PDA

Bekijk de volledige versie : E-bay handelaar a3rens@dolfijn.nl



Nicole Roques
12-12-2002, 04:34
Eerst denk je met een particulier van doen te hebben.
Blijkt een bedrijf. Of het een nep-bedrijf is moet ik nog uitzoeken.
Moviestore A&M, Zeewolde.
Geen geld overmaken want je bent gewoon de klos. De 'gewonnen' DVD krijg je niet en antwoord op je mails ook niet.
Kent iemand deze paardegeslachtsdelen toevallig???
Michael en Adrie Rensen uit Zeewolde of omgeving.

Klagen bij E-bay helpt ook niet.

Wie o wie kent het duo "Rot & Vervelend"

jeroenenagnes
12-12-2002, 06:38
Wij kennen ze niet (wonen ook in Roosendaal en niet Zeewolde), maar heb even wat veldwerk gedaan.
Moviestore A&M bestaat wel degelijk.

Moviestore AenM :
kvknr:39079154
Stevinweg 20
3891 EA Zeewolde
Nederland
Tel: (+31-)06-10740832
Email: thedvdstore@dolfijn.nl
Bnkreknr: 62.55.27.224
ABN Amro Bank Zeewolde

Hun website is:
Website Moviestore A&M (http://www.moviestore-aenm.com/)

"ik meen dat adresgeving van een bedrijf is toegestaan op het forum :( "

Succes, uitzuigers en overig grof vuil zou niet mogen bestaan. Vandaar onze hulp om dit soort figuren de das om te doen !!!

Met vriendelijke groet,


Jeroen & Agnes.

Nicole Roques
13-12-2002, 02:16
Bedankt voor het huiswerk. Ik moest er nog aan beginnen maar dan ben ik zo nijdig........ Helemaal crazy wordt je er soms van.
Ook laat ik me niet meer 'tillen'. Al moet ik 10 Euro verreizen om 1 euro terug te krijgen. Normaal ben ik altijd heel rustig maar....sinds ik dingen op internet koop..... Eigenlijk bedoel ik dat het zo'n agressie oproept als ik belazerd word dat ik me schuldig zou maken aan het plegen van eigenrichting.:mad: :mad:
De meeste laaienlichters komen toch uit de provincie Flevoland. Heel vreemd, misschien wordt dat opgeroepen door het troosteloze polderlandschap.:D

Nicole Roques
13-12-2002, 02:44
Ik heb een reaktie gekregen.
Wordt vervolgd! Of mijn geld terug of de DVD en wel binnen een week. Ben benieuwd......misschien reageren ze helemaal niet meer. Dan ga ik m'n frustraties even afreageren in Zeewolde:D
Dan wacht ik op volle maan, PMS, de eerste tekenen van de overgang of gewone gekte.....
Ik klim met een Barnett Panzer III (zo een met pijlenrekje) in de boom en wacht rustig af:D

andrebin
13-12-2002, 06:45
Stja ...tis vast lullig om dit zo te zeggen ..Maar soms kan je je billen branden ..Voor een dubbeltje (5 euro cent) op de eerste rang zitten gaat niet altijd op.

Soms is het gewoon te mooi om waar te zijn ...en daarbij Gratis bestaat niet

ff diep ademhalen ....

Andre :(

Nicole Roques
13-12-2002, 22:07
Andrebin ik begrijp je opmerking niet helemaal over "voor een dubbeltje op de eerste rang zitten" ook de opmerking "gratis bestaat niet" vat ik in deze zaak niet.

Maar voor degenen die deze soap volgen:
Heb ik gisteren een ultimatum gesteld begint hij nu te ijlen dat hij nog geen geld heeft onvangen. Bovendien krijg ik een onbeschoft leuterantwoord. Dus ga ik een afschrift van mijn bankrekening en zijn hondsonbeschofte reaktie naar E-bay sturen. Hieronder het antwoord van de "erkende handelaar"
quote:

>Hallo,
nee dank je wel ik stuur hem zeker niet op voor ik het geld binnen heb.
en ik bepaal altijd ook nog zelf wanneer jij de dvd ontvangt als je daar problemen mee hebt moet je niks op ebay kopen.
maar ik begrijp hier dus uit dat je toch wel de dvd koopt?
groetjes michael.

unquote

Gevaarlijke combinatie: dom en arrogant.
Dus vooral geen DVD's bestellen bij deze toko.

