PDA

Bekijk de volledige versie : Tijdschrift?



Remco de Heer
11-12-2002, 21:10
Wat is volgens jullie een goed nederlandstalig tijdschrift op dvd, HT gebied?

Ik ben sinds kort ook bevangen door het dvdvirus en zou graag wat meer over bijv. de techniek, hardware enz. lezen.
Wat raden jullie aan?
Remco

Richard B.
11-12-2002, 21:16
Wat dacht je van de tijdschrift-variant van deze website? Nummer 2 ligt momenteel in de winkel.

Krijg ik hier provisie voor crew? :D

Webster
11-12-2002, 21:39
Qua dvd natuurlijk dvd.nl ;) maar qua hardware wordt het een stuk moeilijker. Ik ben zelf ook op zoek naar 'het' blad, maar da's nog niet zo gemakkelijk.

Mijn mening over de volgende bladen:
- dvd.nl - leuk voor dvd recensies en achtergronden maar minder voor uitgebreide hardware tests. Dat zal altijd slechts een onderdeeltje zijn. Maar ga vooral door met technische achtergronden...!

- Media Totaal - heeft de diepgang van een bord kippesoep en bestaat grotendeels uit advertenties (al dan niet opvallend)

- What Hifi (engels blad) - leuk, goede recensies, maar het product aanbod is (logisch) erg engels waardoor je veel spullen tegenkomt die hier niet gangbaar zijn. Bespreekt zowel goedkope als dure spullen hoewel die laatste wel de boventoon voeren.

- HVT - Ben ik nog aan het lezen, maar lijkt vooral de wat hogere prijsklasses te bespreken (:rolleyes: Ziet er goed uit tot nu toe.

Veel verder ben ik nog niet gekomen. Ik heb er nog wel wat gelezen maar daar ben ik de namen alweer van vergeten. Maar ook ik lees graag de mening van anderen over 'de bladen'...

Overigens zou een soort PCM-achtige aanpak (computerblad), met massatesten niet verkeerd zijn hiervoor. Als je een DVD speler gaat kopen wil je niet een recensie lezen over 1 of 2 spelers, maar over een stuk of 15, zodat je de beste speler in de gewenste prijscategorie kan kiezen (en zodat je ook uberhaupt een prijscategorie kan kiezen). Hetzelfde uiteraard voor andere producten.

Mazzel,
Arjan S.

Remco de Heer
11-12-2002, 21:58
Prima, bedankt.
Zal eens gaan kijken voor dvd.nl en HVT.
Ik ga morgen ff naar Rotterdam. Daar zal DVD.nl wel te krijgen zijn, toch?
In principe is engelstalig geen probleem, maar ik wil lekker ontspannen lezen en dat vind ik in het nederlands nu eenmaal lekkerder.
Nogmaals bedankt,
Groeten Remco

Art
11-12-2002, 22:06
Ik vind DVD Report een lekker leesbaar blad :)

Richard B.
11-12-2002, 22:21
De Engelse filmbladen Empire en Total Film hebben erg goeie secties over DVD. Deze bevatten verder alleen niet zoveel info over HT.

BLACKENED
12-12-2002, 09:19
Ik vind het Engelse ''DVD REVIEW'' wel goed !

starbuck
12-12-2002, 10:01
lees de volgende thread eens door, mischien zit er wat voor je bij..


http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=4281&highlight=dvd+magazine

Ronald Stiebolt
12-12-2002, 10:09
Mijn favoriet: oog en oor

Jaap Poot
12-12-2002, 10:46
Het blad met de mooiste lay-out en een goede balans tussen hard- en software is natuurlijk DVD plus.
Ik ben vanaf het moment dat het blad in de handel kwam direct er op geabonneerd en vind tot nu toe nog steed het allerbeste dvd magazine. Natuurlijk is dvd.nl ook een goed blad en ik lees verder ook de andere dvd bladen. Dvd plus is echter voor mij nog steeds favoriet.

Nathan Strik
12-12-2002, 11:07
Mijn absolute favoriet is ook het Engelse DVD Review. En daarnaast natuurlijk ook ons eigen produkt. :D Hehe... :D

Anonymous
12-12-2002, 21:00
Netzo als Art zou ik ook zeggen DVD Report

Philippe
12-12-2002, 21:20
DVD Bizz vind ik een heel informatief blad met mooie lay-out. Bij mijn weten ligt dit blad in Belgiƫ alleen bij International Magazine Store. Weet eigenlijk niet of het ook in Nederland te verkrijgen is.

Remco de Heer
12-12-2002, 21:55
Ik was vanmiddag in Rotterdam. Nergens DVD.nl te krijgen. Iemand een ideetje waar ie nog wel ligt? Omgeving Dordrecht graag.
Remco

Alexander de Mol
13-12-2002, 07:51
Ik was vanmiddag in Rotterdam. Nergens DVD.nl te krijgen. Iemand een ideetje waar ie nog wel ligt?Mijn collega was er ook nog naar op zoek. Maar ik heb het gevoel dat ze inmiddels niet meer direct in de winkel verkrijgbaar zijn. Er staat me iets van bij dat ze tot medio december in de winkels zouden liggen. Eric? Frank?

Hans De Bisschop
13-12-2002, 08:03
Op Nederlandstalig vlak lees ik altijd DVD Report en verder ook altijd DVD Review, dat is nu echt eens een superdik en vrij goed DVD blad ... absoluut mijn favoriet ....

Frank Everaardt
13-12-2002, 08:31
Ik was vanmiddag in Rotterdam. Nergens DVD.nl te krijgen. Iemand een ideetje waar ie nog wel ligt? Omgeving Dordrecht graag.
Remco

We zijn natuurlijk erg blij met dit nieuws:D

Helaas beschikken wij en uitgever HUB niet over een overzicht van waar nog nummers liggen. Mocht het niet lukken om er een te vinden dan kun je natuurlijk ook de nog wat langere weg van het online bestellen via onze website bewandelen.

http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=17

Eric van Ballegoie
13-12-2002, 10:04
DVD.nl Magazine nummer 2 ligt tot de kerst in de winkels, maar op veel verkooppunten is het blad inderaad al uitverkocht. Er zijn echter ook verkooppunten waar nog meerdere bladen te vinden zijn. Zoals Frank al zei is het uiteraard wel gewoon mogelijk om het blad via de site te bestellen.

Nathan Strik
13-12-2002, 12:47
Mijn collega was er ook nog naar op zoek. Maar ik heb het gevoel dat ze inmiddels niet meer direct in de winkel verkrijgbaar zijn. Er staat me iets van bij dat ze tot medio december in de winkels zouden liggen. Eric? Frank? Tip: de Bruna op Utrecht Centraal... liggen er echt nog zat! :)

Anonymous
13-12-2002, 19:06
In utrecht is het blad bij de meeste winkels nog verkrijgbaar in
grote aantallen.

Bruna Nachtegaalstraat
Bruna Hoog Catharijne
Bruna Adriaen van Ostadelaan

Albert Heijn Twijnstraat
Albert Heijn Hoog Catharijne
Albert Heijn Burgemeester Reigerstraat
Albert Heijn Jan van Scorelstraat