PDA

Bekijk de volledige versie : Charlie's angels 2: Full Throtle



Chris Howitt
10-12-2002, 11:18
Hier de trailer voor Charlie's Angels 2 : Full Throtle

Trailer (http://www.apple.com/trailers/columbia/charliesangelsfullthrottle/ )

Hanna
10-12-2002, 15:15
was leuk om te zien! maar na deze anderhalve minuut heb ik het vage gevoel de hele film al te hebben gezien..:(!

Joey Lindeman
10-12-2002, 16:47
Ik begrijp werkelijk niet waarom ze hier nog een film van maken.
Nog meer stom gehuppel van deze trutjes uit filmland.

Ik heb inderdaad met deze trailer al genoeg gezien. En het bevalt me niet wat ik zie.


Maarrr, verder wens ik iedereen veel plezier met deze film hoor!

Gabriel B.
10-12-2002, 17:59
[Quote] Originally posted by Joey Lindeman Ik begrijp werkelijk niet waarom ze hier nog een film van maken [Quote/]


Ik ga een gok doen : ik denk om monetaire redenen ;)

Niels Simons
10-12-2002, 18:10
idd,dis weer meer van tzelfde.

en alhoewel ik cameron diaz zo ongeveer t lekkerste wijffie vind dat ik ken,kijk ik dan nog wel een keer sweetest thing.

groeten,niels

disone
10-12-2002, 18:13
Oei, gaan ze nu geen ruzie krijgen met Lucasarts?
http://www.lucasarts.com/press/releases/59.html

Joey Lindeman
11-12-2002, 20:07
Jammer voor LucasArts (of LucasFilm) maar helaas was CA2 er toch eerder bij.:(

Daan de G.
11-12-2002, 20:20
Jammer voor LucasArts (of LucasFilm) maar helaas was CA2 er toch eerder bij.:(
euhm nee hoor, full throttle stamt uit de jaren '90... dus die was zeker eerder :)

nomore
11-12-2002, 22:02
en alhoewel ik cameron diaz zo ongeveer t lekkerste wijffie vind dat ik ken,kijk ik dan nog wel een keer sweetest thing.


over lekker kan ik niet echt meepraten, val niet zo op vrouwen (ben er zelf een), maar als ze lacht lig ik al in een deuk, tis een verademing, zo'n leuk smoeltje

Ik kan je A Life Less Ordinary aanbevelen!

Emperor
11-12-2002, 22:36
Nog meer stom gehuppel van deze trutjes uit filmland.


Misschien ligt het aan mij maar ik heb daar niet zoveel problemen mee ;-)

Rochan
13-06-2003, 12:44
Op onderstaande link de nieuwe clipnummer van Pink, It's feel good time, van de soundtrack van Charlie's Angels Full Throttle. De video is te zien in Mediaplayer en Real Player Format :roll:
http://www.latinoreview.com/films_2003/sonypictures/fullthrottle/fullthrottle.html

The Jango
13-06-2003, 13:05
Maar eerlijk is eerlijk, dit is nou niet echt een film waar we op een deel 2 van zitten te wachten...!? :?

Nou ja.. misschien wel als opwarmertje voor een K-3 concert ofzo... :roll:

Rochan
13-06-2003, 13:25
Maar eerlijk is eerlijk, dit is nou niet echt een film waar we op een deel 2 van zitten te wachten...!? :?

Nou ja.. misschien wel als opwarmertje voor een K-3 concert ofzo... :roll:Ik moet je zeggen dat ik best genoten heb van deel 1 en wat ik nu van deel 2 heb gezien (trailer, clips), zal ik er weer van genieten :)

Alexander V
13-06-2003, 17:11
Ik vond deel 1 heerlijk, lekkere onzinnige actie. Deel 2 ga ik ook zsm in de bios kijken. :D

Marco
13-06-2003, 18:25
Ik begrijp werkelijk niet waarom ze hier nog een film van maken.
Nog meer stom gehuppel van deze trutjes uit filmland.Het moge al duidelijk zijn dat je voor CA2 (of CA1) niet voor het verhaal gaat. Het gaat tenslotte om de verpakking met weinig inhoud ;)

JCL
13-06-2003, 18:34
Ik begrijp werkelijk niet waarom ze hier nog een film van maken.
Nog meer stom gehuppel van deze trutjes uit filmland.

Ik heb inderdaad met deze trailer al genoeg gezien. En het bevalt me niet wat ik zie.


Maarrr, verder wens ik iedereen veel plezier met deze film hoor!

wel lekkere trutjes :)

Rickje
13-06-2003, 19:24
Mij lijkt het wel een leuke film om een keer te zien zo... wat actie en wat humor zo tussendoor.
Toch gaat mijn voorkeur nu naar 2 fast 2 furious.
Die film ga ik zeker bekijken binnenkort.

Jarin
13-06-2003, 20:55
Ik vond deel 1 heerlijk, lekkere onzinnige actie. Deel 2 ga ik ook zsm in de bios kijken. :D

Inderdaad, onzinnige actie. Ga hem ook zien, maar niet in de bios, wel misschien huren of kopen voor mijn zoon, die dat soort "verstand op nul zetten films" leuk vindt.

Alexander V
14-06-2003, 16:40
Toch gaat mijn voorkeur nu naar 2 fast 2 furious.
Die film ga ik zeker bekijken binnenkort.

Zeker doen :D

godofgamblers
14-06-2003, 20:07
Deze film ga ik echt checken.

Dit zijn van die typische verstand op nul en kijken films.
Net als Triple X.

Alleen nu met een aantal lieftallige dames. Behalve Drew dan.

En geen off-topic gelul meer over dee aanstaande Crapfilm 2fast2furious..
Bah!

Dushen

Harry B.
14-06-2003, 21:18
Alleen nu met een aantal lieftallige dames. Behalve Drew dan.
Wat is er mis met Drew :evil: ????

Marcel den Haan
30-06-2003, 10:15
Ik heb hem inmiddels gezien tijdens mijn vakantie in de VS en het is een film in de trant van deel 1.
Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dun verhaaltje en scenes die zo over the top en ongeloofwaardig zijn dat James Bond er aan zijn hoofd door krabbelt, wat een fantasie die regisseur.
Dus al met al mhoa mhoa, wel leuk om een keer gezien te hebben, meer niet.

Reinbo
30-06-2003, 11:11
Hoewel ik zelf niet zo van vervolgfilms hou, kijk ik met veel plezier uit naar nog meer onzinnige fun en actie met Lucy Liu, Drew Barrymore en Cameron Diaz.