PDA

Bekijk de volledige versie : Tarzan DvD problemen ?



Danny
08-10-2001, 09:34
Beste vrienden, over het volgende heb ik al eens een keer eerder iets over gelezen... hier en daar.

Onze dochter heeft gister Tarzan voor der verjaardag gehad en dit is de eerste DvD die problemen geeft sinds dat wij de speler en en vele DvD's inmiddels bekeken hebben.
Als het startup screen komt en kies een van de talen dan krijg "Invalid Entry" of hij loopt gewoon vast.

Iemand enig idee of tips voor ons ?

marcel
08-10-2001, 09:47
Wat voor speler heb je eigenlijk?
Ikhad het probleem ook , maar dat was door middel van een firmware upgrade verholpen.
Merken die dit probleem onder andere kennen zijn labway, yamakawa en divido dacht ik ook.

\edit-mode
Hmm ik heb even op je site gekeken en zie dat je een Raite hebt
als er dus het zelfde loopwerk of firmware inzit, dan heb je het probleem opgelost door een firmware
\end edit-mode

En ja, voordat iemand anders hier over loopt te schreeuwen, de dvd van Tarzan schijnt vol met fouten te zitten , maar Disney nederland ( of wie hem dan ook uitgeeft) doet er zoals gewoonlijk geen ruk aan , want geld verdienen is leuker dan uitgeven. :mad:

Dus mijn advies is bel de leverancier van de speler en verzoek om meer details aangaande een firmware upgrade en dochterlief kan kijken tot je de bovenste laag van de dvd afslijt :D

Gert
08-10-2001, 10:19
Ik heb exact hetzelde probleem gehad met mijn Yamakawa 715.
Het probleem is op te lossen door de firmware te upgraden.
Ikzelf heb hiervoor de "Kiss" firmware gebruikt (schijnbaar dezelfde speler maar met een andere naam). Ik heb de firmware hier gedownload:

http://www.kissnordic.dk/distribution/support/dvd-upgrade.asp
Let op: voor de 715 had ik de "1302 with SCART" firmware nodig.

Na het updaten werkte tarzan prima!

Groetjes,
Gert

Danny
08-10-2001, 10:53
Beste Gert en Marcel,
bedankt voor jullie snelle reactie.
Klopt ik heb een Raite 713 en nog nooooooit enkel probleem gehad. Ik had een firmware update 3H gekocht bij Yamakawa NL.
Echter heb ik later mijn ouder versie weer op Eprom laten zetten de versie 3C.
Want in de nieuwe 3H (hoe mooi dat er ook uitziet met 3D menu's enzo) kon niet behoorlijk meer een MP3 cd draaien. Op een of andere manier kon ik niet meer een MP3 cd erin doen en dan gewoon play drukken, nee ik moest dan de TV aan zetten om directory's te kiezen waar het spul in stond.
Dat vond ik zo waardeloos dat ik de 3C er weer in gedaan had.
Maar ja........nu zit ik voor het blok dus :-)

PeterdeJong
08-10-2001, 12:47
Ik heb dus precies hetzelfde probleem met een Labway 900. Heeft iemand hier ook een oplossing voor?

marcel
08-10-2001, 12:56
ja die heb ik , welke versie draai je nu van de firmware?
Als ik me niet vergis heb ik een ceedee daarvoor, maar dan moet ik even zoeken voor je.
mail anders even naar drfeelthapain@hotmail.com
en alles zal reg komen

Danny
20-10-2001, 14:16
Opgelost, ik heb mijn nieuwere eprom met versie 3H erin gezet...
en Tarzan doet het !