PDA

Bekijk de volledige versie : Stallone,seagal of Schwarzenegger



Danny Frolich
11-12-2002, 16:10
Van welke actie film zou je een vervolg willen zien
-Rambo 4
-under siege 3
-terminator 3 (al in de maak)

of...?

Rickje
11-12-2002, 16:14
Terminator 3
Schwarzenegger is gewoon de beste en ook de leukste van die 3
Seagal speelde wel aardig in Exit Wounds en Stallone ook wel bij D-tox ...
maar toch vind ik Arnold de beste :D

Niels Simons
11-12-2002, 16:15
precies,schwarzenegger is de beste die er is!

groeten,niels

Lex v/d Moolen
11-12-2002, 16:17
T3, maar ik hoop wel dat het T2 kan overtreffen. En de vechtende kok en de zielige veteraan weten we nu wel.;)

Jaap22
11-12-2002, 16:22
Undersige 1 was supergaaf, maar 2 was zo triest...

Terminator 3 zou ik daarom interessanter vinden, ook omdat dit meer een verolgfilm KAN zijn.

Philippe
11-12-2002, 17:13
Terminator 3 is zowieso mijn favoriet. Maar als het op puur knokwerk zonder meer aankomt, kies ik toch voor Seagal. Hopelijk maakt hij nog eens zo'n ouderwetse bottenkraker als Hard To Kill of Out For Justice.

Flying Thunderball
11-12-2002, 17:41
Zekers Schwarzenegger!!!
De eerste 2 terminators waren vet met Jim Cameron!
Bij T3 heb je een andere regiseur.
Ik hoop dat hij hun record verslaat

Ik hoop ook een vervolg op True Lies2 met Arnie, en daar zijn ze nu ook mee bezig!

Gils
11-12-2002, 17:52
absoluut T3, Schwarzenegger is the best

Gils
11-12-2002, 17:53
He dat was mijn 100e post...... ik ben senior member geworden:D

Rochan
11-12-2002, 17:58
T3. ik vind T1 en T2 ook goede films van Arnold. Dus ben wel benieuwd naar T3. Steven vind ik 3 maal niks. Sylvester vond ik zijn ik eental van vroegere films wel leuk, waaronder Rambo 1 en 2, maar de laatste jaren zijn zijn films behorlijk achteruit gegaan :o

Flying Thunderball
11-12-2002, 17:59
T3. ik vind T1 en T2 ook goede films van Arnold. Dus ben wel benieuwd naar T3. Steven vind ik 3 maal niks. Sylvester vond ik zijn ik eental van vroegere films wel leuk, waaronder Rambo 1 en 2, maar de laatste jaren zijn zijn films behorlijk achteruit gegaan :o

Get Carter is nog wel een leuke, gezien?

Flying Thunderball
11-12-2002, 18:00
:D

Flying Thunderball
11-12-2002, 18:01
He dat was mijn 100e post...... ik ben senior member geworden:D

Gefeliciteerd

Ik moet nog:D

Rochan
11-12-2002, 18:01
Get Carter is nog wel een leuke, gezien?

Heb ik (nog) niet gezien. De laatste was D-Tox en die vond ik alleen maar het begin en het einde goed, daartussen vond ik het een beetje saai:( Ik zal Get Carter wel eens huren:)

Marco
11-12-2002, 18:02
T3, Ahnuld kan nog even meedoen. Mijn favoriet dus.

Maar het wordt toch een keer tijd voor andere klonen. Mark "Vin Diesel" Vincent en Dwayne "The Rock" Johnson zijn goeie opvolgers van Sly en Ahnuld.

Seagal is voor mij out of the picture. Zijn films worden sinds een aantal jaren naar video gedumpt (uitzonderingen zoals Exit Wounds nagelaten).

Niels Simons
11-12-2002, 18:04
vin diesel is goed,the rock is troep!!!!!!!!

die gast kan niks,moet gewoon beetje schreeuwen in de wwfring maar verder ze bek houden.

btw,wwf is dat ook op dvd:D :D :D

niels

Flying Thunderball
11-12-2002, 18:04
Heyy Hebben jullie Collateral Damage van Arnuld ook gezien?