Voor de volledigheid zal ik mijn reactie er ook bij zetten:

quote:
Hallo Michael,

Op 29 NOVEMBER is het geld al op jouw rekening binnengekomen.

Via postbanknummer 2831852 dus wat zeur je over dat het geld nog niet
binnen is.

Voer je je administratie wel goed???

Ultimatum blijft wel staan. Binnen een week mijn geld terug of de DVD
opsturen. Anders kom ik even langs om de DVD of het geld op te halen.
Jouw keus.

Ondertussen maak ik wel even reklame voor je bedrijfje en zal ik ook een
kopie van je uitermate onbeschofte antwoord naar e-bay sturen met een
kopie van mijn rekeningafschrift dat ik daadwerkelijk op 29 NOVEMBER het
geld voor de DVD + een keer teveel aan verzend/overige kosten betaald
hebt.
unquote

Nicole Roques
14-12-2002, 17:44
Vandaag op verzoek van Moviestore maar een kopie van het afschrift gemaakt en verstuurd.
Raar bedrijf als je zo'n zooitje van je administratie maakt dat je de koper om een bewijs van betaling moet vragen.
:(

Isis
14-12-2002, 18:01
Vandaag op verzoek van Moviestore maar een kopie van het afschrift gemaakt en verstuurd.
Raar bedrijf als je zo'n zooitje van je administratie maakt dat je de koper om een bewijs van betaling moet vragen.
:(

Ik ben 't van 't begin af aan aan 't volgen...ik moet wel lachen om je rake antwoorden!!(y)
Wat een gekloot he...leuk die dvd's...;)
Go for it, Nicole!!!(6)

Nicole Roques
15-12-2002, 03:21
He Isis, bedankt voor de support.
Ik denk dat ik woensdag of donderdag even langs ga om hem er aan te herinneren dat het vrijdag al de 20ste is.
Inmiddels heb ik contact gelegd met nog een ander 'slachtoffer'.
Misschien kan ik samen met haar op pad naar het 'olijke' duo in Zeewolde. Kunnen we er nog een leuk dagje van maken:D
Volgens mij heb je er zo'n 'out-let' dorp, die zullen inmiddels ook wel in Kerststemming zijn, net als ik:D :D

Nicole Roques
16-12-2002, 02:44
Aanvullende informatie:
'olijk' duo blijkt geen duo. A&M Moviestore is een eenmanszaak.

quote:
Dossiernummer: 39079154 Blad 00001

Uittreksel uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel en Fabrieken
voor Flevoland

Deze gegevens zijn bijgewerkt tot 13-12-2002 16:48:59
__________________________________________________ __________________________
Onderneming:
Handelsna(a)m(en) :Moviestore AenM
Rechtsvorm :Eenmanszaak
Adres :Stevinweg 20, 3891EA Zeewolde
Telefoonnummer :06-10740832
Domeinnaam :www.moviestore-aenm.com
E-mailadres :thedvdstore@dolfijn.nl
Datum vestiging :28-03-2002
Bedrijfsomschrijving :Detailhandel via Internet (postorderbedrijf) in
DVD's.
Werkzame personen :1
----------------------------------------------------------------------------
De onderneming wordt gedreven voor rekening van:

Naam :Rensen, Michel
Geboortedatum en -plaats :04-12-1980, Harderwijk
Adres :Stevinweg 20, 3891EA Zeewolde
__________________________________________________ __________________________


13,32 Woerden, 15-12-2002

Voor uittreksel



Bron: Uittreksel-informatie Internet.
unquote

Van de week toch maar even langs...........casual kleding lijkt me gepast, een niet te opdringerig kapsel en voor de zekerheid maar de Adidasgympen met stalen neuzen:D :D

