PDA

Bekijk de volledige versie : The Mummy Returns



noXS21
08-10-2001, 19:48
Krijgt de regio 2 versie van The Mummy Returns die op 23 Okt. uitkomt nu wel of geen DTS geluid??? Of wordt daar over een jaar ook weer een Ultimate edition van uitgebracht???

Wie heeft het antwoord?:(

Dennis
08-10-2001, 20:06
Als de gegevens van Play247.com kloppen dan zal de R2 versie die in Engeland verschijnt DTS zijn.

Marco
08-10-2001, 20:41
Van www.dvd-home.nl

- The Mummy Returns wordt uitgebracht in een Special Edition bestaande uit twee DVD's voorzien van vele extra's en bovendien uitgerust met DTS geluidskwaliteit.

- The Mummy wordt uitgegeven in een Ultimate Edition bestaande uit twee DVD's boordevol extra's en DTS geluidskwaliteit. De speciale Mummy Deluxe Edition met The Mummy Ultimate Edition & The Mummy Retuns vereeuwigd beide titels voor altijd samen in één box.

Alexander de Mol
09-10-2001, 08:10
Daarnaast had een simpele zoekopdracht je o.a. de volgende thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=875&highlight=Mummy+Returns) opgeleverd waar o.a. de geluidsinfo (wèl DTS) aan de orde komt.

noXS21
09-10-2001, 19:04
Toch raar dat de r1 versie dd heeft en de r2 dts, niet dat ik dat vervelend vind in tegendeel!!!!:D

Marco
09-10-2001, 19:52
Toch raar dat de r1 versie dd heeft en de r2 dts, niet dat ik dat vervelend vind in tegendeel!!!!:D
Nou Universal kennende zal tegen die tijd dat The Scorpion King in de bioscoop wordt uitgebracht een Ultimate Edition (met DTS) uitbrengen. Dat hebben ze ook gedaan met deel 1 (die bij ons ook te koop zal zijn). Nu hebben wij (R2 en R4) het voordeel dat de DTS track er wel bij zit, zodat we volgend jaar hoeven te wachten.

mjlfadriaans
19-10-2001, 03:10
Hoi,

Is het verhaal een beetje geloofwaardig. Ik vond het eigenlijk jammer dat hier een sequel op kwam. gisteren zag ik toevallig een trailer en qua special effects zag het er aardig uit. De vraag is nu, is het verhaal goed?

Greetz,

Marco

Martin van Tuijl
19-10-2001, 03:30
Kom ik weer aan, sorry :D . Die hele Mummy rommel zegt mij helemaal niks. Ik vind het een slap aftreksel van Indiana Jones. Waar ik op zit te wachten is de DVD release van IJ 1,2,3 en op de 4e film die nog steeds op de rol staat!

mjlfadriaans
19-10-2001, 03:39
Ik ook. Alleen als H. Ford er niet in speelt, dan hoeft 'ie niet. Ze moeten er niet te lang mee wachten overigens. Maar je hebt gelijk, de film haalt het bij verre niet als je hem naarst Indiana Jones zet. Toch vond ik het verhaal van de eerste film wel geslaagd, alleen het verhaal was afgelopen, dus nu vraag ik me af of dit vervolgverhaal echt zo ongeloofwaardig is. Ik koop een film niet voor de effects, puur voor het verhaal.

Ben
19-10-2001, 04:29
Toch vond ik het verhaal van de eerste film wel geslaagd, alleen het verhaal was afgelopen, dus nu vraag ik me af of dit vervolgverhaal echt zo ongeloofwaardig is. Ik koop een film niet voor de effects, puur voor het verhaal.


Vond je deel 1 wel geloofwaardig dan???? Dit zijn nou juist echt van die niet- naar- het- verhaal- kijken- maar- gewoon- achterover- en- genieten- films....

mjlfadriaans
20-10-2001, 14:53
Hoi,

Het is inderdaad puur een fantasie verhaal, maar ik vond dat het verhaal af was. Ik bedoel dat een vervolg wel een beetje gelofwaardig moet zijn. The Mummy was dood, nu komt hij terug .... wat maakt dat dan van film 1 .... ik lees veel comics, darin gaan wel eens mensen/helden/vijanden dood, een jaar of soms 5 jaar later schrijven ze ze weer terug. Soms geloofwaardig, maar dit hele idee komt me bij een Marvel soms een beetje de strot uit. Hele verhaalslijnen kun je wegdonderen door dit soort grappen. Vandaar, maar Hollywood moet zonodig altijd een vervolg geven aan een succesverhaal (meetsal om er achter te komen dat het vervolg superslecht is .... een voorbeeld is Speed 2 .... films als Indiana Jones slagen wel en waarom? Omdat het verhaal eigenlijk geen reet met de vorige te maken heeft, gewoon een nieuwe verhaal met hetzelfde karakter .... Star Wars is een Epos. Als een verhaal nog niet af is, dan OK, het vervolg mag van mij komen, maar als het echt af is, dan moet het wel ERUG geloofwaardi geschreven zijn, zelfs voor een compleet fantasieverhaal. Maar da's mijn mening. Daluk komen er nog films als 'Frequency 2', 'Titanic: Resurrection', 'Jerry Maguire Returns', 'Another seven years in Tibet', 'Meet Joe Black's son', 'Evil Will Hunting' .... sorry ik word nu een beetje melig .... but I think you get the point.

