PDA

Bekijk de volledige versie : Wat doe jij met Oud en Nieuw?



Gerrit
15-12-2002, 18:40
De subject zegt genoeg: wat doe jij met Oud en Nieuw?

Zelf heb ik er nog geen flauw idee van wat ik met de jaarwisseling ga doen. Ik zat o.a. te denken om eens naar Amsterdam te gaan aangezien ik wel benieuwd ben hoe de jaarwisseling in de hoofdstad wordt gevierd. Nog nooit meegemaakt dus. Iemand die leuke tips voor me heeft?

Ik ben benieuwd wat jullie zoal met Oud en Nieuw doen. Familie? Concertje? Zuid-Afrika misschien? Laat het maar horen :)

R. Schaap
15-12-2002, 18:47
Ik ga met veel vrienden in Groningen op mijn kamer zitten om dan heerlijk na 12en de stad in te gaan. Wordt een supergezellige avond.....

Misschien dat ik nog wat forummers tegenkom op de Grote Markt?

Camille
15-12-2002, 18:56
Een vriend zit alleen thuis(y)dus gaan we met een aantal anderen daar gezellig wat eten en drinken een misschien nog wel een DVD-tje kijken en vooral veel ouwehoeren:bier:

DVDPsycho
15-12-2002, 19:07
Werken...

Hanna
15-12-2002, 19:24
tot 12 uur netjes bij paps en mams en om 00.01 rennen en vliegen naar het r'dam-centrum om daar tot in de vroege uurtjes 2003 heel lekker in te luiden!(y) :bier: (y) :bier:

Johan van den D.
15-12-2002, 19:27
heel simpel
blijf deze keer lekker thuis met m,n gezin en ik zie wel of er familie/vrienden langskomen
iedergeval niks geregeld voor de rest
gewoon lekker tv kijken wat eten/drinken en natuurlijk vuurwerk afsteken met m,n oudste zoon
ik woon aan een van de drukste straten in dordt en ook nog eens vlakbij het centrum
voordeel hiervan is dat ook al blijf je thuis dat je dan toch de "sfeer proef" die er in de stad/centrum hangt
komt allemaal wel goed dus, reken maarhttp://www.hallospass.de/smilies/smillie_sylvester.gif

Jelger
15-12-2002, 19:27
Een vriend heeft met oudjaar zijn hele verdieping in Scheveningen die hij normaal met acht anderen deelt voor zichzelf, dus gaan we daar zitten met een hoop mensen.:)

Hoop alleen dat er de volgende dag niemand op het idee komt om aan die nieuwjaarsduik mee te doen!:eek: :eek: :(

Hanna
15-12-2002, 19:30
Hoop alleen dat er de volgende dag niemand op het idee komt om aan die nieuwjaarsduik mee te doen!:eek: :eek: :(

mooi toch.. heb je die 15 minutes of fame in je zak!!! nos journaal en alles is daarbij.. lijkt me echt geweldig om (in jouw geval) in zo'n klein onderbroekje met zó'n klein pikkie commentaar te geven op de temperatuur van het water in de Noordzee aan de verslaggever...:D:D:D

Jelger
15-12-2002, 19:31
mooi toch.. heb je die 15 minutes of fame in je zak!!! nos journaal en alles is daarbij.. lijkt me echt geweldig om (in jouw geval) in zo'n klein onderbroekje met zó'n klein pikkie commentaar te geven op de temperatuur van het water in de Noordzee aan de verslaggever...:D:D:D

Op dat soort fame zit ik nou niet echt te wachten:D

Ik wil best een nieuwjaarsduik doen, maar dan bij voorkeur op Gran Canaria of ergens anders waar het warmer dan dertig graden is:)

Lex v/d Moolen
15-12-2002, 19:44
Een vriend heeft met oudjaar zijn hele verdieping in Scheveningen die hij normaal met acht anderen deelt voor zichzelf, dus gaan we daar zitten met een hoop mensen.:)

Hoop alleen dat er de volgende dag niemand op het idee komt om aan die nieuwjaarsduik mee te doen!:eek: :eek: :( Je hoeft toch niet mee? :)