Isis
16-12-2002, 06:06
Van de week toch maar even langs...........casual kleding lijkt me gepast, een niet te opdringerig kapsel en voor de zekerheid maar de Adidasgympen met stalen neuzen:D :D


Vrede op aard!;)
Succes Nicole!!(y)

Nicole Roques
16-12-2002, 21:13
YES! YES!
Het paardegeslachtsdeel is geschorst op E-bay.
Ik had hem gewaarschuwd dat het hem meer ging kosten als de DVD die hij mij schuldig was:D :D :D

Nu hopen dat ze de negatieve feed-back die ik van die dropstengel gekregen heb nog weghalen.

Woensdag is wel een mooie dag om langs te gaan denk ik.
Als ik woensdagavond nog leef dan zal ik van mijn belevenissen verslag doen:)




quote van e-baysite:

Geschiedenis van gebruikersnaam a3rens
Geschiedenis gebruikersnaam Ingangsdatum Einddatum
a3rens donderdag, 30 nov 2000 Gebruiker geschorst Niet-geregistreerde gebruiker

*** - Delen van vroegere gebruikersnamen die e-mailadressen zijn, zijn verborgen
om de privacy van de leden te beschermen.***

Deze klant is geen geregistreerde gebruiker.

unquote

nana na na- na!


:D:D :D

Niels Simons
16-12-2002, 21:57
nicole,ik vind dat je helemaal gelijk hebt.

echter,ik zou amper nog langs die gasten durven als ik jou was.
wie weet gaat ie door t lint?

ga iig met ze 2en,ik zou t jammer vinden om je leuke messages op het forum te moeten missen...

groeten,niels

Michael v.d. Loosdrecht
16-12-2002, 22:13
En als je gaat neem een recorder mee, wij hadden wel is problemen met een huurder en dan kan je altijd nog terugvallen op iets dat hij gezegd heeft wat niet helemaal in orde is.

En inderdaad niet alleen gaan, knokploeg buiten laten wachten ;) .

Nicole Roques
17-12-2002, 02:39
Knokploeg, bandrecorders................ben je mal. Ik ga er gewoon naar toe om te praten. Voorlopig mail ik hem elke dag dat het a.s. vrijdag al de 20ste is en dat dan 'het ultimatum' verloopt.
Inmiddels heb ik contact met een aantal andere gedupeerden en zie ik na de 20ste wel weer wat er gebeurt.
Mocht hij problemen maken dan ga ik in eerste instantie gewoon weg. Als hij gaat slaan heeft hij pech. Ik ben een takkewijf en ga gelijk voor de knieschijfjes:D :D Trouwens lichte mishandeling is een overtreding en geen misdrijf:D :D
Zonder dollen, ik kan hier moeilijk alle details opschrijven, maar ik ga dit niet pikken. Van een particulier had ik het gewoon laten zitten, dat is me al vaker gebeurd Deze neet is gelijk vanaf de eerste mail gaan etteren. Moet je niet doen bij mij. Ik ben in iedergeval niet van plan om de kaas van m'n brood te laten eten en dan aan te bellen of meneer nog meer beleg wenst.
Wordt vervolgd a.s. woensdag of ik moet mijn geld/DVD inmiddels binnen hebben.

Bang om te gaan ben ik niet. Bovendien had ik hem gewaarschuwd dat hij niet moest etteren omdat ik dan contact op zou nemen met E-bay. Ben ook blij dat ze bij E-bay een lik-op-stuk beleid voeren. Het gaat mij ook niet meer om het geld/DVD. Nu is het een principe-kwestie geworden. Hij sluit met mij een overeenkomst en die wordt ontbonden of nagekomen.
Goedschiks of kwaadschiks. Zijn keuze.....