Effe oordelen graag, ik vond hem top (nou er mogt nog iets meer actie in)

Bas de Jong
11-12-2002, 18:14
btw,wwf is dat ook op dvd:D :D :D

niels


Nee.... ;) Ga me niet vertellen dat je al die budget WWF titels niet hebt zien staan?? :D

BLACKENED
11-12-2002, 18:57
Arnold en Sly zijn wel 2 favorieten van me.....

van Stallone vind ik vooral alle Rocky-delen mooi, van Arnold alle actiefilms (dus niet Jingle All The Way en die zooi..)

Ik hoop dat ze allebei nog lang blijven leven, en in films meespelen... ;)

Jelger
11-12-2002, 18:57
Ik hoef van al die films geen vervolg eigenlijk:D

Niels Simons
11-12-2002, 19:00
ik kijk wel naar budget,zit ook wel es wat leuks tussen,maar de enige winkel waar ik ze volgens mij ooit heb zien staan was bij frs,maar dacht dat t videobanden waren toen.stonden niet bij de rest van de glimmende schijfjes namelijk.

groeten,niels

collateral damage was goed,alleen kon je nog steeds te goed zien dat schwarzenegger oud begint te worden.
al dat reizen was niet goed voor em :D

in sixth day was dit t ergst.

maar kben die hard fan van schwarzenegger,dus kan me niks bommen!

T3 wordt de blockbuster en oscartrekker van 2003 !!!!!!

niels

Bob
11-12-2002, 19:04
Misschien als algemeen einde van de 'bejaarde' aktiehelden 1 vervolg van alle drie de films.

Lijktme wel aardig, één film met deze drie (De Kok (met KaOoKa), de Veteraan en de Robot)...

Gabriel B.
11-12-2002, 19:46
T3 is beste rol voor Ahnuld omdat hij daarin niet hoeft te acteren.

De laatste 3 Stallones zijn om te huilen. (Stallone is Michael Caine niet en dat zullen we geweten hebben.)

En de allerbeste rol die Seagal ooit gespeeld heeft is in Critical Decision / Executive Decision. Degenen die hem gezien hebben weten waarom. ;)

Flying Thunderball
11-12-2002, 20:47
T3 is beste rol voor Ahnuld omdat hij daarin niet hoeft te acteren.

(Stallone is Michael Caine niet en dat zullen we geweten hebben.)

weten waarom. ;)

Is Michael Caine als Jack Carter zoveel beter dan Stallone?
Heb de film niet gezien, aanrader?

Gabriel B.
11-12-2002, 21:56
Stallone's versie verdwijnt in het niets bij Caine's.
En ik zweer dat ik niet overdrijf ! (As Bob is my witness !)

Bob
11-12-2002, 22:25
Stallone's versie verdwijnt in het niets bij Caine's.
En ik zweer dat ik niet overdrijf ! (As Bob is my witness !)

Wie? Ik?

Gabriel B.
12-12-2002, 11:16
As Bob is my witness

Is een gekraakte referentie over theologie uit de uiterst grappige Rugrats-reeks.

De enige juiste quote luidt : "As Bob is my witless..." :)

Olivier Laemont
12-12-2002, 11:48
Lijkt me ook wel leuk: een film met Arnold en Sly...

Seagal valt van mijn part af, Sly en Arnold hebben beiden wel iets. Ikzelf heb een voorkeur voor Sly: Copland, Rocky, First Blood, F.I.IS.T. Stallone is top in de aktiethriller, Arnold is top in de science-fictionthriller.

Arnold heeft nooit een rol gespeeld zoals Stallone in 'Copland', anderzijds heeft Arnold de stevigste rollen gespeeld. De 'Rocky'-reeks, de 'Rambo'-reeks, de Terminators, True Lies, Total Recall, Predator, Cliffhanger, Daylight..... zijn films waar ik kan blijven naar kijken. Hun laatste prenten: Collateral Damage, Get Carter, Driven, the Sixth Day, D-tox zijn inderdaad wat minder, maar hey, onze jeugdhelden worden ook een dagje ouder en ik zie ze nog altijd heel graag bezig.

