PDA

Bekijk de volledige versie : www.zenobe.com



SanderSpil
15-12-2002, 00:03
www.zenobe.com

Heeft iemand hier ervaringen mee? het lijkt mij een beetje oplichterij ze leggen ook niet zo goed uit hoe het allemaal in elkaar zit maar drie films zolang je wilt thuis klinkt wel lekker;)

Groeten Sander

Of hiermee: http://www.freeserveauctions.co.uk/HTML/Cat58885/Page1.htm?CatNo=4508

ziet er ook wel leuk uit prijzen zijn ook OK volgens mij

Steven Maas
15-12-2002, 08:39
ze leggen ook niet zo goed uit hoe het allemaal in elkaar zit maar drie films zolang je wilt thuis klinkt wel lekker;)

quote van Zenobe
Praktisch
Geregistreerde gebruikers, voorlopig beperkt tot Vlaanderen en Nederland, stellen online een Keuzelijst op van DVD’s die ze graag wensen te bekijken. De eerste keer wordt de top-3 uit deze lijst per traditionele post bezorgd. Een bekeken film wordt door de abonnee met een portbetaald envelop teruggestuurd. Zenobe bezorgt per kerende post de volgende titel uit de lijst.
De Keuzelijst wordt door de abonnee beheerd; hij/zij kan steeds DVD's toevoegen, verwijderen of een andere prioriteit geven zodat ze eerder voor verzending in aanmerking komen. Voor een vast maandelijks abonnement kan de gebruiker ongelimiteerd DVD’s bekijken en terugsturen, doch hij/zij beschikt echter gelijktijdig maximaal over 3 DVD’s.Met andere woorden:
Voor €30 per maand mag je ongelimiteerd DVD's huren.
Maar je mag maximaal 3 DVD's in huis hebben. Als je die 3 DVD's dus een maand wilt houden betaal je €30 voor 3 DVD's. (€10 per DVD)
Stuur je de DVD's meteen terug na het kijken en huur je weer 3 nieuwe, kun je bijvoorbeeld 12 films huren voor die zelfde €30. (€2,50 per DVD)

SanderSpil
15-12-2002, 13:46
Ja ik begreep het wel, maar over betaling enzo ik vond het een beetje duister...

Maar gezien het aantal mensen wat naar dit topic kijkt kan je wel zeggen dat niemand hier gebruik van maakt?...

R. Schaap
15-12-2002, 18:51
Zenobe is volledig legaal. Ik heb een tijdje de beta van de site verbeterd omdat ze testers zochten in die tijd. En het is volkomen volgens de wet en betrouwbaar.

ps. ik heb geen aandelen ofzo, ik ben ook geen lid geworden. Heb zelf nog zoveel schijven te zien......

Succes!