Peedeepee
17-12-2002, 05:38
Om welke dvd gaat het eigenlijk? *LOL* :D:D:D:D:D

Isis
17-12-2002, 20:55
Om welke dvd gaat het eigenlijk? *LOL* :D:D:D:D:D

Predator!!!http://www.smilies.nl/rough/sig.gif

Nicole Roques
17-12-2002, 21:46
Isis het is bijna goed:
'First Blood'
'Commando'
'Apocalyps Now'

Het gaat om 'Red violin' (een echte dozen-film dus)

Krijg ik net een mail dat de DVD onderweg is...........we zullen zien. Morgen ga ik toch maar even langs, voor de zekerheid.
Misschien kan ik wat hulp bieden bij het dragen van enveloppen met DVD's die hij nog aan andere mensen schuldig is:D

Op E-bay is hij trouwens nog steeds geschorst. Ben benieuwd hoelang dat gaat duren.

Niels Simons
17-12-2002, 21:48
hoop dat je je dvdtje krijgt. vind t niet normaal om iemand op die manier zijn geld bij elkaar probeert te jatten,ik zou precies tzelfde hebben gedaan(alleen eerst paar keer kwaad bellen).

groeten,niels

Nicole Roques
17-12-2002, 22:08
Als ik gebeld zou hebben had ik niets zwart op wit. Nu heeft hij zich negatief over E-bay uitgelaten en dat heeft mede tot zijn schorsing geleid. Inmiddels kan hij ook ineens schrijven zonder spelfouten en wordt ik ook niet meer aangesproken met 'jij'.
Nu begin ik het vermoeden te krijgen dat hij of MPS heeft of er heeft een buitenaards wezen bezit genomen van onze vrolijke handelaar.

Maar ik ga toch langs. Wil nu toch weten hoe 'ie eruit ziet. Je krijgt toch een soort band met zo-iemand.Ik vind het niet erg om genaaid te worden maar dan moet ik het wel lekker vinden.
Dus morgen ga ik eigenlijk m'n nieuwsgierigheid bevredigen.

jeroenenagnes
17-12-2002, 22:11
Maar ik ga toch langs. Wil nu toch weten hoe 'ie eruit ziet. Je krijgt toch een soort band met zo-iemand.Ik vind het niet erg om genaaid te worden maar dan moet ik het wel lekker vinden.
Dus morgen ga ik eigenlijk m'n nieuwsgierigheid bevredigen.

Een jong broekkie van net 22 jaar jong :D


Jeroen & Agnes.

johnno
17-12-2002, 22:17
Nicole, Succes morgen, en kijk je wel een beetje uit met die gasten???

Isis
18-12-2002, 10:36
Wil nu toch weten hoe 'ie eruit ziet. Je krijgt toch een soort band met zo-iemand.Ik vind het niet erg om genaaid te worden maar dan moet ik het wel lekker vinden.
Dus morgen ga ik eigenlijk m'n nieuwsgierigheid bevredigen.

Oh-oh, nou moet ik opeens denken aan van die kidnapfilms waarin de ontvoerde vrouw(natuurlijk..:mad: ) heimelijk verliefd wordt op haar mannelijke ontvoerder...;)
Als 't iets lekkers is, meld je 't hier wel ff he?! (6) (6)

Nicole Roques
19-12-2002, 02:29
Hallo Isis, ik heb het 'lekkers' niet gezien. Hij woont in ieder geval niet breeduit in een grote villa. Maar drie hoog en vlak bij het postkantoor:) Dan hoeft de verzending van DVD's ook geen vertraging op te lopen. Mafketel was pas 's avonds thuis. Om 00.30 uur stond ik daar voor de deur en het licht brandde nog. Hij was vast stickers aan het printen voor op de enveloppen. In een portiekwoning kun je moeilijk aanbellen midden in de nacht. Toen heb ik besloten om een kerstkaartje in de bus te stoppen ;) Netjes m'n naam erin gezet en gemeld dat de DVD vandaag toch niet in m'n brievenbus lag ondanks dat hij hem opgestuurd heeft en dat dat wellicht te wijten was aan de kerstdrukte.
Een kaart zonder envelop dus het zal hem duidelijk zijn dat ik toch wel veel moeite gedaan heb om hem een 'plezierige kerst' te wensen:D :D
Ben benieuwd, hij heeft nog tot vrijdag..... en voor hem maar hopen dat er nu geen pakjes zoekraken. Dat zou toch wel triest zijn als dat juist NU zou gebeuren.