Van T3 verwacht ik veel en ik hoop ook dat Stallone met iets gelijkaardigs op de proppen komt. 'Avenging Angelo' krijgt leuke recensies op imdb, dus hopen maar en ondertussen toch genieten van al het goeds dat ze ons gebracht hebben. :D

Thijssie
12-12-2002, 11:55
Opzeker T3. Kan niet wachten tot ie uit komt. Iemand de trailer hiervan al gevonden op internet? Schwarzenegger rules.:D :D :D

van der velden
12-12-2002, 11:57
zeker T3 van arnie de rest viond ik eigenlijk gewoon een beetje tegenvallen

Matt D
12-12-2002, 13:24
Schwarzenneger heeft vroeger zeker een aantal genietbare films gemaakt : Terminator serie, true lies, running man, commando, predator....

Stallone : uhm Copland, rambo serie als jeugdsentiment

Seagall : Under siege was wel te pruimen


Zonder twijfel Arnie dus.

Haay1971
12-12-2002, 13:45
Hoewel ik van de 3 duidelijk Schwarzenegger de beste actieheld vind en erg benieuwd ben naar T3, zijn er toch twee dingen die mij opvallen in de discussie tot dusverre:

(1) Als je een rijtje actiehelden noemt met Schwarzenegger, Stallone en Seagal erin dan vind ik dat Bruce Willis daar zeker ook bij genoemd moet worden! En dan is Die Hard 4 ook een mededinger voor interessante vervolgfilm!

(2) Niemand noemt de Actie-SF film "Demolition Man" van Stallone. Naar mijn mening toch een van de betere actie films in het oevre van Stallone!

Roberto van Rooijen
12-12-2002, 14:03
Een vervolg van Die Hard lijkt mij wel op z'n plaats, ik weet dat we er dan 4 hebben maar deel 3 is er toch 1 om je vingers bij af te likken.;)

Andries Kooijman
12-12-2002, 14:26
Zeker nog een nieuwe seagal film. Alleen dan moet er wel een hoop aikido inzitten. Weer zo'n mooie harde film als Out For Justice, Nico of Marked For Death. Van mij hoeft er niet persee een vervolgs uit te komen. Hij moet gewoon weer een harde actiefilm uitbrengen met een hoop aikido erin. Dan is Seagal op zíjn best:D

Olivier Laemont
12-12-2002, 18:47
Hoewel ik van de 3 duidelijk Schwarzenegger de beste actieheld vind en erg benieuwd ben naar T3, zijn er toch twee dingen die mij opvallen in de discussie tot dusverre:

(1) Als je een rijtje actiehelden noemt met Schwarzenegger, Stallone en Seagal erin dan vind ik dat Bruce Willis daar zeker ook bij genoemd moet worden! En dan is Die Hard 4 ook een mededinger voor interessante vervolgfilm!

(2) Niemand noemt de Actie-SF film "Demolition Man" van Stallone. Naar mijn mening toch een van de betere actie films in het oevre van Stallone!

Over Bruce heb je overschot van gelijk. 'Demolition Man' vind ik inderdaad heel erg goed, maar toch vind ik Schwarzenegger beter in de sf-rollen en Sly is mijn insziens veel sterker in de aktiethrillers.

Philippe
12-12-2002, 21:37
Zeker nog een nieuwe seagal film. Alleen dan moet er wel een hoop aikido inzitten. Weer zo'n mooie harde film als Out For Justice, Nico of Marked For Death. Van mij hoeft er niet persee een vervolgs uit te komen. Hij moet gewoon weer een harde actiefilm uitbrengen met een hoop aikido erin. Dan is Seagal op zíjn best:D

Volledig mee eens. Hard To Kill was ook zo'n stevige bottenkraker.

Lex v/d Moolen
12-12-2002, 22:17
(1) Als je een rijtje actiehelden noemt met Schwarzenegger, Stallone en Seagal erin dan vind ik dat Bruce Willis daar zeker ook bij genoemd moet worden! En dan is Die Hard 4 ook een mededinger voor interessante vervolgfilm!
Naar mijn weten is Bruce niet meer geinteresseerd in dat soort actiefilms na 11 september 2001. Maar misschien bezinkt die gedachten bij hem.;)

billybonker
12-12-2002, 22:54
Zeker nog een nieuwe seagal film. Alleen dan moet er wel een hoop aikido inzitten. Weer zo'n mooie harde film als Out For Justice, Nico of Marked For Death. Van mij hoeft er niet persee een vervolgs uit te komen. Hij moet gewoon weer een harde actiefilm uitbrengen met een hoop aikido erin. Dan is Seagal op zíjn best:D

Laten we hopen dat hij het niet alleen bij aikido houdt, aangezien hij wel wat meerdere martial arts gebruikt naast het aikido zelf. En persoonlijk hoop ik dat er ooit nog een Rocky 6 komt. Yo Adrian!!