Greetz,

Marco

Martin van Tuijl
20-10-2001, 16:06
Omdat het verhaal eigenlijk geen reet met de vorige te maken heeft, gewoon een nieuwe verhaal met hetzelfde karakter ....
Dat werkt inderdaad meestal veel beter. Bekend voorbeeld zijn natuurlijk de James Bond films. Hoeveel het er ondertussen precies zijn weet ik ff niet, maar bij iedere film zitten de bioscopen weer vol :)

RobW
20-10-2001, 17:44
Ik vond the mummy returns een leuke film om naar te kijken. als je van veel aktie houd en weinig verhaal ( en tegen een irritant pokkejoch kan) dan is het zeker een aanrader. Het verhaal is ook dan wel echt dom, en er zitten dingen in waarvan je denkt: right!
Maar goed, ik ga hem dinsdag zeker halen.

Marco
20-10-2001, 23:39
weinig verhaal en een irritant pokkejoch
Oh ken hier nog veel meer voorbeelden. Star Wars, Jurrasic Park.
Maar dat wil de pret toch niet drukken. Zeker niet als Rachel Weisz en Patricia Velazquez van de partij zijn :D

RobW
21-10-2001, 11:27
Hier ben ik het niet mee eens. De star wars kind is wel irritant, mee eens, maar de jurassic park kinderen niet.
Er zijn irritante kinderen, maar sommige niet. Neem bv. Aliens, dat kind loopt niet in de weg. Dit is bij the mummy en star wars wel het geval.
Maar goed, de mummy blinjfy leuk en dinsdag ben ik de eerste bij de winkel.

calex
21-10-2001, 11:47
Ik kreeg destijds de Mummy binnen,
1 keer bekeken en wist niet hoe gauw
ik hem moest verkopen.
Wat een slap aftreksel van een film

Grtz.Henny :rolleyes:

Harry stadman
21-10-2001, 12:06
vond de mummy wel een leuke film.niet veel inhoud, dat klopt. maar is toch een film om gewoon s'avonds eens fijn naar te kijken. ben er zeker mee eens dat de Indiana Jones cyclus van een hoger niveau is!maarja, heb deel 1 dus moet ik eigenlijk ook the mummy returns hebben. special effects zijn wel dik in orde.
het blijkt toch moeilijk om een sterk tweede deel te maken meestal is het eerste deel van een cyclus het beste.

the mummy zal wel weer tot leven geroepen wordenop de een of andere manier, dat is mijn gedachte. heb het tweede deel dus niet eerder gezien, maar als je de film logisch wilt laten aansluiten op deel 1 zal het wel iets zijn in die trant.

DutchIndy
22-10-2001, 13:01
Morgen is het zover! Tha M R op DvD.
Ik ga hem dus echt wel direct halen! The Mummy rulez!!! Nog meer liefhebbers?

RobW
22-10-2001, 15:35
Ik stuur zelfs mijn moeder om de box. Bij ons komen er maar een paar binnen en ik moet tot 3 uur naar school, dus...
Maar ik kan niet wachten. Ik zit al maanden ongeduldig uit te kijken naar deze dag!!!

rick vredenbregt
22-10-2001, 15:36
denk dat ik hem ook maar ga halen ja ik heb deel 1 ook dus hoort mummy returns gewoon bij de collectie,
hoop dat ze hem bij mediamarkt al hebben daar zijn ze namelijk meestal wat goedkoper en anders wacht ik nog wel effe

Jason Bourne
23-10-2001, 12:26
Persoonlijk vond ik de Mummy returns beter dan het eerste deel en ik hem van anderen een dergelijke mening gehoord. Ik heb hem vandaag dan ook meteen gekocht en ga hem vanavond eens lekker kijken.

mjlfadriaans
23-10-2001, 15:03
Hoi,

Klein vraagje. Ik vond 80 piek een beetje dure gok voor en film, zowieso betaal ik dat nooit voor een film, 60 is de max (met evt. uitzonderingen) .... dus ik koop nooit nieuwe films bij onze landelijke uitzuigers FRS (50 gulden voor een CD, ik snap niet dat mensen er nog komen). In ieder geval, weet iemand al wat 'ie bij Makro/Mediamarkt kost?

