PDA

Bekijk de volledige versie : four feathers



Beloved
08-12-2002, 17:32
ik heb gister deze film gezien (en ben wakker gebleven), maar 1 vraagje: kan iemand mij vertellen (liefst PM-en anders weet iedereen t einde al) met wie kate hudson dr nou mee vandoor gaat aan t eind?
hopelijk heb ik niet al teveel verklapt... anders; sorry!

Steven Maas
08-12-2002, 17:55
Ben ik de enige met deze vreemde fout of ligt het niet aan mij?
De webpage http://www.thefourfeathers.com start bij mij dreamweaver op omdat het er een .css file wordt aangeroepen.

Excuses voor de off-topic overigens. ;)

Daan de G.
08-12-2002, 18:21
De film schijnt matig tot slecht te zijn dus ik heb hem nog niet gezien(ben het ook niet van plan :))

Beloved
08-12-2002, 21:36
ik krijg gewon de html txt in kladblok...

maargoed, de film is niet zo heel erg. wel een lange zit, en waar t nu eigenlijk overgaat en wat iedereen's motieven allemaal zijn zijn een beetje vergezocht. het deed me een beetje denken aan de film legends of the fall. alleen vond ik legends of the fall toch wat beter (en nee, dat lag niet alleen aan brad pitt!!!) heath ziet er soms wel uit als brad pitt trouwens... het is dankzij de 2 mannelijke hoofdrolspelers wel n echte wijvenfilm. ik denk ook niet dat ik erheen gegaan was als er geen heath of wes in hadden gespeeld :)

Rochan
08-12-2002, 22:37
Deze film hoef ik ook niet in de bioscoop te zien, wacht wel tot dat het in de huur komt. Heb wel de trailer gezien en vond de massascenes er wel goed uitzien. :)

Richard B.
22-02-2004, 13:05
ik heb gister deze film gezien (en ben wakker gebleven), maar 1 vraagje: kan iemand mij vertellen (liefst PM-en anders weet iedereen t einde al) met wie kate hudson dr nou mee vandoor gaat aan t eind?
hopelijk heb ik niet al teveel verklapt... anders; sorry!
Mocht je er nog benieuwd naar zijn: [spoiler:21614b6223]het is de persoon waarmee ze aan het eind van de film wegloopt: Harry, het karakter dat door Heath Ledger gespeeld wordt.[/spoiler:21614b6223]

Gisteren heb ik deze film bij toeval gezien doordat de dame bij de videotheek me de verkeerde film gaf (waar ik pas thuis achter kwam). Ik vond het geen geweldige film: de film heeft wel mooie productiewaarden (geweldig camerawerk enzo) en op zich zijn de Afrikaanse scenes best wel spectaculair maar het verhaal mist een echt hart en de karakters zijn gewoon niet echt interessant. Daarbij vind ik dat de hoofdrollen echt verkeerd gecast zijn: Wes Bentley doet het nog wel aardig maar Ledger is echt veel te licht voor zijn rol en Kate Hudson is gewoon onsympathiek met haar beroerde nep-Engelse accent en d'r houterige acteerwerk.

Renny Collard
22-02-2004, 22:40
Ik heb een hele tijd geleden de voor TV gemaakte versie van tFF en ik herinner me dat ik daar wel van genoot en tegenstelling met deze versie.
http://www.imdb.com/title/tt0076047/

madelon
23-02-2004, 09:42
Daan: de film schijnt matig tot slecht te zijn dus ik ga hem niet zien, dat vind ik zo super raar dit soort opmerkingen. Lees een gemiddelde recensie hier op het forum en je leest de meest uiteenlopende meningen. Laat je mening NOOIT met niets niet van een ander afhangen en oordeel zelf. Sorry moest het even kwijt