PDA

Bekijk de volledige versie : Breakfast at Tiffany's



Richard B.
07-12-2002, 21:07
Schitterende film met prachtige rollen van Audrey Hepburn en George Peppard en een van de beste romantische komedies die ik ken. D'r is alleen een dingetje waarover ik me nou altijd iets afgevraagd heb: dat hele 'going to the powder room with a 50 dollar bill' is dat nou een eufemisme voor prostitutie? Die hele Holly Golightly heeft gedurende dit hele verhaal wel opvallend veel 'verwachtingsvolle' mannen achter haar aanrennen. ;)

Btw: ik ken een soort 'Holly Golightly' en op somige dagen voel ik me NET Paul Varjak. Niet dat ik trouwens door rijke vrouwen onderhouden wordt... :(

Oh ja: ik heb het boek verder niet gelezen.

The Scratcher
08-12-2002, 20:11
Ik wil deze film best aanschaffen maar wat me echter tegenhoud is de prijs. Even onder de €30,- is vooralsnog voor mij teveel voor deze film. Daarbij weet ik ook nog niet of ie de aanschaf uberhaupt waard is, en dan bedoel ik niet de film zelf (die is verrukkelijk) maar de beeldkwaliteit en geluidskwaliteit van de dvd. Ik weet dat het al een oude film is, maar is de geleverde kwaliteit de moeite waard?

Richard B.
08-12-2002, 20:28
Ik wil deze film best aanschaffen maar wat me echter tegenhoud is de prijs. Even onder de €30,- is vooralsnog voor mij teveel voor deze film. Daarbij weet ik ook nog niet of ie de aanschaf uberhaupt waard is, en dan bedoel ik niet de film zelf (die is verrukkelijk) maar de beeldkwaliteit en geluidskwaliteit van de dvd. Ik weet dat het al een oude film is, maar is de geleverde kwaliteit de moeite waard?

Ik heb geen klachten over de kwaliteit van het beeld en geluid. Is vergelijkbaar met die van andere DVD's van films uit die tijd. Er valt niet zoveel op aan te merken.

The Scratcher
08-12-2002, 20:36
Bedankt voor je antwoord Richard. Ik zag net dat er nog geen recensie op deze site is, weet jij misschien wel waar er eentje staat?

Richard B.
08-12-2002, 20:48
De recenties van DVD Times vind ik erg betrouwbaar, dus je kunt deze wel proberen: http://www.dvdtimes.co.uk/index.cgi?html=y&id=reviews/region2/breakfastattiffanys.html In deze recentie wordt de beeldkwaliteit trouwens heel positief besproken.