PDA

Bekijk de volledige versie : jpegjes van dvd.nl logo?



Christiaan Sauer
12-12-2002, 20:19
Waar kan ik ergens een jpeg of wat dan ook vinden van het dvd.nl logo? Want ik ben momenteel een homepage aan het maken, en ik wil daarbij via het logo van dvd.nl een link naar dvd.nl maken. Alleen daar moet ik perse met bestanden als jpeg enzo werken. Bitmap doet het niet....
Alvast bedankt.
(en weet iemand hoe je de banner van dvd.nl kunt plaatsen als je in het geheel niet met codes kunt werken? Zelfs de meest eenvoudige imp code pakt die site niet....)

Alexander de Mol
12-12-2002, 21:51
Ik neem aan dat je wel 'gewone' html kunt plaatsen? ;) Anders zou ik toch aan een andere site gaan denken....
Probeer dan eens de instructie uit deze thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=8785) op te volgen. Je krijgt dan de DVD.nl banner inclusief actuele recensievermeldingen!

Steven Maas
13-12-2002, 07:04
Ik neem aan dat je wel 'gewone' html kunt plaatsen? ;)! Daar zou ik niet zomaar vanuit gaan. We hebben het hier over http://www.freehomepage.com, lekker irritant de website bouwen (met online forms als ik het me goed herinner) en ALS hij eindelijk staat krijg ook nog 'gratis' een aantal pop-ups.
Nee, pak liever een service waar je gewoon je homepage in html kunt bouwen en vervolgens kunt uploaden.

Christiaan Sauer
13-12-2002, 16:13
Dat klopt ja, ik kan wel iets met html doen, maar niet veel. En met iets bedoel ik dan dat de site niet alles toelaat denk ik, en heb maar een zeer beperkte html kennis. Zeg maar gerust vrijwel geen kennis ervan.
Maar, weet iemand dan een goeie plaats waar je je gratis homepage kunt aanmaken, en een goeie plaats met een zeer duidelijke uitleg van html? Want met die twee kan ik een fatsoenlijke page maken.
Mijn huidige van 2 dagen oud is zeer irritant: je kunt de plaatjes niet verschijven, je kunt de text niet vet maken, italic maken, onderstrepen, kleuren gebruiken etc. Je kunt gewoon een ander plaatje kiezen (wel uit eigen collectie, dat nog net wel :D ), en je kunt de headers en de tekst zelf veranderen. En dat is het wel zo'n beetje.
Dus als iemand goeie ideeen heeft voor een ander adres: ik hoor het graag.:)

Christiaan Sauer
15-12-2002, 17:26
Er zijn toch wel mensen die nog een goeie provider weten voor een homepage? Er zijn zoveel mensen die er eentje hebben, dus die weten ook of die makkelijk is of niet in gebruik.
Alvast bedankt.:)

Anonymous
15-12-2002, 21:24
Makkelijke provider en waar ik al ruim een jaar zit is

www.freeservers.com

(geen software of drag & drop editor)

Christiaan Sauer
15-12-2002, 21:44
Bedankt voor de tip Paul, maar dit is helaas een EXACTE copy van freehomepage.com waar ik dus al zit. Dus hier schiet ik ook niet zo heel veel mee op.
Of weet iemand hoe ik hier wel meer plaatjes kan plaatsen, en de text ook onder de foto's kan laten komen?
Dit is overigens een probleem dat freehomepage wel heeft, en freeserver weer niet: bij de laatste heb je meer text vakken die je kunt gebruiken, ook onder een foto. Bij freehomepage heb je maar een zeer beperkt aantal textvakken.

System 3rror
15-12-2002, 22:23
Ga je eens kijken bij Lycos. Heb je web-ftp en een mysql database tot je beschikking!

Heb er zelf ook een account, alleen of er hulp bij het maken van pages is weet ik niet zeker.

Anonymous
15-12-2002, 22:25
Bij download.com moet je eens cool page 2.7 downloaden.
Dit is weliswaar een trial versie maar zeer eenvoudig en
makkelijk websites maken.

Daarna ga je vanzelf meer kennis krijgen.Op html.pagina.nl
kan je kennis opdoen via bepaalde sites die informatie geven.

Daarna kan je beperkt html gebruiken in websites die je maakt
met de frontpage in je pakket van microsoft office mocht je dat
hebben.

Succes !

jboemaars
16-12-2002, 12:08
Er zijn toch wel mensen die nog een goeie provider weten voor een homepage? Er zijn zoveel mensen die er eentje hebben, dus die weten ook of die makkelijk is of niet in gebruik.
Alvast bedankt.:)


Ik heb mijn pagina's ondergebracht bij de Heeg (http://www.deheeg.nl) . Ik ben over deze provider prima tevreden en hij heeft lage tarieven.