Greetz,

Marco

rick vredenbregt
23-10-2001, 16:28
bij mediamarkt is ie 55 piek heb hem vanmiddag gehaald
ga hem vanvond maar effe kijken

Deef
23-10-2001, 17:10
Das MOOOOOOOI!!! :D
ga ik em mogu maar effe hale (als ik mn salaris binne heb)
hij was toch DTS (voor de zekerheid)? volgens mij al 100x gevraagd maar toch

Martin van Tuijl
23-10-2001, 17:26
bij mediamarkt is ie 55 piek ...
OFF TOPIC
Iedereen in de regio Groningen opgelet! Donderdag 25 Okt. gaat eindelijk de Mediamarkt open in de stad Groningen :cool:
Media Markt Groningen
Westerhaven 48-50
Zie jullie daar! Ben benieuwd of ze nog leuke openings-aanbiedingen hebben! :)

CRe8oR
23-10-2001, 20:56
OFF TOPIC
Iedereen in de regio Groningen opgelet! Donderdag 25 Okt. gaat eindelijk de Mediamarkt open in de stad Groningen :cool:
Media Markt Groningen
Westerhaven 48-50
Zie jullie daar! Ben benieuwd of ze nog leuke openings-aanbiedingen hebben! :)

Ik zal er woensdag avond al naartoe >:)
heb een uitnodiging voor de openings receptie in het pand zelf. zal ff rondkijken wat de dvdtjes daarow allemaal kosten

Martin van Tuijl
23-10-2001, 21:55
zal ff rondkijken wat de dvdtjes daarow allemaal kosten
Mooi! Als je leuke prijsies tegen komt geef dan ff een gil! Dan weet ik of ik donderdag nog even bij de bank langs moet :)

Harry stadman
24-10-2001, 11:02
heb hem ook al besteld.
heb ook de mummy dus is eigenlijk wel verplicht om deel 2 ook te hebben.
als ik alle geluiden zo om mij heen hoor is the mummy returns toch wel een leuke film!

Alexander de Mol
24-10-2001, 11:11
Persoonlijk vind ik The Mummy Returns leuker dan zijn voorganger.
Twee nadelen van de tweede film zijn het zoontje en de wel erg overduidelijke CGI-animatie van 'The Scorpion King' op het einde.
Als je The Mummy te pruimen vond dan is The Mummy Returns verplichte kost.

Voor het uitwisselen van scherpe prijzen t.a.v. The Mummy - Ultimate Edition (DTS), The Mummy Returns en The Mummy Box check de Pricewatch (http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=24)!

mjlfadriaans
24-10-2001, 15:44
Hallo,

Welke Mediamakrt had hem al? Rotterdam (binnenstad) had hem niet binnen in ieder geval .... hebben ze hem toevallig voor 55 piek in Alexandrium? .... FRS wilde er zelfs 88 piek voor hebben, niet te geloven, iemand het betaald?

Ze brengen overal de special edition van uit .... leuk voor de liefhebbers, met Star Wars vond ik dat leuk, heb ik er ook voor over, maar ze brengen eigenlijk van dit soort films nooit een normal edition uit, wat is er dan zo special aan de special? The mummy was ook een andere versie van, die heb ik dus ook. Al die extra's is leuk, maar ze brengen geen normale versie uit, is echt jammer. Voor 54 piek vind ik het te doen, dan is het leuk, voor 88 piek betaal je duidelijk voor twee films.

Weet iemand of Finding Forrester al uit is?

Greetz,

Marco

Alexander de Mol
24-10-2001, 17:11
Wat mij zojuist opviel is dat The Mummy Returns in een soort kartonnen omverpakking a la Se7en SE zit en de vernieuwde The Mummy (Ultimate Edition met DTS) in een gewone keepcase.
Dat oogt niet echt fraai in een box....
Ben benieuwd hoe men dat oplost! Of zou dat de reden van de vertraging van de box-release zijn?

RobW
24-10-2001, 17:21
Wat? at ziet er niet uit. Ik hoop dat dat in de box veranderd is. Iemand by the way die weet wanneer die box uitkomt?(ik wil hem echt heel graag hebben)

Zummie
27-10-2001, 21:19
Als het goed is dan is ie al te koop.

Deef
27-10-2001, 23:50
Waarschijnlijk gaat de Mummy Box er zo uitzien!!!:D

martin
28-10-2001, 09:55
Gisteren avond The Return gezien.

Kwa beeld en geluid NIKS teklagen top!!! referentie klasse..

Het verhaal vind ik iets minder dan de eerste, sommige scene's waren herhalingen van de eerste.

Maar wel de moeite waard.

beeld/ geluid 10.
verhaal 7.
special effects 9.
extra's 8.