M Balje
13-12-2002, 10:27
Een vervolg op de film The 6th Day lijkt mij wel leuk.
Maar dan moet wel Roger Spottiswoode (Tomorrow never dies) als regiseur terug keren met de crue van deel 1.

The Scratcher
13-12-2002, 12:06
Voor mij absoluut Der Ahnold! Stallone vind ik ook wel aardig, alleen jammer dat hij de laatste tijd zo`n prut films maakt en er geen toppers meer tussen zitten. Seagal valt bij mij buiten de boot. In z`n begin jaren vond ik hem wel erg goed maar daarna leek het wel of elke film weer dezelfde was als z`n vorige alleen op een andere lokatie! Ik denk dat Ahnold en Sly nog steeds ouderwets kunnen vlammen als ze iets fatsoenlijks aangeboden krijgen...

travelleryki
13-12-2002, 12:15
Laten we hopen dat hij het niet alleen bij aikido houdt, aangezien hij wel wat meerdere martial arts gebruikt naast het aikido zelf. En persoonlijk hoop ik dat er ooit nog een Rocky 6 komt. Yo Adrian!!

en die komt ook. check cnn.com daar staat in vermeld dat MGM stallone hebben gecontracteerd om een "indy-budget" te maken van rocky6

trouwens, mel gibson komt er ook aan met mad max4...
harrison ford met indiana jones 4
en ergens las ik dat willis aan het onderhandelen is voor die hard 4
allemaal zeer triest!

wie is de betere actieheld; stallone, arnie of segal?
qua acteer talent is het stallone (copland was zijn beste film tot heden IMHO)
daarna segal (besides, hij is de enige van de drie die daadwerkelijk aktie kan doen!)
en dan laatst arnie. waarom? omdat hij niet kan acteren, nog de engelse taal beheersd, en er alleen uit kan zien als een powerlifter die net 1500 kilo heeft gepumped! veel te stijf allemaal.

in de lijst van actie helden mis ik er meerdere trouwens; willis, russel, eastwood...

Mathijs Drubbel
13-12-2002, 12:43
"You're gonna eat lightnin' and you're gonna crap thunder!" Rocky Balboa is back...

December 12, 2002 - Sly Stallone may step back into the ring as Rocky Balboa one more time! According to today's Hollywood Reporter, Rocky VI may be getting off the ground over at MGM. The studio is reportedly in final talks with Stallone to write, star in and produce the sixth film in the boxing hero franchise. The trade says that MGM is taking a low-budgie approach for the new film, putting it somewhere in the $10-$15 million range.

Stallone's prior screenwriting credits include the previous Rocky flicks, as well as the Rambo films, Cliffhanger, and most recently, Driven.

Details on the story are scarce, but the plot would apparently reintroduce us to Balboa, now 50 years old, who is running a Philly youth center. As you might expect, Rocky is lured out of retirement for "one last fight."

Stallone most recently completed Avenging Angelo, and Shade, a poker hustling crime thriller. There's no timeframe for the beginning of production for Rocky VI, but we'll have more news on the film as it develops.

read it at IGN (http://filmforce.ign.com/articles/380/380142p1.html)

Mathijs Drubbel
13-12-2002, 12:58
Bruce Willis agrees to a fourth film in the Die Hard series.

October 11, 2002 - According to today's Hollywood Reporter, Bruce Willis has agreed to reprise his role as John McClane in Die Hard 4! The deal was reportedly hatched when Willis and Arnold Rifkin's production company, Cheyenne Enterprises, approached 20th Century Fox in an attempt to acquire the rights to a film title currently associated with a developing Fox property, Man of War. The pair wanted to use the title as a new moniker for their latest Revolution Studios-based project, most recently titled Tears of the Sun. Fox agreed to hand over the title if Willis would commit to another installment of the Die Hard series.