Bovendien heb ik naar jullie geluisterd en heb m'n eigen beveiliging meegenomen. (Uitgeademd borstomvang van 1.26m en razend knap)

Ook heb ik nog een mail van E-bay gekregen.

quote:
Best eBay-lid,

Dank je voor je e-mail aan eBay!

We hebben de verkoper een herinneringsmail gestuurt.
Mocht je in een paar dagen geen reactie krijgen van de verkoper kan je
ons opnieuw een mail sturen.

Ik wens je een prettige dag en veel plezier op eBay!

Met vriendelijke groet,

Bastiaan Ector
eBay International AG
Customer Support
__________________________
unquote

Toch aardig van Bastiaan! Goed zo!!

Wordt vervolgd

Ronald Stiebolt
19-12-2002, 16:16
Bovendien heb ik naar jullie geluisterd en heb m'n eigen beveiliging meegenomen. (Uitgeademd borstomvang van 1.26m en razend knap)

Heb ik nou weer lopen slaapwandelen? :D

Nicole Roques
19-12-2002, 23:43
Nog steeds geen DVD ontvangen. Raar nou! Anders ga ik er toch weer langs volgende week. Dan wacht ik toch echt tot hij thuis komt. Samen met m'n beveiliging. (Daar loop ik trouwens niet mee voor schut:D, lekker ding is het)

Kijk ik net, heeft die mafketel z'n account weer terug bij E-bay, waarom??? Het is me een raadsel.

rkrijger
03-01-2003, 10:50
Nog nieuwe ontwikkelingen hier?

Nicole Roques
04-01-2003, 02:42
Voorlopig niet, net de oliebollen gebakken en de kerstshit staat er ook nog. Heb ik het razend druk mee. Die engnek flikt het ook net als ik nogal veel inpandig moet zijn.

Ben er wel achter dat hij zijn internethandel erbij doet. (Kennis van mij woont in de buurt.) Dus hij werkt ergens maar waar.
Zodra ik dat uitgevonden heb ga ik naar zijn werk. Lijkt me beter dan hem 's nachts om half te manen tot levering of terugbetaling.

Via E-bay word ik ook niet wijzer en volgens mij zijn ze er helemaal gestoord. Mijn klacht is door drie verschillende mensen behandeld en hoe geweldig.......... de laatste troela mailde dat een aanbieder altijd een koper mag weigeren.
Heb ik gemailed dat dat van mij ook mocht als hij mijn geld dan maar terugboekt.
Ga ik gewoon melding van maken bij de Consumentenbond. Het is de waanzin ten top!
Probleem is dat ik het razend druk heb in deze periode dus.....
alle consumentenleed krijgt een lagere prioriteit.

Nicole Roques
12-01-2003, 04:34
Hij is weer geschorst op E-bay......................

Onder de naam a3man is hij aan het ruilen/handelen op www.dvdforum.nl

Wees dus op je hoede. Hij stuurt DVD's soms wel en vaak niet.

Djet3k
21-04-2004, 07:52
bedankt voor de waarschuwing, en veel geluk

RTetteroo
21-04-2004, 08:13
bedankt voor de waarschuwing, en veel gelukEhm grapjas... 1 jaar en 3 maanden?? :roll: (1 april is weer voorbij hoor :P )

Djet3k
21-04-2004, 08:15
lol ja ok sry niet op de datum gelet

Rob Smit
21-04-2004, 16:00
Ja, maar heeft ze die dvd nu nog gekregen :?: :wink:

Kevin Baeckelandt
21-04-2004, 16:23
Het verhaal is mooi verwoord door Nicole, leuk om deze thread na meer dan een jaar te lezen. Ik ben ook zeer benieuwd of ze nu de DVD ontvangen heeft of niet :wink:

chaos
21-04-2004, 19:07
Interessant om te lezen ja, ben wel benieuwd hoe het is afgelopen :?? :P