PDA

Bekijk de volledige versie : IMPOSTOR (van regisseur Gary Fleder)



Buscemi
12-12-2002, 22:23
Als Science-Fiction liefhebber (toch 40% van mijn collectie bestaat uit dit genre) kijk ik altijd uit naar nieuwe DVD-titels in dit genre...
Zo kwam deze week IMPOSTOR van regisseur Gary Fleder (Things to do in Denver... , Kiss The Girls) uit. Mooie hoofdrol van Gary Sinise (Forrest Gump, Apollo 13).
Ik moet zeggen dat ik hem goed vond, maar zag op IMDB dat hij slechts een 5,7 gemiddeld als waardering krijgt. Nu zegt dit natuurlijk niet altijd iets, maar toch... Wie heeft hem ook al gezien en wat vond je ervan...

Rochan
12-12-2002, 22:28
Heb de film in de bioscoop gezien (Antwerpen), en heb geen spijt van gehad. Vond het best wel een leuke/goede film, ondanks dat er weinig publiciteit is geweest. En net wat je zegt, goede spel van Gary Sinise. Film komt ook nog in mijn collectie(y)

Patrick Deckard
12-12-2002, 22:28
Ik heb 'm al gezien. Vond 'm goed. Is gebaseerd op een verhaal van Philip K. Dick (net zoals Blade Runner, Minority Report, Screamers, Total Recall, en John Woo is ook aan een verfilming bezig van een Dick verhaal, en ook Soderbergh heeft een optie genomen op een Dick verhaal).

Point7
13-12-2002, 06:55
Ik kijk ook wel heel graag sci-fi films en voor mij was deze film een zeer grote positieve meevaller. Ik had er nog nooit van gehoord en een collega op het werk zei tegen mij dat ik die eens moest huren omdat die niet slecht was.

Ik vond em echt heel goed. De film heeft met momenten ook zeer goed surround geluid vond ik.

Deze komt zeker in mijn collectie.

Buscemi
13-12-2002, 09:23
en John Woo is ook aan een verfilming bezig van een Dick verhaal.
Klopt en de hoofdrolspeler is intussen ook bekend: Ben Affleck !!!

skin
13-12-2002, 09:32
Was wel aardig kijkvoer voor de zondagmiddag, een deel van de kritiek op het IMDB was gericht tegen het (te artistieke) camerawerk, en idd dat was niet echt nodig geweest.
Maar ondanks de voorspelbaarheid en cliches heb ik me redelijk vermaakt.

Patrick Deckard
13-12-2002, 09:48
Klopt en de hoofdrolspeler is intussen ook bekend: Ben Affleck !!!

Paycheck, heet ie...

Rochan
14-12-2002, 00:49
Paycheck, heet ie...
Ben benieuwd naar de film:)
Ik heb Screamers nog niet gezien, is dat nog wat?:rolleyes:

skin
14-12-2002, 12:06
Ben benieuwd naar de film:)
Ik heb Screamers nog niet gezien, is dat nog wat?:rolleyes:

Kwam op mij over als een hele goede B-film
En natuurlijk is Peter Weller zoals altijd weer erg goed.
Zien die film! :)

Patrick Deckard
14-12-2002, 12:10
Ben benieuwd naar de film:)
Ik heb Screamers nog niet gezien, is dat nog wat?:rolleyes:

Ik ga volledig akkoord met de commentaar van één post hoger: zien die film!
Screamers blijft trouwens volledig trouw aan het verhaal van Dick. Dit is één van de meest geslaagde Dick adaptaties! Een echte aanrader. Uiteraard, de bekende thema's van Dick: wat betekent mens-zijn? Identiteit? enzoverder!!!

Rochan
14-12-2002, 18:16
Ik ga volledig akkoord met de commentaar van één post hoger: zien die film!
Screamers blijft trouwens volledig trouw aan het verhaal van Dick. Dit is één van de meest geslaagde Dick adaptaties! Een echte aanrader. Uiteraard, de bekende thema's van Dick: wat betekent mens-zijn? Identiteit? enzoverder!!!

Bedankt voor de info Patrick en Skin.:) Ik zal de film wel huren:)

Sneaker
18-11-2005, 23:28
Gisteren gekeken naar Impostor. Dit is echt mijn type film. Helemaal geweldig. Het verhaal is top (had niet anders verwacht van een verhaal van Philip K. Dick), acteerwerk uitstekend er zit een flinke vaart in en een forse dosis goede actie, mooie decors en special effecten en een einde :shock:. WOW!

Hele goede film. Niks op aan te merken.

Mich
19-11-2005, 20:26
Zo te lezen moet ik deze opnemen in mijn wishlist.

Kan van pas komen voor de eindejaarsinkopen van mijn geliefden :twisted:

Esteban
20-11-2005, 01:30
Verschrikkelijke poging tot ... Impostor krijgt een vette onvoldoende.