Tears of the Sun, now Man of War, is directed by Antoine Fuqua and follows a Special-Ops commander (Willis) who leads his team deep into the African jungle to rescue a doctor, played by Monica Belluci, who will only allow herself to be rescued if the team can get seventy refugees out with her.

There are no details as yet on Die Hard 4, and no writer has been hired for the Fox-based project. The film's development is being overseen by Fox exec Hutch Parker.

according to IGN (http://filmforce.ign.com/articles/374/374142p1.html)

B. Gerdes
13-12-2002, 13:06
Ik wil T3 en Rambo 4 natuurlijk!

Stallone en Schwarzenegger blijven DE actiesterren ook al hoor je er niet zo veel van...

Ik ga er persoonlijk van uit dat dit een goed teken is en dat er veel leuks op stapel staat!:D :)

Lex v/d Moolen
13-12-2002, 17:08
Bruce Willis agrees to a fourth film in the Die Hard series.

October 11, 2002 - According to today's Hollywood Reporter, Bruce Willis has agreed to reprise his role as John McClane in Die Hard 4! The deal was reportedly hatched when Willis and Arnold Rifkin's production company, Cheyenne Enterprises, approached 20th Century Fox in an attempt to acquire the rights to a film title currently associated with a developing Fox property, Man of War. The pair wanted to use the title as a new moniker for their latest Revolution Studios-based project, most recently titled Tears of the Sun. Fox agreed to hand over the title if Willis would commit to another installment of the Die Hard series.
Zo zie je maar dat mensen veranderlijk zijn, vorig jaar had ie besloten nooit meer een actiefilm te maken. Zou wel leuk zijn als Sam Jackson er ook weer bij zit.:)

Fox
31-07-2003, 12:09
1 Schwarzenegger
2. Stallone
3. Seagal

Daan de G.
31-07-2003, 16:12
schwarzenegger all the way

Lex v/d Moolen
31-07-2003, 16:30
En de allerbeste rol die Seagal ooit gespeeld heeft is in Critical Decision / Executive Decision. Degenen die hem gezien hebben weten waarom. ;)Oh ja, fantastische acteerprestatie, vooral de laatste onder het vliegtuig. :lol: :wink:

Bas de Jong
31-07-2003, 17:16
En de allerbeste rol die Seagal ooit gespeeld heeft is in Critical Decision / Executive Decision. Degenen die hem gezien hebben weten waarom. ;)Oh ja, fantastische acteerprestatie, vooral de laatste onder het vliegtuig. :lol: :wink:
Heeft 1 van jullie trouwens My Giant gezien? (was laatst ook nog op TV). Daar heeft Seagal ook een gastrol in. En hij acteert daar 10x beter dan in z'n eigen films :lol: (waarvan ik de oudere toch leuk vind vanwege de actie ;))

Lex v/d Moolen
31-07-2003, 17:20
Heeft 1 van jullie trouwens My Giant gezien? (was laatst ook nog op TV). Daar heeft Seagal ook een gastrol in. En hij acteert daar 10x beter dan in z'n eigen films :lol: (waarvan ik de oudere toch leuk vind vanwege de actie ;))Niet gezien, en eerlijk gezegd ook nooit van gehoord. :wink:
En Under Siege vond ik nog wel aardig, maar dat kwam meer door Tommy Lee Jones 8)

deeveedeeke
02-10-2003, 20:01
Voor mijn part mag Seagal nog veel vervolgen maken. Ik zie alle aktiefilms graag maar Seagal is steeds mijn topper

The Gr8oNe
02-10-2003, 20:26
THE ROCK :lol:



HighLight of the Day:
http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker/index2.php?user=FreaKZiLLa

Dennis V.
02-10-2003, 21:05
T3 ... gewoon Arnie en daar mee uit ! (tenzij er nog een T4 en T5 komen .. :D )

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :!:

Rut
03-10-2003, 09:59
Ah, de verloren helden. Daar hoort natuurlijk Jean-Claude van Damme ook bij.

De beste films:
Stallone - Lock Up, alle Rocky's en Demolition Man
Seagall - Hard To Kill, Oud For Justice, Nico, Under Siege
Schwarzenegger - Terminator, Twins, Commando
Willis - Die Hard's, Armageddon
van Damme - Hard Target, Sudden Death, Kickboxer