Ik ben hoogstwaarschijnlijk in Heemskerk:D

Jelger
15-12-2002, 19:45
Je hoeft toch niet mee? :)

Ik ben hoogstwaarschijnlijk in Heemskerk:D

Waarom denk je dat ik naar Scheveningen ga?:rolleyes: :D;)

Lex v/d Moolen
15-12-2002, 19:46
Waarom denk je dat ik naar Scheveningen ga?:rolleyes: :D;) O gaan we zo beginnen:D

Jelger
15-12-2002, 19:50
O gaan we zo beginnen:D

ja, ik ben een naar persoon:D

Kasper P.
15-12-2002, 20:15
De ouders van een vriend van me zijn weg dus dan gaan we daar met wat mensen door houden, pijltjes afsteken en natuurlijk :bier:

Tommy Brok
16-12-2002, 10:08
Vuurwerk afsteken,:D!

Tommy!

Luther Hartog
16-12-2002, 10:45
Wat doe ik met Oud en Nieuw?


Ehm....drinken?

Maxster4th
16-12-2002, 13:01
Heineken Music Hall=>QONTACT

Britte
16-12-2002, 13:09
Wij huren met een aantal mensen een café af dat op die dag gesloten is (idd, gesloten).
Dan wat eten erbij en al de drank aan inkoopprijs!!

Dave
16-12-2002, 15:24
Beursgebouw Eindhoven - Huminate ! :D

Splatterhead
16-12-2002, 16:52
Iets wat ik elk weekend al doe, flink borrellen met een groep vrienden. :bier:

Gabriel B.
16-12-2002, 20:30
ik heb de laatste paar jaren Oud en Nieuw ofwel zwaar gevierd ofwel hard gewerkt.
Dit jaar wordt het gezellig thuis met de vriendin en een paar DVD's.

Roberto G
17-12-2002, 02:43
Ik ga lekker KNALUHHHHHHH, hele dag op straat zwerven :D, vuurwerk afsteken, brandstapeltjes maken :D
Ik heb der echt zin in.

Gerrit
17-12-2002, 16:29
Zo te zien valt het allemaal wel mee met de plannen voor Oud en Nieuw. Wat me opvalt is dat er niemand iets met DVDs gaat ondernemen. Is er niemand hier die een DVD marathon gaat houden?

Beloved
17-12-2002, 16:35
ik ga n dvd marathon houden! ik ben 2e kerstdag alleen thuis en heb nog wat huurtegoed bij videoland dat aan t eind van dit jaar op moet zijn. hopelijk zijn niet alle goede films weg. kan iemand me nog wat nieuwe films aanraden? ik wilde iig amelie halen, ik kan 3 films halen van t huurtegoed...

Slayerboy
17-12-2002, 17:21
ik ga vuurwerk afsteke ^_^

ik ga van de week bestellen.

ongv 10 slof rotjes
7 wondertolle
6 babypylen :D

Jordé den Tenter
17-12-2002, 17:58
Ik blijf dit jaar thuis mijn ouders hebben een paar gasten uit genoodigd waaronder mijn oom en dan wordt het pas lachen ik woon in Amsterdam Noord in het Floradorp misschien kennen een paar amsterdammers dat daar wordt altijd een heel groot vuur gemaakt en daar is dan het hele dorp en ik ga natuurlijk vuurwerk afsteken.
Natuurlijk wat mijn oom voor me meeneemt vanuit Belgie en wat ik zelf nog koop.heb o.a vlinderbommen(vind ik echt helemaal te gek) 5 Lawinepijlen een doos Beton Strijkers 2 doosjes Nutraaten 2 100.000 klappers + 2 mortieren (ZONDER PIJP :D ) + nog iets van 50 E'tjes bij de gewoonen leverancier om nog wat siervuurwerk en pijlen van diamond/Broekhoff te kopen, ooh en bijna het leukste vergeten 1 doos (ca. 60 bij 60CM)[En ruim 80 cm hoog] met 4X3 grote buisen met mortieren en siervuurwerk.
Dit jaar kan nu al niet meer stuk en nu ik erover schrijf heb ik meteen weer zin om een paar Nuraatjes af te steken.