niet een thread van lord of the rings trilogie. Zoals bijv. matrix trilogie waar alle nieuwtjes dat met die film te maken heeft toegevoegd kan worden. Eén? Zoek voor de aardigheid eens op threads met 'LOTR' in de titel...

Lex v/d Moolen
08-12-2002, 16:06
Eén? Zoek voor de aardigheid eens op threads met 'LOTR' in de titel... Waarvan er eentje met kop en schouders boven de rest uitsteekt;)

Soldier2000
08-12-2002, 20:13
Er moeste ook Clips van TTT op de LOTR 4 disc versie staan. Maar ik kan ze daar niet op vinden :(

Weet iemand waar ze precies staan?

Lex v/d Moolen
08-12-2002, 22:14
Er moeste ook Clips van TTT op de LOTR 4 disc versie staan. Maar ik kan ze daar niet op vinden :(

Weet iemand waar ze precies staan? Het is een easteregg op disc 2:
Ga naar sceneselectie en kies de laatste (fan credits), ga dan met pijltjestoetsen nog 1 keer omlaag en je ziet rechtsonder twee torens oplichten, druk nu op OK of Enter en de trailer van TTT begint.


Doe je het zelfde met disc 1, dan krijg je een MTV versie van de Council van Elrond, heel erg grappig;)

Jeroen Driessen
09-12-2002, 08:01
Eén? Zoek voor de aardigheid eens op threads met 'LOTR' in de titel... En doe dat over pakweg 3 weken nog eens....na TTT zal er wel weer een hele zooi bijkomen....*zucht*

Ik blijf lekker bij die ene!

Chickendorp
09-12-2002, 08:21
De stukjes die ik nu gezien heb zijn niet echt dat je zegt WOW.
Dat komt natuurlijk ook door de slechte compressie en het gare geluid.
Maar de film MOET gewoon goed zijn, kan niet anders. Als je het boek tenminste hebt gelezen.

mark t
09-12-2002, 15:34
En doe dat over pakweg 3 weken nog eens....na TTT zal er wel weer een hele zooi bijkomen....*zucht*

Ik blijf lekker bij die ene! Van mij mag er volgende week gerust een (1 dus) bijkomen die specifiek over The Towers gaat. Dus niet over LOTR-spellen/-ringen/-zwaarden/-verschillende uitvoeringen van de boeken (dus wel over boek versus film) en/of -reizen. Het is per slot van rekening het deel van het forum dat betrekking heeft op FILM-discussies.
De bestaande thread zou dan mogen worden herdoopt tot 'LOTR-ouwehoer-thread' (niet denigrerend bedoeld), waarin dus ook de randverschijnselen rondom Tolkien aan bod kunnen komen.

Voor de rest mogen alle nieuwe TTT/LOTR-threads meteen gesloten worden ('Waar heb jij TTT gezien?', 'Poll: Welke LOTR-film vond jij beter?', 'Poll: Hoe vaak ga jij TTT bekijken/heb jij TTT bekeken?', 'Wanneer komt TTT op dvd uit?' 'Komt er een special edition en een gewone TTT-dvd', 'Wat vond jij van TTT?', 'TTT breekt alle bezoekersrecords', 'Hoeveel TTT-threads heb jij geopend/ ga jij nog openen?', 'Welke LOTR-thread had jij willen openen?', 'Overspannen forum-leden vallen newbies aan die TTT-threads opstarten'). Ik zag nota bene vandaag een thread waarin een countdown wordt gestart naar de première van Die Another Day in Nederland. Kunnen we misschien ook doen voor alle nog komende LOTR-films en dvd's. Of misschien voor alle films en DVD's.

KAP NOU EENS MET DIE DUBBELE, DRIEDUBBELE EN HONDERDVOUDIGE LOTR-THREADS!!!

(Hijg, hijg, hijg)

Daan de G.
09-12-2002, 16:13
De stukjes die ik nu gezien heb zijn niet echt dat je zegt WOW.
Dat komt natuurlijk ook door de slechte compressie en het gare geluid.
Maar de film MOET gewoon goed zijn, kan niet anders. Als je het boek tenminste hebt gelezen.

Nou toen ik die WARG attack zag toen dacht ik echt wel WOW :)

Kevin Baeckelandt
09-12-2002, 16:16
Er moeste ook Clips van TTT op de LOTR 4 disc versie staan. Maar ik kan ze daar niet op vinden :(

Weet iemand waar ze precies staan?
Volgens mij staan erop die trailer stukken die nog nergens anders te zien waren. Ik kan echt niet meer wachten op de release. :( :(

By the way, weet er iemand of er van de Two Towers weer een extended versie komt. Zoja, zullen er terug van die beeldjes bij zitten. En zoja welke.
Of ben ik een beetje op de feiten aan het voorlopen :D

Soldier2000
09-12-2002, 19:28
Het is een easteregg op disc 2:
Ga naar sceneselectie en kies de laatste (fan credits), ga dan met pijltjestoetsen nog 1 keer omlaag en je ziet rechtsonder twee torens oplichten, druk nu op OK of Enter en de trailer van TTT begint.


Doe je het zelfde met disc 1, dan krijg je een MTV versie van de Council van Elrond, heel erg grappig;)

Ey bedankt!!!

Bas de Jong
09-12-2002, 23:13
Inderdaad bedankt!! Ga ik zeker bekijken morgen :)